quote:Hiddink maakt afscheid bekend, meer niet
24/3/2006 12:33
Guus Hiddink bevestigde vrijdagmiddag dat hij aan het einde van het seizoen PSV gaat verlaten. Maar hij hield nog voor zich wat zijn toekomstplannen zijn. De 59-jarige coach zegt nog nergens te hebben getekend.
Wél vertelde Hiddink dat hij met PSV aan het bekijken is of hij als adviseur aan de Eindhovense club verbonden kan blijven. Hij werkt al elf jaar voor PSV, waarvan acht seizoenen als hoofdcoach. Hij pakte vijf kampioenschappen en een Europa Cup I met de roodwitten.
Op de Herdgang, waar Hiddink momenteel zijn gebruikelijke vrijdagse persconferentie houdt, is het een enorme drukte vanwege de massaal opgekomen pers. Die wil immers weten wat de huidige coach en technisch directeur van PSV én bondscoach van Australië van plan is.
Hiddink staat onder meer in de belangstelling van de Russische, Zuid-Afrikaanse en Engelse voetbalbonden, die hem alle op het oog zouden hebben als toekomstig bondscoach. Bovendien had zijn zaakwaarnemer, Cees van Nieuwenhuizen, al laten doorschemeren dat de voormalig bondscoach van Nederland en Zuid-Korea zeer waarschijnlijk als bondscoach verder gaat.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:57 schreef mcyodogg het volgende:
ja hallo daaaaaaan
alweer?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
PSV gaat enkele klote-jaren tegemoet, eindelijk
Heeft Robbert van den Broeke jou dat ingefluisterd?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
PSV gaat enkele klote-jaren tegemoet, eindelijk
Kom op zeg, het is ONMOGELIJK dat het de komende 2 seizoenen beter gaat. Zo goed is jullie matriaal nou ook weer niet, er gaan veel goede spelers weg en een van de beste trainers ter wereld verlaat jullie. Of denk je dat Koeman wel even met een aantal topaankopen aan komt zetten (net als bij ajaxquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:14 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Heeft Robbert van den Broeke jou dat ingefluisterd?
Wat ik wil zeggen dat PSV er altijd weer bovenop komt,duurt nooit langer dan een seizoen is gebleken de laatste jaren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:14 schreef daaaaan het volgende:
Alweer? Vond je de afgelopen 3 jaar klote-jaren dan?
Waarom? Dat is nu moeilijk te zeggen. Dat zien we de komende twee seizoenen welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:17 schreef daaaaan het volgende:
Kom op zeg, het is ONMOGELIJK dat het de komende 2 seizoenen beter gaat.
Er is vooralsnog geen speler vertrokken en het is niet bekend wat er gaat komen. Het huidige spelersmateriaal is eenvoudig kampioen geworden, staat in de finale van de beker en heeft het goed gedaan in Europa. Dat van de trainer klopt, maar er zijn ook andere goede trainers.quote:Zo goed is jullie matriaal nou ook weer niet, er gaan veel goede spelers weg en een van de beste trainers ter wereld verlaat jullie.
Koeman is nog geen nieuwe trainer en hij doet het sowieso niet alleen. Zoals ik al zei is er nog niemand vertrokken, dus nu kan er weinig van gezegd worden. Jullie zijn nog niet van ons afquote:Of denk je dat Koeman wel even met een aantal topaankopen aan komt zetten (net als bij ajax), een perfect gebalanceerd elftal neerzet dat net zo goed draait als nu?
Volgens die gozer van de NOS die vandaag daar op de Herdgang rondliep, is Ten Cate al in onderhandeling met een andere club...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:23 schreef Neoktheone het volgende:
Ach, speculaties, Gomes was ook al afgeschreven en die blijft. Er kan dus nog vanalles gebeuren. Van Marwijk sluit ook niets uit en van Ten Cate hebben we ook nog niets gehoord.
Jammer Henk gaat naar Ajax, jullie mogen het met Ronald Koeman doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:25 schreef rubbereend het volgende:
JA er staat mij iets van bij dat Ten Cate dit seizoen heeft gezegd dat hij na dit seizoen eventueel wel open zou staan voor een hoofdtrainerschap bij een goede club......... als ik dat goed onthouden heb zou dat mooi zijn.
en Gomes is natuurlijk
Vooralsnog moeten jullie het met Danny Blind doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jammer Henk gaat naar Ajax, jullie mogen het met Ronald Koeman doen![]()
Nilis was een weergaloze voetballer, maar wat heeft hij verder al laten zien? Dat is toch geen garantie dat hij een goede TD zal zijn. Laat hem maar rustig opbouwen, zijn tijd komt nog wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:27 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Ik zie liever Nilis technisch directeur, hoofdcoach ben ik nog niet uit.... evt. assistent coach Vaantje?
Dat heb ik ook gelezen jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:32 schreef rubbereend het volgende:
begreep ik het trouwens goed dat PSV weer praat met eijkelkamp om hem te behouden
Het eerste jaar wel ja, daarna heeft hij behoorlijk wat spelers kapotgemaaktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef The_M het volgende:
En de combinatie Koeman, Wouters, Eijkelkamp lijkt me ook erg geschikt. Vergeet niet dat Koeman het in het eerste jaar erg goed heeft gedaan bij Ajax, met name in de CL....
Hehehehequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:05 schreef Radegast het volgende:
Valckx: technisch manager
Ronald Koeman: hoofdcoach
Wouters: assistent
Eijkelkamp: assistent
Dat zou hem wel eens kunnen worden...
Mij ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef The_M het volgende:
En de combinatie Koeman, Wouters, Eijkelkamp lijkt me ook erg geschikt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het eerste jaar wel ja, daarna heeft hij behoorlijk wat spelers kapotgemaakt
Een beter idee heb ik vandaag nog niet gehoord. En Timmer er mooi uitschoppenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:53 schreef rubbereend het volgende:
Hiddink wil misschien wel als adviseur van PSV blijven..... ik heb een beter idee. Hiddink in de RvC!
die stopt er dit jaar toch mee en dan hebben we eindelijk iemand met voetbalverstand erin, bovendien is Hiddink zakelijk gezien geen nitwit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:58 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Een beter idee heb ik vandaag nog niet gehoord. En Timmer er mooi uitschoppen![]()
Bij een goede club, ja. Niet bij psv dus.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:25 schreef rubbereend het volgende:
JA er staat mij iets van bij dat Ten Cate dit seizoen heeft gezegd dat hij na dit seizoen eventueel wel open zou staan voor een hoofdtrainerschap bij een goede club......... als ik dat goed onthouden heb zou dat mooi zijn.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bij een goede club, ja. Niet bij psv dus.
neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:53 schreef daaaaan het volgende:
[..]ja, en Blind doet dat ook he? En z'n opvolger zal dat ook wel doen
Zou dat niet aan het beleid/sfeer/druk van het ajax-publiek/het overschatte elftal liggen?
De Grote Plonde Bapzak?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:45 schreef cultheld het volgende:
Verdomme, ik wil de GPB niet als hoofdtrainerDan nog liever Gert-Jan Verbeek en die heb ik niet bijzonder hoog zitten.
De Grote Provinciaalse Boer. Met boeren is op zich niks mis, dat is Hiddink ook. Maar Hiddink is een boer met manieren en een netwerk. Koeman is gewoon een boerenlul.quote:
Abraham en Falcao dan graag.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Allemaal ja. Ik heb ze ook allemaal zien spelen, roep maar een naam en je krijgt er een hele beschrijving bij.
Abraham is nu al (moet nog 20 worden) een spijkerharde verdediger van Independiente en is qua agressie vergelijkbaar met Cordoba en Burdisso.quote:
Toch zat de technische staf toen stabieler in het zadel, op dit moment moet misschien zowel de as van het team als de technische staf opnieuw worden ingevuld. PSV heeft bewezen snel een team aan te kunnen kopen en te laten spelen als een elftal waardoor men in de eredivisie wer om het hoogste treetje mee kan doen, of dat komend seizoen of het seizoen daarna al lukt is maar de vraag.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen dat PSV er altijd weer bovenop komt,duurt nooit langer dan een seizoen is gebleken de laatste jaren.
En daardoor ben je minder fan? Al speelt PSV in de GGD, dan nog blijf ik PSV-fan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Als Ronald Koeman coach van PSV wordt, ben ik ineens een stuk minder fan. Want weet je wat er dan gebeurt? Dan gaat de club naar de klote. Zoals Koeman dat bij elke club heeft geflikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |