ik zou je zo dankbaar zijn als ik hem mocht lenenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dan zijn we toch al kampioen? Wanneer is dat? Ik heb een SCC en ben niet van plan te gaan.
Bekerfinale kan ik overigens ook niet heen.
huiliequote:Op dinsdag 4 april 2006 17:59 schreef Tobbes het volgende:
Wees maar trots op dit kampioenschap.
dat zeker als terecht kampioenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:59 schreef Tobbes het volgende:
Wees maar trots op dit kampioenschap.
terecht is het absoluut.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat zeker als terecht kampioen
Zondequote:Op dinsdag 4 april 2006 18:38 schreef cultheld het volgende:
Tim Janssen is weg bij PSV en heeft bij RKC een 4-jarig contract getekend![]()
Wat zou je er nog meer over moeten zeggen dan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:32 schreef Tobbes het volgende:
[..]
terecht is het absoluut.
Maar daar is alles mee gezegd.
Hij heeft dezelfde kwaliteiten.quote:
Dan snap ik niet waarom PSV hem niet gewoon aan zijn contract hield, zodat hij volgend seizoen vertrouwen kon krijgen in een toekomst bij PSV.quote:
Als hij nou niet wil...quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom PSV hem niet gewoon aan zijn contract hield, zodat hij volgend seizoen vertrouwen kon krijgen in een toekomst bij PSV.
Blijkbaar niet. Maar je wilt toch eerder slagen bij PSV, dan bij RKC. En als PSV hem nou garandeert hem in ieder geval een kans te geven bij het eerste, is dat dan niet genoeg? Want als hij echt zo goed wordt als Huntelaar dan zal hij echt wel de kans bij PSV krijgen.quote:
Dat het een spannende strijd was, dat PSV tenminste af en toe liet zien dat het kan voetballen, etc. etc.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat zou je er nog meer over moeten zeggen dan.
Als je kampioen wordt met 28 punten voor op Ajax,2e ronde CL haalt en de bekerfinale speelt zul je toch wel kunnen voetballen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:33 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat het een spannende strijd was, dat PSV tenminste af en toe liet zien dat het kan voetballen, etc. etc.
Waarom zou PSV een b-elftal opstellen? Ze doen geen playoffs en de bekerfinale en het WK zijn nog ver weg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:40 schreef Boomstam het volgende:
vanavond kampioen worden en het weekend tegen groningen het b elftal opstellen![]()
omdat ajax en groningen hetzelfde aantal punten hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Waarom zou PSV een b-elftal opstellen? Ze doen geen playoffs en de bekerfinale en het WK zijn nog ver weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |