Of nog erger in Brabant geboren worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Had je moeder maar een paar jaar terug last van een onregelmatige cyclus.
Wat is je favoriete voetballer buiten PSV om?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja, Veerman mijn favoriet laat het nu toch ook al twee wedstrijden afweten.
Bryan Linssen dit omdat hij ooit bij MVV speelde.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat is je favoriete voetballer buiten PSV om?
Die heeft wel echt alles uit zijn carrière gehaald.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
Bryan Linssen dit omdat hij ooit bij MVV speelde.
Vreselijk onsympathieke en onsportieve vent. Daar heb ik echt helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die heeft wel echt alles uit zijn carrière gehaald.
Het zou niet mijn keuze zijn. David Silva of Isco maar goed dan leef je al in het verleden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vreselijk onsympathieke en onsportieve vent. Daar heb ik echt helemaal niks mee.
Buiten PSV ben ik altijd groot liefhebber van Litmanen geweest. Maar dat is ook wel weer even terug. En Roberto Carlos was mijn grote voorbeeld toen ik zelf nog voetbalde.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zou niet mijn keuze zijn. David Silva of Isco maar goed dan leef je al in het verleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |