Ik let alleen op de spelers eerlijk gezegd, ..dat PSV de tweede helft moeilijk grip kreeg op hem had meer te maken dat ie als valse 9 speelde.quote:Op maandag 22 september 2025 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al het gevaar in de tweede helft kwam van die jongen, dat zag jij toch ook? Of het nou een ontzettende lul is of niet.
quote:Op maandag 22 september 2025 19:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit dus. Maar ja, het is een Jood en dat trekt PSVCL niet helemaal.
Volg dan maar Nederlandse lesquote:Op maandag 22 september 2025 19:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]ik hou politiek en voetbal altijd gescheiden. En ook buiten het voetbal houdt ik mij niet bezig met politiek en de rest van het wereldse theater. Heb al ruim 15 jaar geen nieuws (verdeel en heerst propaganda/ energieharvesting rituelen) gekeken of gevolgd.
De tering. Je bent echt stevig van het padje hè.quote:Op maandag 22 september 2025 19:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]ik hou politiek en voetbal altijd gescheiden. En ook buiten het voetbal houdt ik mij niet bezig met politiek en de rest van het wereldse theater. Heb al ruim 15 jaar geen nieuws (verdeel en heerst propaganda/ energieharvesting rituelen) gekeken of gevolgd.
Zonde, mensen hadden je visie kunnen gebruiken ten tijde van corona.quote:Op maandag 22 september 2025 19:54 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2025 15:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Psv speelt ook geen wedstrijden op het allerhoogste Europese niveau.
Vraag hem voor de aardigheid eens naar chemtrails. Bakje popcorn erbij en je hebt een topmiddag.quote:Op maandag 22 september 2025 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De tering. Je bent echt stevig van het padje hè.
Niet meer kijken is net een brug te ver; maar kom op, het zou werkelijk belachelijk zijn om zo'n gast naar PSV te halen. Een mismatch op werkelijk elk vlak: Ajaxied, andere positie, afgelopen jaren geen fatsoenlijke niveau laten zien, verderfelijk moraal... Nee, laat maar.quote:Op maandag 22 september 2025 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Fuck. Niet fucking Ziyech. Dan stop ik met PSV kijken.
Bosz is wel een Ziyech-fanboy natuurlijk, en andersom was er ook wel een connectiequote:Op dinsdag 23 september 2025 10:17 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Niet meer kijken is net een brug te ver; maar kom op, het zou werkelijk belachelijk zijn om zo'n gast naar PSV te halen. Een mismatch op werkelijk elk vlak: Ajaxied, andere positie, afgelopen jaren geen fatsoenlijke niveau laten zien, verderfelijk moraal... Nee, laat maar.
Zou dit ooit echt serieus overwogen worden, of is dit weer zo'n zaakwaarnemer-laat-naampje-bij-de-pers-lekken-verhaal?
Smartdustquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]😴![]()
Touché.
[..]
Vraag hem voor de aardigheid eens naar chemtrails. Bakje popcorn erbij en je hebt een topmiddag.
.
?
Had je iets anders verwacht dan? Alle drie zijn zoekende. Ik acht de kans ook groot dat Feyenoord komend weekend verliest.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:29 schreef Solispolar het volgende:
Nou, in ieder geval fijn om te zien dat we niet meer alleen het lachertje van Nederland zijn. Ajax en Feyenoord zijn er gezellig bij gekomen
Ik had ergens verwacht dat er 1 lachende 3de zou zijn, maar het zijn voorlopig 3 huilende ploegenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan? Alle drie zijn zoekende. Ik acht de kans ook groot dat Feyenoord komend weekend verliest.
Je zal nog wel zien dat er puzzelstukjes ineen gaan vallen en ik verwacht dan ook dat zowel PSV als Feyenoord de tweede helft van het seizoen wel goed voetbal kunnen laten zien.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik had ergens verwacht dat er 1 lachende 3de zou zijn, maar het zijn voorlopig 3 huilende ploegen![]()
'Gelukkig' is alles onder de top 3 simpelweg te zwak om ervan te kunnen profiteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |