Ik ga volgend jaar wel weer. Het moet geen sleur worden.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
Veel lege plekken op het plein. Het begint gewoontjes te worden in Eindhoven.
Tja crowd control is een ding tegenwoordig, 20k wordt binnengelaten waardoor het plein effectief vanaf begin van de middag afgesloten is, de rest moet zich verspreiden over de vier andere pleinen in de binnenstad.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
Veel lege plekken op het plein. Het begint gewoontjes te worden in Eindhoven.
Zo'n huldiging is toch ook vooral leuk voor de mensen die nooit een stadion van binnen zien. Wat dat betreft lijkt het me ontzettend kut om kampioen te worden op een niet speeldag.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja crowd control is een ding tegenwoordig, 20k wordt binnengelaten waardoor het plein effectief vanaf begin van de middag afgesloten is, de rest moet zich verspreiden over de vier andere pleinen in de binnenstad.
Ik kan me nog herinneren dat je in 2005/2006 gewoon aansloot op het Stadhuisplein en dat de mensenmassa tot ver op de Wal stond, maar die tijden zijn echt voorbij.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:22 schreef GGMM het volgende:
Het lachen om andermans pijn zit niet in mij
Stond dit in de fabeltjeskrant.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:19 schreef GertKuyt het volgende:
Ondanks vuurwerkverbod 93 mensen met brandwonden door fakkels bij huldiging PSV
Gelachen.
Na de kampioenswedstrijd Stratum op vroeger. Dat waren de titels.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n huldiging is toch ook vooral leuk voor de mensen die nooit een stadion van binnen zien. Wat dat betreft lijkt het me ontzettend kut om kampioen te worden op een niet speeldag.
De fabeltjeskrant dusquote:Op donderdag 9 april 2026 07:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gewoon in de media: nos. Nu.nl etc.
Maar daar geloof jij idd niet in.
Maakt toch niet meer uit.. je met nu zoveel mogelijk minuten geven aan talentvolle jeugdspelers en spelers die in de uitverkoop moete. De toplevel spelers die van de zomer zo goed als zeker vertrekken op de bank houden.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen Olij, Sildilla, Flamingo, Gasiorowski, Mauro, Wanner, Til, Saibari, Man, Pepi, Perisic ofzo. En dan alleen Kovar, Driouech, Fernandez, Bajaktarevic, Boadu en jong PSV spul op de bank. Ach ach.
Op bepaalde punten waar de platte kar langskomt is het meestal gezelliger en drukker dan het stadhuispleinquote:Op donderdag 9 april 2026 07:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Na de kampioenswedstrijd Stratum op vroeger. Dat waren de titels.
De 0 gehoudenquote:Op vrijdag 10 april 2026 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen Olij, Sildilla, Flamingo, Gasiorowski, Mauro, Wanner, Til, Saibari, Man, Pepi, Perisic ofzo. En dan alleen Kovar, Driouech, Fernandez, Bajaktarevic, Boadu en jong PSV spul op de bank. Ach ach.
Niet de 0 gehouden.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:20 schreef PSVCL het volgende:
De belangrijke kraker tegen PEC vanavond, spannend!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |