Wat een grap zeg...quote:'Trabzonspor volgt Afellay'
Volgens enkele geruchten staat Ibrahim Affelay in de belangstelling van het Turkse Trabzonspor. Een scout van de club heeft de verrichtingen van talentvolle PSV-middenvelder gevolgd en is zeer te spreken over hem. Affelay brak afgelopen seizoen door onder Guus Hiddink.
"Ibrahim Afellay is dit jaar gekozen als de beste Islamitische voetballer in Nederland, ik heb hem ook gevolgd en vind hem uitstekend, PSV zegt dat zijn bedrag 1,5 miljoen euro is," aldus de scout van de Turken.
Ook had Trabzonspor interesse in Nourdin Boukhari en Hossam Ghaly. De Ajacied is inmiddels afgevallen zijn, de Egyptenaar in dienst bij Feyenoord staat nog wel op het verlanglijstje. Maar naar verluidt tekent hij vandaag een contract in Londen bij Tottenham Hotspur.
De reacties van die Ajacieden daar zijn pas grappig. "Oaaaaaaaajax moet um haaaaalen en dan nog een miljoentje er bij voor Aissati"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Voetbalzone:
[..]
Wat een grap zeg...
Gomesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:51 schreef JustJunior het volgende:
Vermoedelijke opstelling tegen Groningen:
Gomes
Reiziger - Alex - Ooijer - Lamey
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Culina
Ik zou Reiziger en Ball eigenlijk wel weer eens in actie willen zien in een wedstrijd die ergens om gaat, gewoon om hun niveau nog eens in te schatten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gomes
Lucius - Alex - Ooijer - Lamey
Väyrynen - Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor
van mij mag het weleens zo geprobeerd worden. Altijd maar dat krampachtige 4-3-3 zo an Farfan mooi zijn bewegelijke spelletje doen rondom Vennegoor. en Vennegoor is dan helemaal iedeaal als aanspeelpunt. Ook denk ik dat je zo meer creativiteit vanuit het middenveld krijgt dan met Culina erbij.
ik nu ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:24 schreef cultheld het volgende:
Lucius voor Reiziger graag, eend.
Ajacieden zijn ook niet al te slim.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
De reacties van die Ajacieden daar zijn pas grappig. "Oaaaaaaaajax moet um haaaaalen en dan nog een miljoentje er bij voor Aissati"
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef pascalheister het volgende:
nou daar is ie dan, graag op of aanmerkingen
[afbeelding]
Hij is mooi !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Netjes hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Het is inderdaad aan de lage kant, ik verwacht ook wel dat zijn echte vraagprijs hoger zal liggen, maar de drie miljoen is het bedrag waar ik nog tevreden mee zal zijn, lager niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:45 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Netjes hoor![]()
Maareh, ik vind zelf 3 miljoen te weinig voor Ibi. Hij is momenteel vaste waarde en misschien iets te blessuregevoelig. Die moeten we zeker nog wat jaartjes houden. Dan is hij vier keer zoveel waard.
En dan nog niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:30 schreef Bos81 het volgende:
1,5 miljoen voor Ibi is inderdaad een lachertje en zal dus ook niet kloppen.
Die verkopen ze echt alleen maar voor minimaal 3 miljoen
Hij heeft zondag al meegedaan hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Wanneer zal Archie debuteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |