Dus? Dat is toch nog steeds een bewijs van weten wat je aan het doen bent.quote:Op maandag 10 november 2025 18:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die omzettingen waren uit nood geboren en bleken vervolgens te werken.
Nee. Dat is gewoon trial and error.quote:Op maandag 10 november 2025 18:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus? Dat is toch nog steeds een bewijs van weten wat je aan het doen bent.
Nee, dat is geconfronteerd worden met een bizarre golf blessures en de constatering dat Flamingo en Yarek niet ideaal is. En binnen een wedstrijd of 8 sta je te voetvolleyen op het middenveld bij AZ en heb je de enige concurrent in hun eigen huis verslagen. Dat zegt alles.quote:Op maandag 10 november 2025 18:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Dat is gewoon trial and error.
Ik heb helemaal niet gezegd dat hij een prutser is. Integendeel.quote:Op maandag 10 november 2025 18:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Sommige mensen doen wel heel erg hun best om Bosz als een prutser weg te zetten.
Mijn hemel. PSV speelt sinds de komst van Bosz het leukste voetbal in de historie van de club en nog is dat niet voldoende.
Tegen Feyenoord had je de wedstrijd weg kunnen geven omdat PSV het niveau niet vast wist te houden. AZ was behoorlijk gehandicapt. Telstar was een blamage. En dat je Ajax terug hebt laten komen is ook niet goed.quote:Op maandag 10 november 2025 18:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is geconfronteerd worden met een bizarre golf blessures en de constatering dat Flamingo en Yarek niet ideaal is. En binnen een wedstrijd of 8 sta je te voetvolleyen op het middenveld bij AZ en heb je de enige concurrent in hun eigen huis verslagen. Dat zegt alles.
Buitencategorie? Ik beoordeel ‘m op wat ie laat zien. Zijn beslissingen, omzettingen en zeker het handelen naar wat mogelijk is met de blessures. En hij maakt op meerdere fronten de juiste beslissingen en daarom vind ik het echt een hele goede trainer. En interesseert het me niets wat ie voorafgaand aan PSV voor elkaar heeft gekregen.quote:Op maandag 10 november 2025 18:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord had je de wedstrijd weg kunnen geven omdat PSV het niveau niet vast wist te houden. AZ was behoorlijk gehandicapt. Telstar was een blamage. En dat je Ajax terug hebt laten komen is ook niet goed.
Flamingo en Yarek kunnen prima samen overigens.
Maar goed, jij vindt hem kennelijk buitencategorie. Ik ben benieuwd of hij dat elders dan ook gaat laten zien. Voordat hij bij PSV kwam had hij toch echt nog niets gewonnen...
Dit dus. Altijd datzelfde negatieve gelul van die azijnpissers hier.quote:Op maandag 10 november 2025 19:20 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk verlengd Peter snel contract zodat we nog een paar jaar kunnen genieten van Boszball , en een paar titels
Ik ben helemaal niet negatief over hem. Ik denk alleen dat als hij vertrekt PSV een prima alternatief kan aantrekken die ook met de beste selectie van Nederland kampioen kan worden.quote:Op maandag 10 november 2025 19:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit dus. Altijd datzelfde negatieve gelul van die azijnpissers hier.
En verlengt.
Ik had het (zeker niet alleen) over jou.quote:Op maandag 10 november 2025 19:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet negatief over hem. Ik denk alleen dat als hij vertrekt PSV een prima alternatief kan aantrekken die ook met de beste selectie van Nederland kampioen kan worden.
Af en toe wisselen van technische staf en spelers is ook gewoon verstandig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |