naast Coen en Willyquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef komrad het volgende:
ik stel voor dat we dat standbeeld op het stadhuisplein zetten
anders mag het ook wel op het plein voor het PSV stadion
Nee, dit gaat om Philip Cooke.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:49 schreef Patron het volgende:
Ik hoop niet dat je Cocu bedoelt met de topicnaam. Zijn voornaam schrijf je namelijk met dubbel "L".
en dat staat er nu ook, dank voor het opmerkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:49 schreef Patron het volgende:
Ik hoop niet dat je Cocu bedoelt met de topicnaam. Zijn voornaam schrijf je namelijk met dubbel "L".
Schuitema stopt ook als voorzitter en daarna houdt die functie ook op te bestaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:06 schreef vw_caddy het volgende:
Mja inderdaad, hopen maar dat Schuitema dan ook mee gaat. * vw_caddy wil van Raaij terug.
Het is leuk voor Ajacieden als jij, om het minder confronterend te kunnen betitelen, maar het is natuurlijk geen kwestie van 'geluk' dat je na 34 wedstrijden bovenaan staat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:05 schreef Messenga het volgende:
Zijn positie is ook niet bepaald houdbaar. Met zoveel mazzel toch nog kampioen worden, terwijl je 12 punten voorsprong had..
dus als ik het goed begrijp hoefde Koeman het team na de winterstop niet meer te laten groeien? Het niveau moest toch omhoog?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het is leuk voor Ajacieden als jij, om het minder confronterend te kunnen betitelen, maar het is natuurlijk geen kwestie van 'geluk' dat je na 34 wedstrijden bovenaan staat.
PSV kon zich de laatste weken blunders in verdedigend opzicht permitteren, van ervaren krachten nog wel! Ajax kwam niet verder dan een 'van richting veranderd schot' en 'afstraffen van een keepersfout', toen het moest. En als je de drie titelkandidaten dan stuk voor stuk beschouwd, AZ moest op basis van Excelsior's resultaten dit seizoen tenminste gelijk spelen, ook dat deed het niet. Waarschijnlijk ook die druk!
Koeman heeft het toch maar mooi gemanaged. En kom dan niet aan met die ene goal verschil, want het is Gomes zelf die de bal in eigen doel duwt, die bij Utrecht stokstijf stond, Simons die de bal in de voeten schuift etcetera. AZ en Ajax hebben precies van die momenten gekend, maar waren niet bij machte dat te voorkomen toen het moest.
Geluk? Dat had PSV voor de winterstop, niet in april.
Een belangrijk element om te kunnen groeien is een voorbeeld. Voor jonge verdedigers is dat Alex, hij viel weg. Voor Afellay was dat Kluivert, hij deed dat alleen mentaal. Alleen een trainer kan geen ijzer met blote handen breken. Koeman had dan nu nog de luxe dat Cocu in het veld kon bijsturen, maar dat alleen is niet voldoende. Komend seizoen is dat er overigens niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp hoefde Koeman het team na de winterstop niet meer te laten groeien? Het niveau moest toch omhoog?
Ik vind sowieso een trainer die een formatie rond Sneijder opbouwt erg ongeloofwaardig. Ook omdat het helder is dat Sneijder niet de toekomst is voor Ajax en de aangetrokken Stam en Davids niet het eeuwige leven hebben. Een dergelijke ad hoc aanpak vind ik veel zorgelijker dan een Koeman die een wisselvallig bezuinigingsseizoen alsnog goed volbrengt.quote:En naar Ajax verwijzen o.a. ja daar zijn ook vele fans ontevreden over hun trainer.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het is leuk voor Ajacieden als jij, om het minder confronterend te kunnen betitelen, maar het is natuurlijk geen kwestie van 'geluk' dat je na 34 wedstrijden bovenaan staat.
PSV kon zich de laatste weken blunders in verdedigend opzicht permitteren, van ervaren krachten nog wel! Ajax kwam niet verder dan een 'van richting veranderd schot' en 'afstraffen van een keepersfout', toen het moest. En als je de drie titelkandidaten dan stuk voor stuk beschouwd, AZ moest op basis van Excelsior's resultaten dit seizoen tenminste gelijk spelen, ook dat deed het niet. Waarschijnlijk ook die druk!
Koeman heeft het toch maar mooi gemanaged. En kom dan niet aan met die ene goal verschil, want het is Gomes zelf die de bal in eigen doel duwt, die bij Utrecht stokstijf stond, Simons die de bal in de voeten schuift etcetera. AZ en Ajax hebben precies van die momenten gekend, maar waren niet bij machte dat te voorkomen toen het moest.
Geluk? Dat had PSV voor de winterstop, niet in april.
In Amsterdam heet dat mazzel, in Eindhoven zullen mensen het wellicht geluk noemen. Maar feitelijk is het klasse natuurlijk! en dat komt vanzelf bovendrijvenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Lees jezelf eens na. 12 punten voor en dan op de laatste speeldag op 1 doelpunt verschil kampioen worden, dat heet mazzel. Anyway, oude discussie./
Sarcasm, love it.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
In Amsterdam heet dat mazzel, in Eindhoven zullen mensen het wellicht geluk noemen. Maar feitelijk is het klasse natuurlijk!
Ik zag twee ballen op de paal en een onterecht afgekeurde goal? Daar stond slechts één eventuele strafschop tegen tegenover. Voor het benodigde verschil is succesvol gevochten. Ik snap dan ook totaal niet dat mensen een kleine marge in het nadeel van PSV uitleggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV heeft het gewoon weggeven, maar op de laatste speeldag heb je gewoon wat geluk nodig.
Maar na 34 wedstrijden wel terrecht kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |