![]()
![]()
Zo en Game on!
![]()
Oja en misschien is het leuk om te vertellen hoe je Fan geworden bent van PSV
appelsientjequote:
Vroeger lang lang geleden... werd er in ons dorp een philips winkel geopend.. door Willy van de Kerkhof... en ik kreeg een bal en handtekening van hem.
* appelsientje was vanaf toen voor PSV
ik hoor mijn moeder nog steeds roepen dat ze daar spijt van heeft gehad (zij is voor ajax net zoals mijn pa)
Bos81quote:
In 1988 wist ik nog weinig van het Nederlands Voetbal. Toen ik 6 of 7 was zag ik een wedstrijd tussen PSV en Ajax op de TV. PSV won en toen ik hoorde dat PSV een 5 kilometer verder de thuiswedstrijden spelen was ik min of meer al verkocht. Zeker toen ze een paar maanden later onder de ogen van mijn vader in Stuttgart de Europacup 1 won. Daarna mocht ik mee naar de huldiging in de stad.
Een aantal maanden later zei mijn vader tegen mij dat hij iets moest afgeven bij een collega die dicht bij het stadion woonde. Ik mocht van hem mee, want we konden wel eens Erik Gerets of zo zien lopen, want PSV moest die avond spelen tegen Veendam. Toen we langs het stadion liepen zei hij tegen mij: "Wat kan mij het schelen ook, we gaan gewoon naar binnen". Hij bleek toen die dag al kaartjes te hebben gehaald. PSV won die wedstrijd met 3-.1 Tja toen was ik dus echt totaal verkocht aan PSV.
cultheldquote:
Veel familie van me is voor PSV. Zelf werd ik aanhanger van PSV toen Romario furore maakte bij PSV. Ik was 5 of zo, toen ik hem voor 't eerst zag spelen en was meteen verkocht. Toen ik ouder werd speelde mijn aversie van Ajax uiteraard mee en met Feyenoord heb ik nooit een band gehad
Spideymanquote:
Mijn verhaal lijkt wel wat op die van Cult, toen ik een jaar of negen was werd ik meegenomen naar het stadion en zag ik Romario spelen. Iedereen praatte van tevoren soweiso al alleen maar over Romario, maar hij liet het die wedstrijd ook zien. Geen idee meer welke wedstrijd dat was, maar ik wist wel dat ik PSV-fan wilde worden.
Gezien de afstand (toen Emmen) heb ik nooit een seizoenskaart gehad, maar vooral in de periode Nilis heb ik geregeld wedstrijden bezocht en toen ben ik eigenlijk echt fan geworden.
Oja mocht je nog mee willen doen met F1manager....
Forza PSV
ww: Guus
Zo
![]()
heel verhaal, maar dan heb je ook wat.
[ Bericht 54% gewijzigd door appelsientje op 03-03-2005 20:04:45 ]