als hij zou blijven had hij het wel gezegd om de speculaties tegen te gaan.quote:21/3/2006 - Hiddink heeft besluit al genomen
(Gepost door RvN)
Hididnk liet tegenover het ANP (zie Nu.nl) weten inmiddels een beslissing genomen te hebben over zijn toekomst. "Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik diep van binnen nog niet weet wat ik ga doen. En ik hou niet van liegen." Pas na PSV-AZ wordt die bekendgemaakt. "Het is jammer dat die wrevel is ontstaan. Daar zit niemand op te wachten" aldus Hiddink over de onrust rond PSV.
PSV Netwerk
Hij heeft zijn assistenten inmiddels zelf duidelijk gemaakt dat PSV hen te licht vind als hoofdtrainer.
Dat lijkt mij ook wel ja. Die gaat definitief wegquote:Op woensdag 22 maart 2006 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als hij zou blijven had hij het wel gezegd om de speculaties tegen te gaan.
we kunnen dus al zwaaien naar Hiddink, Rutten en Eijkelkamp. Binnenkort volgt er mee
Die laatste zin zegt ook wel genoeg ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als hij zou blijven had hij het wel gezegd om de speculaties tegen te gaan.
we kunnen dus al zwaaien naar Hiddink, Rutten en Eijkelkamp. Binnenkort volgt er mee
Dus waarschijnlijk toch geen Vonkquote:Hans Vonk heeft tegenover RTV Noord-Holland ontkend dat hij dichtbij een overgang naar PSV is. "In principe ga ik aan het einde van het seizoen naar Supersport United in Pretoria. Ik heb van hun een hele serieuze aanbieding gehad en ik speel volgend seizoen ook liever daar, dan dat ik in Eindhoven reservekeeper ben."
Jawel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:57 schreef Suijk het volgende:
Vandaag wordt er afscheid genomen van Park, Lee en Bouma. Dat was nog niet gebeurd?
Kunnen ze gelijk ook afscheid nemen van Hiddink, Gomes, Alex, Cocu en Farfanquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:57 schreef Suijk het volgende:
Vandaag wordt er afscheid genomen van Park, Lee en Bouma. Dat was nog niet gebeurd?
Is wel zo makkelijk inderdaad!quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kunnen ze gelijk ook afscheid nemen van Hiddink, Gomes, Alex, Cocu en Farfan
En wanneer moet de selecao bekend zijn? Ik vind het zo'n vreemde carrièremove. Beetje hypocriet ook dat hij bij Corinthians meer kans heeft bij de selecao te zitten, dan bij PSV.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:16 schreef jpg97 het volgende:
Ja Gomes gaat zeker weg, de Braziliaanse competitie begint 25 april, mooie kans voor hem om zich in de kijker te spelen bij de bondscoach van Brazilië.
Jammer maar helaas.. ik denk dat de laatste wedstrijden van PSV door Zoetebier gekeept gaan worden.
Tuurlijk niet. Maar wie was Hiddink in '88? Dus er is genoeg hoop.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:21 schreef Cart_man het volgende:
Is er een trainer, die van net zo grote waarde kan zijn als Hiddink, te vinden?
Hebben wij volgend seizoen eindelijk kans om eens kampioen te worden.
Kans heb je altijd. Ach CM, we hebben twee jaar op rij moeten opbouwen en ik dacht ook steeds dat het niks zou worden. Nu lijkt dit wel een hele grote en ingrijpende schoonmaak te worden, maar volgens mij is geen club zo stabiel als PSV...quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:21 schreef Cart_man het volgende:
Is er een trainer, die van net zo grote waarde kan zijn als Hiddink, te vinden?
Dat is zeker een feit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
volgens mij is geen club zo stabiel als PSV...
2009 zijn jullie statistisch gezien weer aan de beurtquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:21 schreef Cart_man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |