Ik heb dit moment eigenlijk niet echt een voorkeur voor een van deze spelers. Ben wel tevreden over alletwee eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:14 schreef Zapper het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben hier, waar gaat bij jullie de voorkeur naar uit, Farfán of Beasley?
Het moge duidelijk zijn dat ik liever Beasley zie spelen. Jullie?
Jij hebt lekker makkelijk praten. Wat als Ajax dinsdag tegen Monaco zou moeten voetballen in de CL? Ok, nu moet Ajax dan toevallig in de Arena spelen. Maar wat als Ajax dan zondag uit naar Groningen moest? Dan zou het land te klein zijn en had de KNVB al 100 handtekeningen gezet voor goedkeuring van uitstelquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:21 schreef The_Hives het volgende:
tja, zeuren over het veld.....
In Engeland is dat veld ook geen probleem, hoe slecht het ook is. ik snap Hiddink wel, maar ga gewoon voetballen man. Dit hoort er ook bij. Een zompig slap veld lijkt me bijna nog gevaarlijker dan een wat harder veld.
waarom haal je Ajax er nu bijquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij hebt lekker makkelijk praten. Wat als Ajax dinsdag tegen Monaco zou moeten voetballen in de CL? Ok, nu moet Ajax dan toevallig in de Arena spelen. Maar wat als Ajax dan zondag uit naar Groningen moest? Dan zou het land te klein zijn en had de KNVB al 100 handtekeningen gezet voor goedkeuring van uitstel
Waarom moet je nou weer gelijk Ajax erbij halenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij hebt lekker makkelijk praten. Wat als Ajax dinsdag tegen Monaco zou moeten voetballen in de CL? Ok, nu moet Ajax dan toevallig in de Arena spelen. Maar wat als Ajax dan zondag uit naar Groningen moest? Dan zou het land te klein zijn en had de KNVB al 100 handtekeningen gezet voor goedkeuring van uitstel
Omdat de situatie nou eenmaal zo is in Nederland. Als het om Feyenoord of PSV gaat in zo'n geval en de respectievelijke trainers klagen over de sneeuw dan wordt dat "gezeur" genoemd, maar zou Ruud Krol zijn beklag doen over de sneeuwval, dan is het land te klein.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer gelijk Ajax erbij halen.
Piep piepquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat de situatie nou eenmaal zo is in Nederland. Als het om Feyenoord of PSV gaat in zo'n geval en de respectievelijke trainers klagen over de sneeuw dan wordt dat "gezeur" genoemd, maar zou Ruud Krol zijn beklag doen over de sneeuwval, dan is het land te klein.
ik zou nu bijna iets gaan zeggen over......quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat de situatie nou eenmaal zo is in Nederland. Als het om Feyenoord of PSV gaat in zo'n geval en de respectievelijke trainers klagen over de sneeuw dan wordt dat "gezeur" genoemd, maar zou Ruud Krol zijn beklag doen over de sneeuwval, dan is het land te klein.
Harde feitenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Woensdag dan. Daar gaat 't niet om. Maar PSV speelt wel ff in het belang van het Nederlandse voetbal komende woensdag. Als Van Bommel en Alex zich blesseren op dat besneeuwde veld van Groningen, dan kan PSV het schudden.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]we spelen woensdag
en in Engeland hebben ze veel minder last van bevroren velden daarbij komt dat de velden daar vaak gewoon beter onderhouden worden dan in Nederland
verrtel.....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:40 schreef Serious_satisfaction het volgende:
ik krijg een beetje een slappe zak van die alex
nou.. als ik die draak zo op dat veld zie rondbanjeren.. ja? dan krijg ik een slappe zak..quote:
Wat jij wil jongen, SCH schijnt er juist een lege zak van te krijgen!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:04 schreef Serious_satisfaction het volgende:
nou.. als ik die draak zo op dat veld zie rondbanjeren.. ja? dan krijg ik een slappe zak..
Het liefst allebeiquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:14 schreef Zapper het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben hier, waar gaat bij jullie de voorkeur naar uit, Farfán of Beasley?
dat gaat weer een stukje schuld schelenquote:Bouwvergunningsprocedure voor parkeerterrein in gang gezet
Het Eindhovens Dagblad meldt dat na zeven jaar de bouwvergunningsprocedure in gang is gezet na goedkeuring door B en W van Eindhoven van het ontwerp voor de bebouwing van het parkeerterrein naast het Philips Stadion. Dat betekent dat er binnen een jaar begonnen zou kunnen worden met de bouw van 500 woningen, een kantoorgebouw en een parkeerkelder.
Farfán.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:14 schreef Zapper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |