abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220407801
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:00 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik zie het niet gebeuren. Sinds de halve finale voor de beker win je met heel veel geluk van AZ dat beter was. Voor de rest verlies je alles met dramatisch spel. Zeker aangezien Utrecht de laatste goed draait.

Afgelopen seizoen werd het na de halve finale ook dramatisch. Heel vreemd
Misschien komt de interlandbreak op een goed moment. Kunnen Til, Mauro en Veerman ff herstellen en Pepi het slechte nieuws verwerken.
pi_220407831
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:02 schreef ISVV het volgende:

[..]
Misschien komt de interlandbreak op een goed moment. Kunnen Til, Mauro en Veerman ff herstellen en Pepi het slechte nieuws verwerken.
Zou kunnen. Maar PSV zou toch een brede selectie moeten hebben om blessures enigzins op te vangen. Maar dat schijnt toch niet zo te zijn.
  zondag 22 maart 2026 @ 19:14:12 #128
378023 Wotte
wotte!?
pi_220407856
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 18:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Erg benieuwd wat we hier van onze ‘echt wel goede verdedigers’ vinden :)
Ik heb het niet gekeken maar waarschijnlijk pakt Telstar je in de ruimte achter de laatste linie tijdens een omschakelmoment.

Het is niet dat ze er ineens niks van kunnen. Neem nou Sutalo die had onder Farioli een uitstekend seizoen simpelweg omdat de ruimtes beloopbaar bleven voor hem.

Als je hoog druk zet met veel ruimte in de rug hebt dan ben je nou eenmaal kwetsbaar op de omschakeling. Als jij 10 meter voor en naast je hebt en veertig meter in je rug. Dan is een verkeerde timing bij de pressie in de linies voor je, al voldoende om in de problemen te komen.

Het luistert nauw die manier van spelen.
  zondag 22 maart 2026 @ 19:18:26 #129
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220407887
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:14 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb het niet gekeken maar waarschijnlijk pakt Telstar je in de ruimte achter de laatste linie tijdens een omschakelmoment.

Het is niet dat ze er ineens niks van kunnen. Neem nou Sutalo die had onder Farioli een uitstekend seizoen simpelweg omdat de ruimtes beloopbaar bleven voor hem.

Als je hoog druk zet met veel ruimte in de rug hebt dan ben je nou eenmaal kwetsbaar op de omschakeling. Als jij 10 meter voor en naast je hebt en veertig meter in je rug. Dan is het een kwestie van verkeerde timing bij de pressie in de linies voor je, al voldoende om in de problemen te komen.

Het luistert nauw die manier van spelen.
Twee doelpunten uit slecht uitverdedigen na een spelhervatting, waar Flamingo weer eens voor lul stond door een cruciaal kopduel te verliezen ook.

Nee, deze verdediging kan er gewoon geen klote van.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 22 maart 2026 @ 19:29:30 #130
378023 Wotte
wotte!?
pi_220407943
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:18 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Twee doelpunten uit slecht uitverdedigen na een spelhervatting, waar Flamingo weer eens voor lul stond door een cruciaal kopduel te verliezen ook.

Nee, deze verdediging kan er gewoon geen klote van.
Heb de samenvatting gekeken maar dit was inderdaad knullig.
pi_220407981
Bijzondere rode kaart.
Intensiteit deed ineens niet terzake.
pi_220408053
Ik ben bang dat komend seizoen Waterreus gelijk gaat krijgen en dat PSV beter afscheid had kunnen nemen van Bosz. Want de tweede seizoenshelft klopt er weer helemaal niets van. Het is dat de rest allemaal mokerslecht is, anders was je geen kampioen geworden.

Waardeloos.
pi_220408146
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:45 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben bang dat komend seizoen Waterreus gelijk gaat krijgen en dat PSV beter afscheid had kunnen nemen van Bosz. Want de tweede seizoenshelft klopt er weer helemaal niets van. Het is dat de rest allemaal mokerslecht is, anders was je geen kampioen geworden.

Waardeloos.
Joh, alsof dat allemaal op Bosz zijn conto komt. De honger is gewoon uit de selectie. Jongen als Veerman, Saibari, Til, Schouten (en dan mis ik er vast nog een aantal) zijn uitgeblust. Die laten bijna lijfelijk zien (sjokken, kop omlaag) dat ze klaar zijn in Nederland (en begrijp me niet verkeerd, die gaan de top niet halen; maar meer in de zin van: ze kunnen zich niet meer opladen voor dit soort potten). Die kunnen alleen die CL wedstrijden nog vlammen lijkt het wel.

Komend seizoen de bezem door de selectie en dan vol goede moed weer door :)
pi_220408688
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Joh, alsof dat allemaal op Bosz zijn conto komt. De honger is gewoon uit de selectie. Jongen als Veerman, Saibari, Til, Schouten (en dan mis ik er vast nog een aantal) zijn uitgeblust. Die laten bijna lijfelijk zien (sjokken, kop omlaag) dat ze klaar zijn in Nederland (en begrijp me niet verkeerd, die gaan de top niet halen; maar meer in de zin van: ze kunnen zich niet meer opladen voor dit soort potten). Die kunnen alleen die CL wedstrijden nog vlammen lijkt het wel.

Je snapt toch wel dat het de taak van Bosz is om dat zooitje hongerig te houden?
pi_220408755
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je snapt toch wel dat het de taak van Bosz is om dat zooitje hongerig te houden?
Makkelijk gelul van een afstandje. Die titel is al 120 binnen, dan gaat de scherpte er gewoon af, daar doe je als trainer echt heel weinig aan joh.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220408821
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je snapt dat dat op een gegeven moment niet meer haalbaar is toch? Als het zo simpel is dan kan iedere halve tamme trainer worden. Je moet gewoon doorselecteren af en toe, en na dit seizoen is het moment duidelijk daar.
pi_220408969
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:10 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je snapt dat dat op een gegeven moment niet meer haalbaar is toch? Als het zo simpel is dan kan iedere halve tamme trainer worden. Je moet gewoon doorselecteren af en toe, en na dit seizoen is het moment duidelijk daar.
En hoe denk je Veerkutje en Schouten door te selecteren?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Forum Admin zondag 22 maart 2026 @ 21:36:50 #138
35723 crew  GGMM
pi_220409036
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Eens hoor, maar kan je gewoon Veerman zeggen?

Dit komt ontzettend droevig over.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 22 maart 2026 @ 21:52:45 #139
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220409146
Het PSV-stadion blijkt al die tijd gewoon al in Quake te zitten...

Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Redactie Sport zondag 22 maart 2026 @ 21:57:15 #140
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220409181
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]

En veel jongens zijn al weken niet 100% fit, dat gecombineerd met niet meer “moeten” is niet handig
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 22 maart 2026 @ 22:03:39 #141
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220409227
quote:

[..]
Ben jij 11?
pi_220409262
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:45 schreef VEM2012 het volgende:

Waardeloos.
Dat werd afgelopen seizoen precies zo gezegd na doe totale ineenstorting. Dat valt het dit jaar nog mee.
pi_220409341
quote:

[..]
:')
pi_220409515
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:01 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Makkelijk gelul van een afstandje. Die titel is al 120 binnen, dan gaat de scherpte er gewoon af, daar doe je als trainer echt heel weinig aan joh.
Vorig jaar al vergeten?
pi_220409520
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:08 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dat werd afgelopen seizoen precies zo gezegd na doe totale ineenstorting. Dat valt het dit jaar nog mee.
Ik vind het inmiddels niet meer meevallen.
  Redactie Sport maandag 23 maart 2026 @ 08:27:51 #146
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220410521
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vorig jaar al vergeten?
Ik vond vorig jaar een groter probleem dan nu. Toen had je ook een motivatieprobleem in een situatie waarin dat volledig onterecht was.

Maar ik blijf er wel bij dat Bosz niet meer dan een 'oké' trainer is. Dat we er nog een paar jaar mee doorgaan is geen ramp, maar je blijft alleen de titels pakken als de rest blijft prutsen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 23 maart 2026 @ 08:39:13 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220410561
Verloren van Volendam en 2x verloren van Telstar, dat kan toch niet.
pi_220410644
quote:

[..]
Niet zo moeilijk toch? Verkopen en nieuwe spelers halen.

Oh, jouw act is dat er geen clubs zouden komen voor deze jongens? Ah, leuk.
pi_220410647
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
En veel jongens zijn al weken niet 100% fit, dat gecombineerd met niet meer “moeten” is niet handig
Precies. De scherpte is er vanaf en dan verlies je (surprise surprise) punten tegen ploegen die juist nú scherp moeten zijn omdat ze zich nog veilig moeten spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')