dat is toch niet gebruikelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef lookinforyou het volgende:
dat een Feijenoorder ons topic moet openen![]()
Neej, maar ook niet de eerste keer.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is toch niet gebruikelijk
www.soccernews.nlquote:'Olympique Lyon volgt PSV'er Arouna Koné'
De Franse sportkrant L'Equipe meldt vandaag dat Olympique Lyon spoedig een bod zal uitbrengen op PSV-aanvaller Arouna Koné. De Franse topclub zou een transfersom van vijfentwintig miljoen euro over hebben voor de Ivoriaanse aanvaller.
De krant weet bovendien te melden dat Koné niet onwelwillend tegenover een transfer naar Lyon staat. Toch lijkt een overgang van Koné onwaarschijnlijk omdat de hij pas een halfjaar onder contract staat bij PSV. Hij tekenende begin maart een contract voor vier jaar in Eindhoven.
Het gebeurt wel vaker hoor, maar over het algemeen zijn het gewoon de PSV-ers die het doen.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is toch niet gebruikelijk
Hopelijk wel de laatste keer.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Neej, maar ook niet de eerste keer.![]()
25 miljoenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.soccernews.nl
als dit waar is, lach ik me kapot!
[..]
www.soccernews.nl
Mij ook niet, en aan de ene kant maakt het me ook weinig uit eigenlijk, het kampioenschap is toch al binnen.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gebeurt wel vaker hoor, maar over het algemeen zijn het gewoon de PSV-ers die het doen.
Ik heb er geen problemen mee, tenzij de titel niet door de beugel kan. Maar dat is hier niet het geval, vind ik.
Vanavond voor het laatst naar het stadion dit seizoen en om nogmaals op de TT terug te komen: Het zou me niet verbazen dat PSV niet wint vanavond.
Inderdaad,quote:Op woensdag 12 april 2006 17:35 schreef dndiek het volgende:
Er was toch een kampioensbanner
[..]
www.soccernews.nl
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.soccernews.nl
Forum Opties | |
---|---|