Voor het geld hoef je toch niet naar de Nederlandse top vanuit Twente. Die betalen grootverdieners wel een miljoen bruto. Vraag je tien/twintig procent van de transfer rechten dan pak je waarschijnlijk meer dan die paar ton extra bij PSV.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan, als hij redeneert van "ijzer smeden als het heet is". Maar als hij wat meer bezig is met geduldige carriere opbouw, dan denkt hij van "mijn tijd komt nog wel".
Heeft zeker talent, maar nu ook weer niet het idee dat hij FC Twente al ontgroeid is. Hij kan natuurlijk gewoon een clausule af proberen te spreken.
Mooi zo, overschat talentquote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:12 schreef Jaeger85 het volgende:
https://fctwente.nl/nieuw(...)ntract-bij-fc-twente
Nijstad blijft bij FC Twente.
quote:
Ben je bipolair?quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:29 schreef PSVCL het volgende:
Welkom Ruud Nijstad, het grootste verdedigende talent van Europa
[ x ]
Toch jammer, heeft echt wel goede dingen laten zien. Meer dan 20 miljoen lijkt me wel erg ambitieus.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:45 schreef Halcon het volgende:
Flamingo heeft vertrekwens
Ryan Flamingo wil vertrekken bij PSV. De verdediger voelt volgens bronnen rond de situatie dat het deze zomer tijd is om een stap naar het buitenland te zetten. Flamingo heeft het naar de zin bij PSV, maar ziet een transfer in deze zomer als de juiste optie om zich door te ontwikkelen. PSV kan daar natuurlijk niet zomaar aan meewerken, omdat hij een fors transferbedrag vertegenwoordigt.
Flamingo heeft nog een contract tot medio 2029 in Eindhoven. Alle partijen zijn zich ervan bewust dat dat betekent dat een geïnteresseerde club vele miljoenen moet bieden, waarbij PSV in eerste instantie ongetwijfeld zal inzetten op een totaalbedrag dat behoorlijk meer dan twintig miljoen euro beloopt. Of dat realistisch is, moet later blijken.
Ik denk toch dat Bosz hem te weinig kansen heeft geboden. Ik snap dat Schouten achterin de beste keus, maar ik denk dat er best wel momenten waren om hem in te brengen, desnoods als rechtsback of verdedigende middenvelder. Ik denk ook dat er in het nieuwe seizoen zeker kansen liggen vanwege de blessure van Schouten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:45 schreef Halcon het volgende:
Flamingo heeft vertrekwens
Ryan Flamingo wil vertrekken bij PSV. De verdediger voelt volgens bronnen rond de situatie dat het deze zomer tijd is om een stap naar het buitenland te zetten. Flamingo heeft het naar de zin bij PSV, maar ziet een transfer in deze zomer als de juiste optie om zich door te ontwikkelen. PSV kan daar natuurlijk niet zomaar aan meewerken, omdat hij een fors transferbedrag vertegenwoordigt.
Flamingo heeft nog een contract tot medio 2029 in Eindhoven. Alle partijen zijn zich ervan bewust dat dat betekent dat een geïnteresseerde club vele miljoenen moet bieden, waarbij PSV in eerste instantie ongetwijfeld zal inzetten op een totaalbedrag dat behoorlijk meer dan twintig miljoen euro beloopt. Of dat realistisch is, moet later blijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |