Bos81quote:Vroeger lang lang geleden... werd er in ons dorp een philips winkel geopend.. door Willy van de Kerkhof... en ik kreeg een bal en handtekening van hem.
* appelsientje was vanaf toen voor PSV
ik hoor mijn moeder nog steeds roepen dat ze daar spijt van heeft gehad (zij is voor ajax net zoals mijn pa)
cultheldquote:In 1988 wist ik nog weinig van het Nederlands Voetbal. Toen ik 6 of 7 was zag ik een wedstrijd tussen PSV en Ajax op de TV. PSV won en toen ik hoorde dat PSV een 5 kilometer verder de thuiswedstrijden spelen was ik min of meer al verkocht. Zeker toen ze een paar maanden later onder de ogen van mijn vader in Stuttgart de Europacup 1 won. Daarna mocht ik mee naar de huldiging in de stad.
Een aantal maanden later zei mijn vader tegen mij dat hij iets moest afgeven bij een collega die dicht bij het stadion woonde. Ik mocht van hem mee, want we konden wel eens Erik Gerets of zo zien lopen, want PSV moest die avond spelen tegen Veendam. Toen we langs het stadion liepen zei hij tegen mij: "Wat kan mij het schelen ook, we gaan gewoon naar binnen". Hij bleek toen die dag al kaartjes te hebben gehaald. PSV won die wedstrijd met 3-.1 Tja toen was ik dus echt totaal verkocht aan PSV.
Spideymanquote:Veel familie van me is voor PSV. Zelf werd ik aanhanger van PSV toen Romario furore maakte bij PSV. Ik was 5 of zo, toen ik hem voor 't eerst zag spelen en was meteen verkocht. Toen ik ouder werd speelde mijn aversie van Ajax uiteraard mee en met Feyenoord heb ik nooit een band gehad
Oja mocht je nog mee willen doen met F1manager....quote:Mijn verhaal lijkt wel wat op die van Cult, toen ik een jaar of negen was werd ik meegenomen naar het stadion en zag ik Romario spelen. Iedereen praatte van tevoren soweiso al alleen maar over Romario, maar hij liet het die wedstrijd ook zien. Geen idee meer welke wedstrijd dat was, maar ik wist wel dat ik PSV-fan wilde worden.
Gezien de afstand (toen Emmen) heb ik nooit een seizoenskaart gehad, maar vooral in de periode Nilis heb ik geregeld wedstrijden bezocht en toen ben ik eigenlijk echt fan geworden.
quote:Ik was 5 of zo, toen ik hem voor 't eerst zag spelen en was meteen verkocht
Ajax mag dan wel beursgenoteerd zijn, maar Ajax koopt zijn supporters nietquote:Tja toen was ik dus echt totaal verkocht aan PSV.
PSV mág matig spelen tegen TOP. Lekker de krachten sparen voor Groningen en Monacoquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:45 schreef Zapper het volgende:
Geweldige goal van Beasley zeg
Vind PSV verder maar matig spelen.
Inderdaad hoeven ze tegen TOP niet vol uit te gaan. Het is natuurlijk jammer voor het publiek, maar ja je staat al snel op voorsprong. Ja dan ga je, denk ik automatisch al wat voorzichtiger spelen met het oog op Groningen en Monaco. Maar ja gewoon een verdiende overwinning vandaag.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV mág matig spelen tegen TOP. Lekker de krachten sparen voor Groningen en Monaco
ja k wil t ook nog wel ff zien.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:30 schreef pascalheister het volgende:
PSV
wordt het nog herhaald op tv?
zo zie je nog eens een paar doelpuntenquote:
Robert klaart dat klusje welquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:53 schreef Bos81 het volgende:
UIt naar Feyenoord voor de beker, Jammer had uiteraard liever een thuiswedstrijd gehad
Ik denk dat ik dan met je "mee" ga... ik wil ook nog steeds een keer naar de kuip.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k wil t ook nog wel ff zien.Feijenoord uit, de zwaarst mogelijke loting, nou ja dan maar 2 keer achter elkaar naar de kuip
wanneer is de wedstrijd, misschien wel leuk, wil al een paar jaar naar de kuip met PSV
http://www.dem.demon.nl/psv-top.htmlquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:26 schreef appelsientje het volgende:
Heeft iemand toevallig de doelpunt digitaal online ? al was het alleen maar het doelpunt van Damarcus... ik hoor er veel dingen over, maar heb nog niks gezien...
Goede morgen trouwens
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
http://www.dem.demon.nl/psv-top.html
idd wat wordt die bal mooi geplaatst zeg....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:36 schreef pascalheister het volgende:
ik vanacht nog gelukkig, die van beasley was erg fraai
Zijn doelpunten waren van goede kwaliteit, maar voor de rest vond ik het niet zo denderend, maar ja we moeten hem even de tijd geven en hem laten wennen aan het voetbal alhier.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd wat wordt die bal mooi geplaatst zeg....
Ik hoorde dat Robert nog een beetje houterig speelde ?? maar wat was jullie eerste indruk ?? (ik heb het dus niet kunnen zien vanwege het gebrek aan kabel)
we geven hem nog 1 wedstrijdquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn doelpunten waren van goede kwaliteit, maar voor de rest vond ik het niet zo denderend, maar ja we moeten hem even de tijd geven en hem laten wennen aan het voetbal alhier.
Ikquote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:51 schreef pascalheister het volgende:
Wie hebben er nu allemaal interesse in de meet voor volgende week met als wedstrijd PSV - ADO?
daaropinhakend, k zag dat we feijenoord voorbij zijn qua topics, k zie nu dat we 2 pagina's voorliggen, dank Bosquote:
Graag gedaan, maar ja het was dus absoluut niet mijn bedoeling om 18 posts neer te zetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daaropinhakend, k zag dat we feijenoord voorbij zijn qua topics, k zie nu dat we 2 pagina's voorliggen, dank Bos
Heb er dus maar een stuk of 17 verwijderd.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:48 schreef Bos81 het volgende:
Graag gedaan, maar ja het was dus absoluut niet mijn bedoeling om 18 posts neer te zetten.
quote:Hiddink wil door met Eijkelkamp
4 maart 2005 15:30
Guus Hiddink wil graag door met zijn assistent-trainer René Eijkelkamp. Hij zei dat tijdens het wekelijkse persgesprek op De Herdgang.
Eijkelkamp kwam afgelopen zomer over van Go Ahead Eagles. Door het vertrek van Erwin Koeman naar RKC Waalwijk kwam er een vacature in de technische staf van PSV en de voormalige spits tekende een contract voor één jaar. Toen de pers terloops informeerde naar de verbintenis van Eijkelkamp, gaf Hiddink aan dat hij graag verder wil met hem. "Dat heb ik hem ook aangegeven. Daar gaan we gauw mee aan de slag."
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daaropinhakend, k zag dat we feijenoord voorbij zijn qua topics, k zie nu dat we 2 pagina's voorliggen, dank Bos
lijkt me idd niet bevorderlijk om op een slecht veld te gaan ballenquote:Hiddink vreest gevaarlijke grasmat
4 maart 2005 15:15
PSV maakt zich op voor de uitwedstrijd tegen FC Groningen, maar Guus Hiddink vreest de slechte omstandigheden in het Oosterpark. De selectie is nagenoeg compleet.
"We hebben contact met FC Groningen over de staat van het veld. Ik begreep dat ze vijftig vrachtwagens sneeuw moeten ruimen, om vervolgens de grasmat te kunnen keuren. We zitten in een reeks dat we graag willen spelen, maar mijn criterium is dat het geen gevaar oplevert voor de spelers. Er is daar geen veldverwarming. In deze omstandigheden kan dat wederzijds brokken opleveren", zei Hiddink op het wekelijkse persgesprek op De Herdgang.
"Ik ben niet Piet Paulusma", ging hij verder, "maar het wordt waarschijnlijk niet beter met het weer. Als je zaterdag bekijkt hoe het veld erbij ligt, dan zal dat naar de zondag toe weinig meer veranderen, als je Paulusma en zijn kornuiten moet geloven. De prestaties van PSV in de Champions League zijn in het belang van het Nederlandse voetbal. Dat mag je hierin meenemen, vind ik. Het vermijden van gevaren is het voornaamste. Voetballen op een betonnen bak heeft geen zin, dat is niet verstandig en ik zou er de verantwoordelijkheid niet voor willen nemen." Mocht de wedstrijd van zondag niet doorgaan, dan traint PSV in aanloop naar AS Monaco in het Philips Stadion. Hiddink gaf ruiterlijk toe dat het hem met het oog op die belangrijke wedstrijd niet slecht uit zou komen wanneer de ploeg zondagmiddag niet hoeft aan te treden in Groningen.
Hiddink uitte zich positief over Robert, die donderdagavond debuteerde en drie keer scoorde. "De weerstand was in deze wedstrijd niet groot en ook snel gebroken, maar hij gaat steeds meer wennen aan onze stijl. Hij verdient niet de schoonheidsprijs, maar is wel gevaarlijk. Hij is een rommelaar die het verdedigingen lastig kan maken. Een goed begin voor hem."
Wat betreft personele mededeling had Hiddink weinig op het lijstje staan. André Ooijer is er sowieso niet bij, hij zit een schorsing van één wedstrijd uit. Vraagtekentjes zijn Michael Lamey en Gerald Sibon. Jefferson Farfán kreeg tegen TOP Oss "een tikje", maar hij zal speelkaar zijn. Zaterdag traint PSV op De Herdgang, daarna gaat de ploeg - indien dan nog niet het signaal is gegeven dat het Oosterpark onbespeelbaar is - naar Groningen toe. In de voorlopige selectie zitten negentien spelers, daar valt er dus nog één van af.
De voorlopige selectie voor de wedstrijd tegen FC Groningen:
Doel: Gomes, Zoetebier
Verdediging: Addo, Alex, Bøgelund, Bouma, Lee, Lamey
Middenveld: Van Bommel, Cocu, De Jong, Lucius, Van der Schaaf, Vogel
Aanval: Beasley, Farfán, Park, Robert, Vennegoor of Hesselink.
Dat is inderdaad niet bevorderlijk, maar eigenlijk verwacht ik wel, dat het wordt afgelast. Zo veel sneeuw is volgens mij ook niet echt goed voor een veld en zeker als daar in Groningen nog meer sneeuw gaat vallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me idd niet bevorderlijk om op een slecht veld te gaan ballen
Dus je hebt een 'professionele' voetbalclub, die z'n veld niet verwarmd. Als Groningen dat met z'n begroting niet op kan brengen, waarom dokt de verzekeringsmaatschappij(en) van de voetballers van de grote drie dat dan niet? Is toch middeleeuws hoe de meeste velden er al vanaf november uitzien en een beetje speler kost al meer dan zo'n veldkachel plus rietjes.quote:Er is daar geen veldverwarming. In deze omstandigheden kan dat wederzijds brokken opleveren", zei Hiddink op het wekelijkse persgesprek op De Herdgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |