Ik gun het Pafos wel dat ze doorgaan. Maar het zou mij toch verbazen wanneer zij het wel redden en PSV niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op het moment is het vooral te hopen dat Pafos niet nog een wonderdag heeft, maar dat ze wel nog wat gelijkspelletjes pakken tegen concurrenten. Zo'n pot tegen Monaco mogen die bijvoorbeeld absoluut niet winnen, maar een gelijkspelletje zou daar heel fijn zijn. Zelfde geldt voor die pot tegen Slavia. Die hebben ook wel echt mokersimpel geloot trouwens, behalve dan die thuiswedstrijd tegen Monaco en dan tegen Bayern
quote:Op donderdag 6 november 2025 09:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat dat betreft vertekent die 8 punten ook tegen die 0 van Ajax, waar Ajax nu enkel nog makkelijke tegenstanders treft heeft PSV nu ons programma van de eerste 4 rondes. Waarschijnlijk gaat Ajax gewoon nog over PSV heen.In de CL zijn er geen makkelijke tegenstanders voor Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zomaar eens kunnen.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Atleti thuis worden 3 punten. Puntje in Newcastle of thuis tegen het geplaatste Bayern.
Ik denk dat hij gewoon in de basis staat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef ISVV het volgende:
Ben benieuwd of Til morgen gaat banken. Pittig potje AZ-uit, al doen we het daar altijd best goed. Ook niet nadelig dat zij donderdag nog tegen Palace gespeeld hebben. Op naar een mooie voetbalzondag.
Ik zou het ook niet veranderen als ik Bosz was. Pepi maakt z'n minuten en goals wel, maar het is natuurlijk wel een van je cash cows straks.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon in de basis staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |