Nee hoor. Het wordt 0-7.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:42 schreef mcyodogg het volgende:
Dat lijkt me sterk, 0-3 tops.
het nieuwe beleid hè. De nadruk ligt op scouten en zelf opleiden. Ik vind het een goede lijn, kijk maar naar Heerenveen, die halen enorm veel spelers uit het noorden en daar zitten dan wel een aantal talenten tussen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef JustJunior het volgende:
Ik heb de naam al eerder horen vallen, het schijnt een behoorlijk talent te zijn
Ik ben benieuwd of het rijtje Carrizo, Plá, Nguyen en nu ook De Bock ook daadwerkelijk wat gaat presteren. Ik vind het wel een interessante ontwikkeling.
een goed excuus om zondag alvast een klein voorfeestje te houdenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:01 schreef Garlic_Sauce het volgende:
en wat als AZ nou punten laat liggen... dat lijkt me zo'n enorme anti-climax![]()
Met zulke hele jonge spelers is PSV nooit echt heel succesvol geweest. Ze haalden ze meestal toch net iets later op.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef JustJunior het volgende:
Ik heb de naam al eerder horen vallen, het schijnt een behoorlijk talent te zijn
Ik ben benieuwd of het rijtje Carrizo, Plá, Nguyen en nu ook De Bock ook daadwerkelijk wat gaat presteren. Ik vind het wel een interessante ontwikkeling.
Dat klopt, maar tijden veranderen. En PSV is pas sinds enkele jaren geld gaan pompen in een adequate jeugdformule. Tim Janssen gaat komend seizoen op huurbasis naar RKC en die jongen heeft het in zich om een hele goede spits te worden. Heeft niet zoals bijvoorbeeld Klaas Jan Huntelaar in allerlei jeugdcompetities meer dan 20 goals gemaakt, maar beheerst een hoop aanvalskwaliteiten tot in de puntjes. Technisch erg vaardig en uiterst doelgericht. Dat is nog maar één van de vele talenten op dit moment die het de komende jaren gaan laten zien voor PSV.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met zulke hele jonge spelers is PSV nooit echt heel succesvol geweest. Ze haalden ze meestal toch net iets later op.
Nooit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee hoor. Het wordt 0-7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |