Game on
quote:Idd ,na de gewonnen UEFA Cup finale, maar dan ben ik nog aan t terugliften...
Op maandag 16 februari 2004 11:13 schreef sappie3 het volgende:
Ik hoop dat John de Jong snel terugkomt, en begin al Rommedahl te missen(een paar maanden geleden had ik nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen). En in mei staan we weer op het stadhuisplein
quote:geweldig
Op maandag 16 februari 2004 11:11 schreef ErikT het volgende:
Dit wordt hilarisch, mn moeder tussen de hoolies.
ik ben der overigens ook bij in vak W met z'n drieën
quote:Weinig kans als ze zo blijven spelen als ze nu doen
Op maandag 16 februari 2004 11:13 schreef sappie3 het volgende:
Ik hoop dat John de Jong snel terugkomt, en begin al Rommedahl te missen(een paar maanden geleden had ik nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen). En in mei staan we weer op het stadhuisplein
Kheb me best wel geërgerd afgelopen zaterdag
Maar goed...misschien komt de vorm wel weer terug en dan zijn ze niet te stoppen
quote:
Kaartjes voor PSV - Perugia gekocht dit weekend. Met mn broertje, vader en moeder () in vak W gaan zitten
![]()
. Dit wordt hilarisch, mn moeder tussen de hoolies
.
En er gaan nog 3 mensen mee, 7 kaartjes dus, jeuj!!!
quote:
Op maandag 16 februari 2004 11:19 schreef n0.G3n het volgende:[..]
geweldig
ik ben der overigens ook bij in vak W met z'n drieën
quote:Hee, hebben jullie ook kaartjes zonder rij en nummer? Vond dit een beetje vreemd...
Op maandag 16 februari 2004 11:29 schreef rubbereend het volgende:[..]
* rubbereend zit staat ook in vak W
quote:Vorig jaar tot besloten. Dus hoe eerder je komt, hoe beter je plaatsen zijn. Met kaarten voor Vak W kun je trouwens in principe overal op Oost-onder zitten. Wordt niet echt gecheckt. Sta weer lekker op X.
Op maandag 16 februari 2004 11:39 schreef ErikT het volgende:[..]
[..]Hee, hebben jullie ook kaartjes zonder rij en nummer? Vond dit een beetje vreemd...
quote:PSV & hoolies...
Kaartjes voor PSV - Perugia gekocht dit weekend. Met mn broertje, vader en moeder () in vak W gaan zitten
![]()
. Dit wordt hilarisch, mn moeder tussen de hoolies
.
En er gaan nog 3 mensen mee, 7 kaartjes dus, jeuj!!!
quote:nee jij bent tof
Op maandag 16 februari 2004 11:57 schreef Predojevic het volgende:[..]
PSV & hoolies...
quote:inderdaad en k vind t een super oplossing
Op maandag 16 februari 2004 11:56 schreef Bobu het volgende:[..]
Vorig jaar tot besloten. Dus hoe eerder je komt, hoe beter je plaatsen zijn. Met kaarten voor Vak W kun je trouwens in principe overal op Oost-onder zitten. Wordt niet echt gecheckt. Sta weer lekker op X.
quote:was hij niet in Eindhoven?
Op maandag 16 februari 2004 10:40 schreef rubbereend het volgende:
nog ff wat nieuws: Perugia heeft weer verloren en Park speelde met Korea tegen Oman en ze wonnen met 5-0 en de bondscoach was zeer te spreken over het optreden van Park.....
nu mag hij ook in ehv wat laten zien
en dat perugia weer verliest is geen uitzondering
al 20 wedstrijden niet gewonnen dacht ik
quote:nee idd ze staan daar zo triest 1 na laatste
Op maandag 16 februari 2004 15:23 schreef ASSpirine het volgende:[..]
was hij niet in Eindhoven?
tjah, die mis je toch niet...nu mag hij ook in ehv wat laten zien
en dat perugia weer verliest is geen uitzondering
al 20 wedstrijden niet gewonnen dacht ik
code:17. Perugia 21 0 11 10 11 23-39
quote:Blut en toch Brazilianen willen kopen, zou Philips een deel van de winst hebben overgemaakt op de rekening van PSV of zijn er weer externe financiers (as usual). Mocht het lukken is het prachtig, maar totdat het zwart op wit staat blijf ik sceptisch
PSV wil Braziliaan Alex snel vastleggen16/2/2004 23:27
EXCLUSIEF
PSV is in verregaande onderhandelingen met de Braziliaanse centrumverdediger Alex Rodrigo Dias da Costa, kortweg Alex. De robuuste verdediger (1 meter 88 groot, 92 kilo zwaar) staat in zijn vaderland te boek als één van de grootste defensieve talenten.'Ik kan niet ontkennen dat we met hem bezig zijn', bevestigde Frank Arnesen, manager scouting en transfers bij de Eindhovense club, tegenover VI.nl. 'Maar we zijn nog niet akkoord.'
PSV, dat in vroeger jaren met met name Romario en Ronaldo al goud haalde uit Brazilië, wil snel zaken doen met de pas 21-jarige verdediger van FC Santos. De Eindhovense club hoopt de deal nog deze week rond te kunnen maken.
Alex (Rodrigo Dias da Costa) speelde 33 competitiewedstrijd en dertien internationale in de hoofdmacht van FC Santos. Hij kwam daarin dertien keer tot scoren.
uiteraard was het bericht afkomstig van vi.nl
quote:wou em juist plaatsen van de voetbalmanager
Op maandag 16 februari 2004 23:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Blut en toch Brazilianen willen kopen, zou Philips een deel van de winst hebben overgemaakt op de rekening van PSV of zijn er weer externe financiers (as usual). Mocht het lukken is het prachtig, maar totdat het zwart op wit staat blijf ik sceptisch
quote:Lijkt me erg voorbarig dit nieuws. PSV zal toch echt eerst van spelers af moeten alvorens ze nieuwe kunnen vastleggen. Maar een vertrek van van Bommel, Kezman en Robben zie ik erg zitten.
Op maandag 16 februari 2004 23:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Blut en toch Brazilianen willen kopen, zou Philips een deel van de winst hebben overgemaakt op de rekening van PSV of zijn er weer externe financiers (as usual). Mocht het lukken is het prachtig, maar totdat het zwart op wit staat blijf ik sceptisch
quote:Dat denk ik ook, maar aan de andere kant, bij PSV is er altijd geld geweest om spelers aan te trekken. Behalve een vermogende sponsor hebben we ook een aantal rijke supporters die wel eens wat willen investeren. Niedzielan is zo gehaald bij NEC en Ronaldo is in het verleden ook zo gehaald. Kezman gedeeltelijke falen schrikt dat soort types niet af
Op dinsdag 17 februari 2004 00:07 schreef Speed1971 het volgende:Lijkt me erg voorbarig dit nieuws. PSV zal toch echt eerst van spelers af moeten alvorens ze nieuwe kunnen vastleggen. Maar een vertrek van van Bommel, Kezman en Robben zie ik erg zitten.
quote:Tuurlijk heb je daar gelijk in. Maar het probleem ligt volgens mij niet zozeer in de eenmalige uitgave van PSV. Het zijn de salarissen die enorm zwaar drukken en daar lijdt PSV dus verlies door. Het is een beetje hetzelfde als, een auto kopen is niet zozeer een kunst de auto onderhouden wel........
Op dinsdag 17 februari 2004 00:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat denk ik ook, maar aan de andere kant, bij PSV is er altijd geld geweest om spelers aan te trekken. Behalve een vermogende sponsor hebben we ook een aantal rijke supporters die wel eens wat willen investeren. Niedzielan is zo gehaald bij NEC en Ronaldo is in het verleden ook zo gehaald. Kezman gedeeltelijke falen schrikt dat soort types niet af
quote:Speed ik vind je een beetje kinderachtig. Waarom zou je ze willen zien vertrekken? Zodat de HCE nog zwakker wordt en studio sport nog saaier? Ik zie vdv, sneijder en ibrahimovic niet graag vertrekken bij ajax...vind het wel leuk als ajax een beetje meedoet in europa enzo en als ze een beetje tegenstand bieden in de HCE. Chivu weg bij ajax was ook zonde, vd meyde mis ik niet zo.
Op dinsdag 17 februari 2004 00:07 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Lijkt me erg voorbarig dit nieuws. PSV zal toch echt eerst van spelers af moeten alvorens ze nieuwe kunnen vastleggen. Maar een vertrek van van Bommel, Kezman en Robben zie ik erg zitten.
quote:
Michael Lamey keert terug bij PSV17/2/2004 9 :16
PSV haalt Michael Lamey terug naar Eindhoven. De verdediger is dit seizoen verhuurd aan FC Utrecht.
De goede ontwikkeling van Lamey is de aanleiding voor PSV hem terug te halen naar Eindhoven. De rechtsback keert deze zomer terug bij de Brabantse club. Lamey, die vorig jaar op huurbasis voor AZ uitkwam, is dit seizoen uitgeleend aan FC Utrecht om ervaring op te doen.'Het is erg mooi voor hem, maar voor ons is het een aderlating', stelt FC Utrecht-trainer Foeke Booy deze week in Voetbal International. Booy kan de komende weken geen beroep doen op Lamey. De rechtsback heeft een hamstringblessure, die hem een maand aan de kant houdt.
quote:
17/2/2004 - "Bod van 5 miljoen op Alex; rol Chelsea?"
(Van onze verslaggever RvN)Tegenover Lance (na te lezen op Terra) heeft de voorzitter van Santos laten weten een officieel bod te hebben ontvangen voor Alex. Hij wilde niet bevestigen dat het om PSV ging. Volgens de krant zou PSV een bod van 5 miljoen euro hebben uitgebracht op de verdediger. Onderdeel van het bod zou zijn dat hij het seizoen nog af kan maken bij Santos. De voorzitter ontkende dat er al een akkoord zou zijn. Opmerkelijk is dat de krant verder vermeld dat Alex over twee jaar mogelijk naar Chelsea zou kunnen verhuizen. De Britse club wordt al langer in verband gebracht met interesse voor de verdediger.
Mogelijk zou een afspraak met Chelsea, waarmee PSV eerder om de tafel zat in Eindhoven, de Eindhovenaren de mogelijkheid bieden om in deze tijd van grote financiele problemen, toch een dergelijke speler naar Eindhoven te halen. Al is dat vooralsnog speculatie.
Alex zelf liet weten niets over dit onderwerp te willen zeggen en deze week met de voorzitter van Santos te spreken.
quote:Jij mag mij kinderachtig vinden. Ik vind een hoop zaken aan PSV en met name de supporters van PSV kinderachtig. Neem nou weer die hele discussie over dat de media te veel Ajax minded is. Van Raaij die gaat roepen dat het een kwestie van tijd is dat SS gepresenteerd wordt in een Ajax-shirt. Van Bommel die loopt te huilen over Ajax en Godenzonen en dat zij die naam te danken hebben aan het feit dat zij de CL wonnen in 95. Het is allemaal super opgeblazen en overdreven. Ook dat sommige durven te lopen janken over Ajax dat het een bedrijf is, terwijl het Philips Sport Vereniging is en PSV ook een NV is. En zo gaat dat maar door.
Op dinsdag 17 februari 2004 09:46 schreef ErikT het volgende:[..]
Speed ik vind je een beetje kinderachtig. Waarom zou je ze willen zien vertrekken? Zodat de HCE nog zwakker wordt en studio sport nog saaier? Ik zie vdv, sneijder en ibrahimovic niet graag vertrekken bij ajax...vind het wel leuk als ajax een beetje meedoet in europa enzo en als ze een beetje tegenstand bieden in de HCE. Chivu weg bij ajax was ook zonde, vd meyde mis ik niet zo.
Kortom wie de bal katst kan hem terug verwachten....
Verder moet ik wel bekennen dat ik het leuker vind als de tegenstellingen groter worden tussen de clubs. Klef gedoe hoeft van mij niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |