Mendez zal wel weer ipv Culina spelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:22 schreef dndiek het volgende:
Vanavond:
Gomes
Marcellis Rajkovic Salcido Zonneveld
Afellay Culina Simons Aissati
Farfán en Lazovic
???
Of in plaats van Aissatiquote:Op woensdag 12 december 2007 16:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mendez zal wel weer ipv Culina spelen.
Na de knock-outfase ben je de winnaar volgens mijquote:Op woensdag 12 december 2007 16:35 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij is er na de knock-out fase geen sprake meer van plaatsing in de UEFA Cup, dus het kan al snel moelijk worden.
Zou hij niet wat meer spelers rust geven met het oog op Ajax? Dan denk ik dat Perez misschien wel speelt.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:22 schreef dndiek het volgende:
Vanavond:
Gomes
Marcellis Rajkovic Salcido Zonneveld
Afellay Culina Simons Aissati
Farfán en Lazovic
???
Scherpquote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Na de knock-outfase ben je de winnaar volgens mij
Ah, dus toch gelijkquote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Na de knock-outfase ben je de winnaar volgens mij
Lekker dan!quote:‘Dit weekend mogelijk geen eredivisievoetbal’
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 12 december om 16:17
Het aankomend weekend wordt er mogelijk niet gevoetbald op het allerhoogste niveau. Reden hiervoor is de aankondiging van de politie om acties te voeren rond de voetbalwedstrijden. Onder meer de duels tussen Feyenoord en AZ (zaterdag) en Ajax en PSV (zondag) komen hierdoor in gevaar.
De politie wil actie voeren om zo hun eis, een betere CAO met meer loon, meer kracht bij te zetten. Vanwege de grote aandacht die het eredivisievoetbal trekt, kiest men ervoor om juist rondom de grote duels tot staking over te gaan, zo meldt de Telegraaf.
Burgermeesters van diverse grote steden hebben al aangekondigd dat zij bij een schaarste aan beveiliging de duels onherroepelijk uit de kalender zullen schrappen.
Kut Koeman. En als ie gelijk heeft: slim van Reker om zo spelers bij te laten tekenenquote:Koeman: 'Reker spreekt onwaarheden'
Ronald Koeman heeft met verbazing geluisterd naar de woorden van Jan Reker. De algemeen directeur van PSV beweerde dat Koeman hard bezig is om spelers over te halen ook de overstap te maken naar Valencia. Pertinent niet waar, zegt Koeman. Reker vertelde dat de voormalig PSV-trainer onder andere doelman Gomes warm probeert te maken voor een dienstverband in Spanje. “Wat Reker zegt is niet waar. Ik zit niet achter spelers aan en heb niemand gesproken. Ook Valencia heeft niemand benaderd”, zo zei Koeman tegen de NOS.
“We moeten eerst intern beslissen óf we wel een keeper gaan halen. Als dat het geval is willen we één van de betere in de wereld, en dat is Gomes. Maar er zijn ook andere keepers”, besloot Koeman. Gomes is overigens dichtbij een nieuw contract dat hem tot 2013 aan de Eindhovenaren zal binden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |