Nog voordat de afgekraakt kunnen worden door vblquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zie dat zelfs spelers die nog niet eens zijn aangekocht al zijn afgeschreven. Dat is een nieuwe rubriek?
Want?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:03 schreef PSVCL het volgende:
Gunstige dat eerste wedstrijd thuis Shaktar is en de laatste thuis Stuttgart
[ afbeelding ]
Een grotere kans om met 3 punten te starten. Is altijd lekker...quote:
Zoiets als lekker om te starten thuis tegen Union SG?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een grotere kans om met 3 punten te starten. Is altijd lekker...
En mocht je de laatste speeldag 3 punten nodig hebben voor plaatsing K.O fase , dan kan je beter thuis Stuttgart treffen dan bijv uit naar Real of Porto
Dat gaat niet nog een keer gebeuren. Dit team is nu ook ingespeeld itt de wedstrijd tegen Unionquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoiets als lekker om te starten thuis tegen Union SG?
Goed plan onderschatten terwijl je 2 beste spelers weg zijn en een 3e langdurig eruit ligt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat gaat niet nog een keer gebeuren. Dit team is nu ook ingespeeld itt de wedstrijd tegen Union
Ik heb er wel vertrouwen in. Vorig jaar was het nog flink puzzelen aan het begin van het seizoen. Die puzzel is nu toch grotendeels gelegd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Goed plan onderschatten terwijl je 2 beste spelers weg zijn en een 3e langdurig eruit ligt.
Snap je ergens wel, het is vele malen beter dan beginnen in barcelona
Of spelen in de confetti leaguequote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Goed plan onderschatten terwijl je 2 beste spelers weg zijn en een 3e langdurig eruit ligt.
Snap je ergens wel, het is vele malen beter dan beginnen in barcelona
Shaktar 3quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
Shaktar 3
Leipzig 0
Porto 0
Brugge 3
R. Madrid 0
A. Madrid 1
Viking 3
Stuttgart 1
Totaal: 11
Huh die heb ik even gemist. Waar komt die transfer vandaan ineens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:35 schreef ISVV het volgende:
Gakpo onderweg naar City, dat kan een leuk extraatje voor PSV worden. Gun eens nog een leuke (niet-Eredivisie) verrassing
De geruchten waren er al even. Liverpool heeft die Barcola gehaald. Ik denk dat City een speler wilde die al bekend is met het PL-geweld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh die heb ik even gemist. Waar komt die transfer vandaan ineens.
Lijkt er wel op. Ken hem verder niet, het zal mij benieuwen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Santos van Sparta naar PSV, kennelijk?
Ja, blijkbaar. En het middenveld van PSV is al overvol!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Santos van Sparta naar PSV, kennelijk?
Sontje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Bro Hansen lijkt ook dichterbij te komen volgens Rikkert. 17 jaar Deens ‘toptalent’ blijkbaar, ben benieuwd.
Bent Schmidtquote:
Schijnbaar een bedrag van ongeveer 10 miljoen aldus de twitter experts. 5 miljoen opleidingvergoeding en 10% van de winst ook ongeveer 5 miljoen. Dat zou niet verkeerd zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:35 schreef ISVV het volgende:
Gakpo onderweg naar City, dat kan een leuk extraatje voor PSV worden. Gun eens nog een leuke (niet-Eredivisie) verrassing
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |