abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219207318
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

Op het moment is het vooral te hopen dat Pafos niet nog een wonderdag heeft, maar dat ze wel nog wat gelijkspelletjes pakken tegen concurrenten. Zo'n pot tegen Monaco mogen die bijvoorbeeld absoluut niet winnen, maar een gelijkspelletje zou daar heel fijn zijn. Zelfde geldt voor die pot tegen Slavia. Die hebben ook wel echt mokersimpel geloot trouwens, behalve dan die thuiswedstrijd tegen Monaco en dan tegen Bayern _O-
Ik gun het Pafos wel dat ze doorgaan. Maar het zou mij toch verbazen wanneer zij het wel redden en PSV niet.

PSV heeft best nog wel kansen. Het moet op het juiste moment meezitten. Dat geldt voor Pafos net zo.
pi_219207319
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 09:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat dat betreft vertekent die 8 punten ook tegen die 0 van Ajax, waar Ajax nu enkel nog makkelijke tegenstanders treft heeft PSV nu ons programma van de eerste 4 rondes. Waarschijnlijk gaat Ajax gewoon nog over PSV heen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de CL zijn er geen makkelijke tegenstanders voor Ajax.
pi_219207321
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 17:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Atleti thuis worden 3 punten. Puntje in Newcastle of thuis tegen het geplaatste Bayern.
Zou zomaar eens kunnen.
pi_219223773
Ben benieuwd of Til morgen gaat banken. Pittig potje AZ-uit, al doen we het daar altijd best goed. Ook niet nadelig dat zij donderdag nog tegen Palace gespeeld hebben. Op naar een mooie voetbalzondag.
pi_219223791
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef ISVV het volgende:
Ben benieuwd of Til morgen gaat banken. Pittig potje AZ-uit, al doen we het daar altijd best goed. Ook niet nadelig dat zij donderdag nog tegen Palace gespeeld hebben. Op naar een mooie voetbalzondag.
Ik denk dat hij gewoon in de basis staat.
pi_219223817
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat hij gewoon in de basis staat.
Ik zou het ook niet veranderen als ik Bosz was. Pepi maakt z'n minuten en goals wel, maar het is natuurlijk wel een van je cash cows straks.
pi_219231103
Pepi en Bouadou in min 60 brengen wanneer er ruimtens onstaan en AZ de wedstrijd van donderdag begint te voelen _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')