abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218845697
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Al het gevaar in de tweede helft kwam van die jongen, dat zag jij toch ook? Of het nou een ontzettende lul is of niet.
Ik let alleen op de spelers eerlijk gezegd, ..dat PSV de tweede helft moeilijk grip kreeg op hem had meer te maken dat ie als valse 9 speelde.

Tilman was 2 jaar lang top toplevel, die heeft PSV 2 titels bezorgd. Gloukh heeft ajax een gelijkspelletje bezorgd tegen PSV.. veel te vroeg om hem daarom qua impact te vergelijken met Tillman. :R
pi_218845727
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 19:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dit dus. Maar ja, het is een Jood en dat trekt PSVCL niet helemaal.
:? ik hou politiek en voetbal altijd gescheiden. En ook buiten het voetbal houdt ik mij niet bezig met politiek en de rest van het wereldse theater. Heb al ruim 15 jaar geen nieuws (verdeel en heerst propaganda/ energieharvesting rituelen) gekeken of gevolgd.
pi_218846086
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2025 19:54 schreef PSVCL het volgende:

[..]
:? ik hou politiek en voetbal altijd gescheiden. En ook buiten het voetbal houdt ik mij niet bezig met politiek en de rest van het wereldse theater. Heb al ruim 15 jaar geen nieuws (verdeel en heerst propaganda/ energieharvesting rituelen) gekeken of gevolgd.
Volg dan maar Nederlandse les
pi_218846249
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:24 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Volg dan maar Nederlandse les
Ik heb mn eigen taal
pi_218846385
quote:

[..]
De tering. Je bent echt stevig van het padje hè.
pi_218847020
quote:

[..]
Zonde, mensen hadden je visie kunnen gebruiken ten tijde van corona.
pi_218848718
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 15:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Psv speelt ook geen wedstrijden op het allerhoogste Europese niveau.
:D

Touché.

quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
De tering. Je bent echt stevig van het padje hè.
Vraag hem voor de aardigheid eens naar chemtrails. Bakje popcorn erbij en je hebt een topmiddag.

En voor wat betreft Ziyech. Goede voetballer, maar het zou ook van weinig visie getuigen als je van van Bommel naar Ziyech gaat. 2 buitenspelers die qua stijl/wijze van voetballen verder van elkaar af liggen ga je echt niet vinden.

Maar goed, wat zijn de opties? Driouech is niveau jong Vitesse en Dennis Man heeft het ook (nog) totaal niet. Dan hang je dus behoorlijk aan een 38-jarige Perisic en een Bajraktarevic die ook alles nog te bewijzen heeft. Schuif je dan een Thomas door of ga je toch 'gokken' met 1 van de transfervrije opties?
pi_218849319
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Fuck. Niet fucking Ziyech. Dan stop ik met PSV kijken.
Niet meer kijken is net een brug te ver; maar kom op, het zou werkelijk belachelijk zijn om zo'n gast naar PSV te halen. Een mismatch op werkelijk elk vlak: Ajaxied, andere positie, afgelopen jaren geen fatsoenlijke niveau laten zien, verderfelijk moraal... Nee, laat maar.

Zou dit ooit echt serieus overwogen worden, of is dit weer zo'n zaakwaarnemer-laat-naampje-bij-de-pers-lekken-verhaal?
pi_218850112
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:17 schreef vivelafete het volgende:

[..]
Niet meer kijken is net een brug te ver; maar kom op, het zou werkelijk belachelijk zijn om zo'n gast naar PSV te halen. Een mismatch op werkelijk elk vlak: Ajaxied, andere positie, afgelopen jaren geen fatsoenlijke niveau laten zien, verderfelijk moraal... Nee, laat maar.

Zou dit ooit echt serieus overwogen worden, of is dit weer zo'n zaakwaarnemer-laat-naampje-bij-de-pers-lekken-verhaal?
Bosz is wel een Ziyech-fanboy natuurlijk, en andersom was er ook wel een connectie :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218852616
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 08:40 schreef Solispolar het volgende:

[..]😴
:D

Touché.
[..]
Vraag hem voor de aardigheid eens naar chemtrails. Bakje popcorn erbij en je hebt een topmiddag.
.
?
Smartdust
pi_218864854
Nou, in ieder geval fijn om te zien dat we niet meer alleen het lachertje van Nederland zijn. Ajax en Feyenoord zijn er gezellig bij gekomen :)
pi_218865265
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 10:29 schreef Solispolar het volgende:
Nou, in ieder geval fijn om te zien dat we niet meer alleen het lachertje van Nederland zijn. Ajax en Feyenoord zijn er gezellig bij gekomen :)
Had je iets anders verwacht dan? Alle drie zijn zoekende. Ik acht de kans ook groot dat Feyenoord komend weekend verliest.
pi_218865714
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Had je iets anders verwacht dan? Alle drie zijn zoekende. Ik acht de kans ook groot dat Feyenoord komend weekend verliest.
Ik had ergens verwacht dat er 1 lachende 3de zou zijn, maar het zijn voorlopig 3 huilende ploegen _O-

'Gelukkig' is alles onder de top 3 simpelweg te zwak om ervan te kunnen profiteren.
pi_218866254
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:58 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik had ergens verwacht dat er 1 lachende 3de zou zijn, maar het zijn voorlopig 3 huilende ploegen _O-

'Gelukkig' is alles onder de top 3 simpelweg te zwak om ervan te kunnen profiteren.
Je zal nog wel zien dat er puzzelstukjes ineen gaan vallen en ik verwacht dan ook dat zowel PSV als Feyenoord de tweede helft van het seizoen wel goed voetbal kunnen laten zien.
pi_218870094
Morgen is dit alweer 25 jaar geleden...

Bekijk deze YouTube-video

De goal van Kezman tegen manchester united _O_

https://x.com/PSV/status/(...)nywa96nsONCjQag&s=19
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')