Zo'n die-hard ben ik nou ook weer niet. Ik ga niet claimen dat ik de grootste PSV-er van Nederland ben. Ben ik denk ik te nuchter voor. Ik ben PSV-er omdat ik me compleet kan vinden binnen het beleid en de cultuur van de club. Dit zakt behoorlijk als ze Koeman als hoofdcoach aanstellen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
En daardoor ben je minder fan? Al speelt PSV in de GGD, dan nog blijf ik PSV-fan.
Je kunt van vrouw, werk en opleiding veranderen, maar niet van club. Vind ik danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zo'n die-hard ben ik nou ook weer niet. Ik ga niet claimen dat ik de grootste PSV-er van Nederland ben. Ben ik denk ik te nuchter voor. Ik ben PSV-er omdat ik me compleet kan vinden binnen het beleid en de cultuur van de club. Dit zakt behoorlijk als ze Koeman als hoofdcoach aanstellen.
Mee eens. Ik kon al die lui op de basisschool al niet begrijpen toen ze midden jaren 90 allemaal voor Ajax werden. Zoiets zou ik nooit kunnen. In de loop der jaren heb ik wel sympathie gekregen voor bepaalde buitenlandse clubs, maar er zal geen enkele club boven PSV komen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt van vrouw, werk en opleiding veranderen, maar niet van club. Vind ik dan. Daarom heb ik ook niets dan respect voor al die fans van Napoli. Ondanks de sportieve malaise hebben ze daar nog een enorme schare fans.
dat denk ik ook niet.. maar tja je kan altijd hopen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:28 schreef PyTh het volgende:
Erwin lijkt mij ook de meest geschikte kandidaat maar feyenoord zal hem niet laten gaan denk ik.
ziet het niet naar uit nee:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:28 schreef PyTh het volgende:
Erwin lijkt mij ook de meest geschikte kandidaat maar feyenoord zal hem niet laten gaan denk ik.
Het zit best diep of niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:47 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ronald Koeman zou wel passen, kunnen ze verder gaan met antivoetbal spelen in Eindhoven.
Ok.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:41 schreef pascalheister het volgende:
lyon kan nu wel een keertje uit de OP
Wat is de wereld toch onrechtvaardig he???quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:02 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Nou, ik zie jullie regelmatig voetballen op tele 2 (praktisch elke zaterdag dus) en het is gewoon niet om aan te zien. Het zit niet diep, ik erger me alleen aan dat lelijke voetbal (edit): en dat jullie er steeds mee wegkomen.
en terecht.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef Beschouw het volgende:
Erwin Koeman komt niet. Heeft zijn contract bij Feyenoord verlengd, meldt teletext.
Hoe lang volg je het voetbal eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:47 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ronald Koeman zou wel passen, kunnen ze verder gaan met antivoetbal spelen in Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |