abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220847706
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:56 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wut? Bosz is 3x op rij kampioen geworden en heeft in elk jaar spelers beter gemaakt of beter doen lijken dan ze zijn :') Neem alleen al een Mauro Junior, die heeft in die 3 jaar toch absurde stappen gezet? Ik zag een jaar of 5 geleden echt niet dat dit erin zat hoor.
Nee, Mauro is al langer goed bezig.
pi_220850226
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 07:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Koeman heeft gewoon geen idee wat hij met het Nederlands elftal aan moet.

Gaat ook een deceptie worden dat wk.
Ik zou het zelf ook niet goed weten. Misschien het van Gaal concept, met vijf verdedigers. Onze opkomende backs zijn een wapen, met name Dumfries. Nu je geen top spits hebt zou ik voor het PSV model Til-Saibari gaan, met Til maar zonder Saibari. Geen idee wie de rol van Saibari op zich kan nemen.

Enfin, dit is veel te frivool voor Koeman. Alhoewel, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:26:04 #228
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220850321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:13 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Ik zou het zelf ook niet goed weten. Misschien het van Gaal concept, met vijf verdedigers. Onze opkomende backs zijn een wapen, met name Dumfries. Nu je geen top spits hebt zou ik voor het PSV model Til-Saibari gaan, met Til maar zonder Saibari. Geen idee wie de rol van Saibari op zich kan nemen.

Enfin, dit is veel te frivool voor Koeman. Alhoewel, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
Hij was natuurlijk al aan het experimenteren met naar binnen komende hangende buitenspelers om ruimte te creëren voor Dumfries. Dat lijkt me een goed begin.

En Mauro naturaliseren lijkt me ook wel slim inmiddels.
pi_220859422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:13 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Zo heel moeilijk is het volgens mij niet? Onze kracht ligt achterin en voorin komen we mensen (en voornamelijk kwaliteit) tekort. Dan is het gewoon 3-5-2 spelen met lopers op de flanken. Als je geen goede vleugelspelers hebt dan ga je toch niet geforceerd 4-3-3 spelen omdat Johan Cruijf ooit in 1970 heeft gezegd dat dat een heilig systeem is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')