abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 17 maart 2006 @ 19:56:22 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36126474

Vorig deeltje: Het Officiële PSV-Topic # 154: De ontknoping nadert....

de OpeningsPost

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36126729
Booy lijkt mij eigenlijk de beste man om Hiddink op te volgen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36126841
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:05 schreef cultheld het volgende:
Booy lijkt mij eigenlijk de beste man om Hiddink op te volgen.
maar tot zover ik weet heeft hij geen contacten in 'het wereldje' zoals een trainer die heeft die veel (buitenlandse) ervaring heeft..
persoonlijk zie ik liever een trainer komen die veel contacten heeft waardoor het één en ander wat makkelijker gaat
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 17 maart 2006 @ 20:13:51 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36127012
als trainer mogen komen:
Neeskens
Jol
Ten Cate
Martin O'Neill

één van die het liefst
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36127302
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:13 schreef rubbereend het volgende:
als trainer mogen komen:
Neeskens
Jol
Ten Cate
Martin O'Neill

één van die het liefst
Dat zijn denk ik wel goede kanditaten. Hoewel O'Neill dan liever niet, want ik zie toch liever iemand die bekend is met het Nederlandse voetbal. Van de overige geniet toch Martin Jol mijn voorkeur. Heeft vind ik een uitstraling die beter bij PSV past dan de uitstraling van Neeskens en Ten Cate
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_36128018
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:13 schreef rubbereend het volgende:
als trainer mogen komen:
Neeskens
Jol
Ten Cate
Martin O'Neill

één van die het liefst
Waarom zou Jol de Spurs verlaten voor PSV?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36130101
Het wordt een spannende week
pi_36130503
Ik blijf.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36131179
Studio Sport meldt dat Hiddink 99% zeker weggaat (woorden van Timmer), en dat Stevens de nieuwe hoofdkandidaat is.

Van Geel zou trouwens ook gesignaleerd zijn in Portugal, voor een gesprek bij Co, maar dat is denk ik al bekend bij het Ajaxgrut...
pi_36131208
Timmer heeft dus wat hij wil: geen invloedrijke man bij PSV.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36131219
Goede uitleg van Vermeulen bij Studio Sport, dat beheerst hij prima.
That's all folks!
pi_36131497
Vind het maar bagger dat Hiddink eruit naait. Duidelijk geval van een foute TD of organisatiefout. Is maar afwachten of de selectie die ie achterlaat geknipt is voor een opvolger als Stevens of Booy, die weer heel ander voetbal propageren. Kan me zomaar voorstellen dat die Ball, Reiziger, Culina, Thompson etc weer in het tweede pleuren en andere spelers willen. Hiddink dus vanaf nu niks meer laten doen qua aankopen en contracten, want hij naait er toch uit en heeft zijn eigen kijk.
pi_36131826
Stevens, ik mag toch hopen dat hij het niet wordt. Timmer heeft weer zijn zin, nu kan hij weer lekker opperhoofd spelen .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_36132114
Hiddink als opperhoofd blijkt anders ook geen gouden greep als hij zo trouw is aan PSV als een hoer aan zijn klant.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 maart 2006 @ 23:17:04 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_36132200
dan heeft stevens weer ergens anders om kwaat op te worden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_36132247
Sowieso zal ik het gevoel hebben dat we een mindere coach aantrekken
er zijn er niet veel die beter of gelijk zijn aan Hiddink
pi_36133607
Ik lees net dat Hans Westerhof een baan zoekt
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_36135890
Ik zag het ook op Studio Sport en dat gaf me weinig hoop. Ze houden wel van doemscenario's daar bij de NOS. Ik wacht gewoon lekker deze week af en zie wel wat er gebeurt.
We sure are cute for two ugly people.
pi_36136569
Fleur had gister bij Langs de Lijn ook een heel verhaal over PSV.

Hiddink zou echt helemaal klaar zijn bij/met PSV .. Rutten en Eijkelkamp konden en wilden gewoon naar FC Twente, maar werden ook niks in de weggelegd. Cocu zal zeer waarschijnlijk stoppen, Alex is zo goed als weg, Gomes en Corinthias speelt ook nog steeds. Beasley, Lucius en Reiziger zullen ook vertrekken. Farfan is nog een vraagteken, net als Ooijer.

Volgens Fleur hangt veel af van Hiddink, terwijl het gewoon duidelijk is dat ie vertrekt. Maar zolang het nog niet officieel is, kan PSV niks ondernemen. Ander punt is dat er totaal geen geld zou zijn voor aankopen, omdat de schulden weggesaneerd moeten worden. De gemeentedeal zou ook wel eens gecanceld kunnen worden door het nieuwe bestuur.

Overigens werd Hiddink ook weer door Fleur genoemd bij Chelsea, terwijl Booy of Stevens richting Eindhoven zouden gaan. Vooral Stevens wordt genoemd doordat zijn zaakwaarnemer alle ins en outs kent van PSV.
pi_36136705
Volgens BN/DeStem vertrekt Hiddink weliswaar waarschijnlijk, maar zal hij wel als adviseur actief blijven. In die rol zou hij zich willen inzetten voor het behouden van Alex, eventueel door met Chelsea te onderhandelen over koop.
pi_36136721
quote:
PSV in principe rond met Addo

De Telegraaf meldt dat PSV de gesprekken met Addo en Ooijer over contractverlenging is gestart. Met Addo zou PSV in principe rond zijn over een nieuw contract voor één jaar.
quote:
PSV in gesprek met Corinthians en Chelsea

Tegenover BN De Stem heeft Guus Hiddink laten weten dat PSV in gesprek is met Corinthians. Het liefst zou PSV doelman Gomes zelf strikken voor een langdurige verbintenis, zowel vanwege diens 'uitstraling als de prestaties'. "Maar ook het zakelijke aspect moet je afwegen. We zijn in gesprek met Corinthians." Verder liet Hiddink weten zijn contacten met Abramovitsj te willen aanwenden om Alex voor de club te behouden, in de vorm van nog een jaar huren danwel kopen van de verdediger.
pi_36137231
Vermeulen deed dat netjes die uitleg.

Jol en Ten Cate zijn niet haalbaar en zullen ook weinig interesse hebben in PSV. Het zal dus wel Huub Stevens worden.

Ik denk dat er van het trio Farfan/Gomes/Alex er maximaal eentje PSV zal verlaten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36137770
deze week zou hiddink een besluit gaan nemen volgens de gelderlander
pi_36138574
Vermoedelijk weg volgens het AD: Ooijer, Cocu, Alex, Gomes, Farfán (mits niet te duur voor de clubs die hem willen), Lucius.

Dat is toch een flinke exodus weer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36138608
Eerst zien dan geloven. Waar wil Cocu nog heen op deze leeftijd? Hetzelfde geldt voor Andre Ooijer. Die gasten blijven wel, Farfan waarschijnlijk ook wel, net zoals Alex. Ik denk dat alleen Gomes weggaat. Misschien Lucius ook nog.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')