maar tot zover ik weet heeft hij geen contacten in 'het wereldje' zoals een trainer die heeft die veel (buitenlandse) ervaring heeft..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:05 schreef cultheld het volgende:
Booy lijkt mij eigenlijk de beste man om Hiddink op te volgen.
Dat zijn denk ik wel goede kanditaten. Hoewel O'Neill dan liever niet, want ik zie toch liever iemand die bekend is met het Nederlandse voetbal. Van de overige geniet toch Martin Jol mijn voorkeur. Heeft vind ik een uitstraling die beter bij PSV past dan de uitstraling van Neeskens en Ten Catequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:13 schreef rubbereend het volgende:
als trainer mogen komen:
Neeskens
Jol
Ten Cate
Martin O'Neill
één van die het liefst
Waarom zou Jol de Spurs verlaten voor PSV?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:13 schreef rubbereend het volgende:
als trainer mogen komen:
Neeskens
Jol
Ten Cate
Martin O'Neill
één van die het liefst
quote:PSV in principe rond met Addo
De Telegraaf meldt dat PSV de gesprekken met Addo en Ooijer over contractverlenging is gestart. Met Addo zou PSV in principe rond zijn over een nieuw contract voor één jaar.
quote:PSV in gesprek met Corinthians en Chelsea
Tegenover BN De Stem heeft Guus Hiddink laten weten dat PSV in gesprek is met Corinthians. Het liefst zou PSV doelman Gomes zelf strikken voor een langdurige verbintenis, zowel vanwege diens 'uitstraling als de prestaties'. "Maar ook het zakelijke aspect moet je afwegen. We zijn in gesprek met Corinthians." Verder liet Hiddink weten zijn contacten met Abramovitsj te willen aanwenden om Alex voor de club te behouden, in de vorm van nog een jaar huren danwel kopen van de verdediger.
Maar Dida maakt toch wel zijn fouten de laatste tijd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dida speelt bij AC Milan, da's wel wat anders dan PSV.
United zou een mooie club voor hem zijn waar hij dezelfde rol zou kunnen bekleden als bij PSV met het verschil dat Man. Utd niet iedere seizoen zijn beste spelers moet verkopen en er elke twee weken 80.000 joelende fans op de tribune zitten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:40 schreef Onderbroek het volgende:
vanmorgen op business news radio zeiden ze dat hiddink naar man utd zou gaan![]()
te gast waren wilfred genee en mark van hintum..mja..naar welke club kan hiddink eigenlijk niet?![]()
quote:Ajax A1 verslaat PSV in Eindhoven
Ajax A1 heeft goede zaken gedaan in de hoogste jeugdcompetitie. Uit in Eindhoven werd PSV A1 met 1-2 verslagen. Het winnende doelpunt viel in blessuretijd. Goossens en Poepon waren de doelpuntenmakers. Ajax A1 blijft koploper en staat drie punten voor op Feyenoord. Daarnaast hebben de Amsterdammers nog een duel minder gespeeld.
Nee maar dat ook niemand verwacht volgens mij..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Archie Thompson is tot nu toe ook geen inspirerende aanwinst.
Inderdaad die doet dat echt niet, of nog 1 seizoen bij PSV of een mooi afscheid met een wedstrijd tegen Barca ofzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:13 schreef Dylan Dog het volgende:
methodmich, denk je nu echt dat Cocu zijn carrière afsluit bij AZ? Komop joh...
Knap dat jij dat ziet. Meestal heb ik het idee, dat hij zwaar aan de coke zit.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:20 schreef Radegast het volgende:
Cocu gaat stoppen, ik zag het in z'n ogen.
Die ogen blijven eng iddquote:Op zondag 19 maart 2006 00:20 schreef Radegast het volgende:
Ik kon het ook niet geloven. Maar de geruchten zijn er toch echt.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar Cocu naar AZ? Dat kan ik gewoonweg niet geloven...
Als hij in zijn laatste jaar mee wilt doen om prijzen, kan hij toch niet serieus naar Alkmaar vertrekken? Ik zou het wel een ontzettende flutactie van hem vinden trouwens...
Dat was cokequote:Op zondag 19 maart 2006 00:20 schreef Radegast het volgende:
Het zijn waarschijnlijk geruchten die zijn 'bedacht' op feestjes...quote:Op zondag 19 maart 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet geloven. Maar de geruchten zijn er toch echt.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:32 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop het. Als hij naar AZ gaat, dan is dat gewoon erg jammer van hem.
Al gaat ie naar Best Vooruit, hij heeft ons de afgelopen twee jaar (en zijn vorige periode) heel veel gegeven en dus zullen we ieders besluit van Cocu moeten respecteren..quote:Op zondag 19 maart 2006 00:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar goed, we zullen wel zien.
Klopt maar AZquote:Op zondag 19 maart 2006 00:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Al gaat ie naar Best Vooruit, hij heeft ons de afgelopen twee jaar (en zijn vorige periode) heel veel gegeven en dus zullen we ieders besluit van Cocu moeten respecteren..
Tja het is niet anders, we kunnen hem als supporter gewoon niet claimen. Ik had liever Vitesse ofzo gezien, want die zijn niet echt een bedreiging.quote:
Ach het is nu nog allemaal vage toekomstmuziek. misschien blijft Hiddink nog gewoon een jaartje net als Cocu. Dit samen met een rijpere Affelay, Aisatti farfan en Gomesquote:Op zondag 19 maart 2006 01:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja het is niet anders, we kunnen hem als supporter gewoon niet claimen. Ik had liever Vitesse ofzo gezien, want die zijn niet echt een bedreiging.
Cocu heeft blijkbaar al voldoende gewonnen voor zichzelf, van de andere kant is het wel weer een uitdaging.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet dat allemaal nog zien gebeuren, AZ is toch geen team dat meer voor de prijzen speelt tov PSV.
Plus, het was gewoon zijn hoek. Maar van Emmerik vond ik verder een goede wedstrijd keepen.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Keeper van NEC pakte veel, maar bij de vrije trap zat hij er goed naast ! ( ging al naar andere hoek toen bal nog geschoten moest hebben )
Beetje matige wedstrijd, goed koud en het leek alsof Kone daardoor nóg slechter ging spelen dan ie de laatste tijd al deed. Dat Beasley erin kwam en het beter ging lopen zegt heel veel...quote:Op zondag 19 maart 2006 02:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja was gewoon zijn hoek dus een fout, maar hij hield NEC wel op de been anders was gewoon
5-0 geweest
De goal is dik 7 meter breed, ook een normaal schot had erin gemogen, maar de keeper omspelen was op zeker kassa geweest.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Kone had bij kans gewoon om keeper heen moeten gaan
quote:PSV-topman is Hiddink zat
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zondag
President-commissaris van PSV Jan Timmer gaat ervan uit dat Guus Hiddink stopt bij de landskampioen. Dat zegt hij vandaag in een exclusief interview met De Telegraaf. „Alles wijst erop dat Guus vertrekt”, aldus een geïrriteerde Timmer.
Hiddinks gelonk naar voetbalavonturen in het buitenland en het nog steeds uitblijven van een besluit zijn Timmer in het verkeerde keelgat geschoten. „Ik vind het storend hoe het momenteel allemaal gaat. Een besluitvorming moet en mag niet op deze manier totstandkomen”, aldus de PSV-topman, die in het verleden ook al botste met Hiddink.
In De Telegraaf zegt Timmer: „Alles wijst erop dat Guus vertrekt. Je leest het niet alleen in kranten, ook Hiddinks body language spreekt boekdelen.” Naar verwachting ontstaat er de komende dagen duidelijkheid over de toekomst van Hiddink. „Zijn contract bij ons loopt in principe nog een jaar door”, aldus Timmer, die verwacht dat er deze week knopen worden doorgehakt.
Overgang
De Eindhovense club bevindt zich deze dagen in cruciaal vaarwater voor wat betreft de toekomst nu ook is uitgelekt dat Hiddinks technisch assistenten Fred Rutten en René Eykelkamp op het punt staan te vertrekken. Hun overgang naar FC Twente lijkt een kwestie van tijd. Daarmee vervallen in een keer verschillende opties bij de landskampioen. Ook Rutten was in beeld in het nieuwe technische plaatje in Eindhoven.
Timmer: „Ik ben het totaal oneens met de huidige gang van zaken. Dat heb ik Hiddink inmiddels laten weten.”
quote:Jan Timmer: ’Hiddink vertrekt’
EINDHOVEN, zondag
Nog altijd blijft het verlossende woord uit, maar Jan Timmer, presidentcommissaris van PSV, heeft voor zichzelf de conclusie al getrokken. ,,Ik weet het niet officieel, maar alles wijst erop dat Guus Hiddink weggaat bij PSV. Als je alle speculaties en berichten in kranten op een rij zet, dan moet je toch wel een heel slechte lezer zijn om iets anders te concluderen. En ook de ‘body language’ van Hiddink geeft het aan. Maar de enige die het echt kan zeggen is Hiddink zelf”, aldus de voormalige president-directeur van Philips.
In de komende week wordt er van Hiddink duidelijkheid verwacht, maar Timmer is zelf vanwege een verblijf in het buitenland niet bij die gesprekken aanwezig. ,,De situatie is heel simpel. Hiddink moet zeggen of hij doorgaat of niet. Er ligt gewoon nog een contract voor een jaar en verder is er geen onderwerp van onderhandeling, dus daar hoef ik dan ook niet bij te zijn.”
De relatie tussen Hiddink en de raad van commissarissen is in de afgelopen vier seizoenen moeizaam tot zelfs zeer slecht geweest. Zo botsten Hiddink en oud-voorzitter Harry van Raaij hard met de commissarissen rondom de contractverlenging van Hiddink twee jaar geleden.
Sindsdien zijn de verhoudingen gespannen. Hiddink ergert zich aan de ver doorgevoerde bezuinigingsdrift en het weinig visionaire beleid van de ‘captains of industry’, terwijl anderzijds de bijbaan van de PSV-trainer en de voortdurende onrust over diens toekomst niet in goede aarde vallen.
De huidige situatie geeft opnieuw voeding aan de onderlinge ergernissen. De stroperige wijze waarop het besluit tot stand komt en de voortdurende stroom van berichten en geruchten zijn Timmer in het verkeerde keelgat geschoten. ,,Ik vind het storend hoe dat allemaal is gegaan. Een besluitvormingsproces moet naar mijn mening niet op deze manier tot stand komen. Ik ben het totaal niet eens met de gang van zaken en dat heb ik ook tegen Hiddink gezegd.”
Is ook nooit de bedoeling geweest.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Archie Thompson is tot nu toe ook geen inspirerende aanwinst.
Timmer kan opzouten. Hij weet vast niet wie PSV de enige EC1 bracht. En hoe er in de rest van de wereld naar Hiddink gekeken wordt. Zo'n trainer heb je niet snel weer. Zoek lekker een ander slachtoffer.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:46 schreef Lemming22 het volgende:
Toch opvallend dat een EXCLUSIEF interview van de telegraaf precies hetzelfde zegt met dezelfde quotes als een stukje uit het ED. Zeker aangezien ze allebei van vandaag zijn![]()
En die stukjes hangen ook nog eens aan elkaar van speculaties en conclusies getrokken uit die speculaties (wel slim hoor Timmer, om dit allemaal te zeggen in zo'n belangrijke fase.......)
quote:PSV-topman: 'Hiddink vertrekt vrijwel zeker'
Uitgegeven: 19 maart 2006 08:50
Laatst gewijzigd: 19 maart 2006 08:55
EINDHOVEN - President-commissaris van PSVJan Timmer gaat ervan uit dat de Eindhovense club voor komend seizoen op zoek moet naar een nieuwe trainer. Dat zegt hij zondag in De Telegraaf. "Ik weet het niet officieel, maar alles wijst erop dat Guus vertrekt."
Timmer merkt aan alles om hem heen dat Hiddink bezig is aan zijn laatste maanden bij PSV. "Als je alle speculaties en berichten in kranten op een rij zet, dan moet je toch wel een heel slechte lezer zijn om iets anders te concluderen", zegt hij. "En ook de body language van Hiddink geeft het aan. Maar de enige die het echt kan zeggen is Hiddink zelf."
Toekomst
Timmer ergert zich aan alle onduidelijkheid rond de toekomst van de hoofdcoach van zijn club. Ook lijkt hij teleurgesteld dat assistent-trainers Fred Rutten en René Eykelkamp waarschijnlijk de overstap gaan maken naar FC Twente. "Ik vind het storend hoe het momenteel allemaal gaat. Ik ben het totaal oneens met de huidige gang van zaken. Dat heb ik Hiddink inmiddels laten weten."
quote:Commissaris Timmer: 'Guus Hiddink vertrekt'
19/3/2006 12:32
Jan Timmer, president-commissaris van PSV, verwacht niet dat Guus Hiddink volgend seizoen nog op de bank zit bij de Eindhovense club.
'Ik weet het nog niet officieel, maar alles wijst erop dat Guus Hiddink weggaat bij PSV', vertelt Timmer in De Telegraaf. 'Als je alle speculaties en berichten in kranten op een rij zet, dan moet je toch wel een heel slechte lezer zijn om iets anders te concluderen.'
'En ook de body-language van Hiddink geeft het aan. Maar de enige die het echt kan zeggen is Hiddink zelf', aldus Timmer, die niet blij is met de onduidelijkheid omtrent de trainer/technisch directeur en zijn staf (assistenten René Eijkelkamp en Fred Rutten, die bij FC Twente aan de slag zouden gaan).
'Ik vind het storend hoe het allemaal is gegaan. Een besluitvormingsproces moet naar mijn mening niet op deze manier tot stand komen. Ik ben het totaal niet eens met de gang van zaken en dat heb ik ook tegen Hiddink gezegd.'
Denk je dat Hiddink nog niks beslist heeft dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:55 schreef lookinforyou het volgende:
Ik denk, dat na die uitlatingen van Timmer, Hiddink zeker gaat. Dan wordt die stap alleen maar makkelijker om te zetten.
Ergens terecht, maar het is nergens voor nodig dat deze captain of industry zijn nederlaag op zijn manier ventileert. Doe dat dan achteraf, maar het was hem natuurlijk om de aandacht te doen. Ik vind deze uitspraken ook niet in het belang van de club. Het is bekend dat Timmer en Hiddink niet door een deur passen.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Denk je dat Hiddink nog niks beslist heeft dan?
Die weet exact wat ie volgend seizoen gaat doen, hij wacht alleen op het voor hem juiste moment om dat naar buiten te brengen en dat is ongunstig voor PSV, terecht dat Timmer die visie hekelt.
Niemand is groter dan de club en haar continuatie, ook Guusje niet.
Ik snap ook niet waarom Timmer in de Telegraaf zijn pijlen afschiet op Hiddink, dat vind ik niet netjes.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ergens terecht, maar het is nergens voor nodig dat deze captain of industry zijn nederlaag op zijn manier ventileert. Doe dat dan achteraf, maar het was hem natuurlijk om de aandacht te doen. Ik vind deze uitspraken ook niet in het belang van de club. Het is bekend dat Timmer en Hiddink niet door een deur passen.
De ambitie van Hiddink is groter dan de club opbrengen kan. Dat kan je ook in nette woorden onder woorden brengen. Helaas ontberen we in de Raad van bestuur een man van het formaat Hiddink.
PSV leeft van de goede transfers. Als je Hiddink te vriend hebt, kan je dat wat opleveren. Ik geloof trouwens niet dat zo'n verzuurde en uitgerangeerde Stevens een optie zou zijn voor PSV. Vergelijk Gerets, die het ook niet kon maken, hoewel die nog meer geliefd was. Dan liever een Foeke Booy, die tenminste (technisch) de poppetjes op de goede manier weet op te stellen.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Timmer in de Telegraaf zijn pijlen afschiet op Hiddink, dat vind ik niet netjes.
Ik ben het met Timmer eens dat Hiddink speelt met de continuatie van PSV en dat is schandalig.
Aan de andere kant zou je van een daadkrachtige RvC ook kunnen verwachten dat zij dan het heft in handen nemen en nu al openlijk op zoek gaan naar een vervanger voor Hiddink (en evt zijn assistenten).
Ik gok Stevens.
Niets dan lof over de prestaties van Hiddink bij PSV, laat daar absoluut geen twijfel over zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Hiddink is wel de man die PSV 3 maal kampioen heeft gemaakt in 4 jaar.. en dat steeds nadat het elftal werd leeggekocht.
En dan zeg ik nog niks over 88
Wie dan? Veel keuze is er niet. Van de Nederlandse trainers is alleen Huub Stevens een optie.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat Hiddink dan maar weggaan PSV komt vast met een goede opvolger !
Hiddink en PSV (en iedereen die daar werkt) zullen echt wel als vrienden uit elkaar gaan, daarvoor is het respect zeer groot naar elkaar toe.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:58 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV leeft van de goede transfers. Als je Hiddink te vriend hebt, kan je dat wat opleveren. Ik geloof trouwens niet dat zo'n verzuurde en uitgerangeerde Stevens een optie zou zijn voor PSV. Vergelijk Gerets, die het ook niet kon maken, hoewel die nog meer geliefd was. Dan liever een Foeke Booy, die tenminste (technisch) de poppetjes op de goede manier weet op te stellen.
Precies, op basis daarvan zou ik hem zijn privileges gunnen, daar is hij geil op, dus geef hem die dan ook. Het hele moeilijke gedoe komt natuurlijk door de jacht van justitie op hem. Een relaxte Hiddink had misschien iets meer water bij de wijn willen doen. Nu is er prestigestrijd binnen de club. Hiddink die op zich eenzelfde ambitie koestert als Timmer, maar de club kan niet zo'n sprong maken.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Hiddink is wel de man die PSV 3 maal kampioen heeft gemaakt in 4 jaar.. en dat steeds nadat het elftal werd leeggekocht.
En dan zeg ik nog niks over 88
Stevens is ook een prima optie !quote:Op zondag 19 maart 2006 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wie dan? Veel keuze is er niet. Van de Nederlandse trainers is alleen Huub Stevens een optie.
Denk je dat echt? Zoals al werd gezegd is die kerel echt verzuurd. Bij Roda JC weet hij het ook niet echt te maken tot nu toe.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stevens is ook een prima optie !
Selectie van Roda is ook niet veel bijzonders.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Zoals al werd gezegd is die kerel echt verzuurd. Bij Roda JC weet hij het ook niet echt te maken tot nu toe.
Stevens werkt vanuit de discipline en die is bij PSV wel aanwezig als ik Hiddink mag geloven.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Selectie van Roda is ook niet veel bijzonders.
Bij PSV kan hij er meer uithalen.
Te makkelijk, Stevens is een net-niet trainer. Twee bekers gewonnen met Schalke, beetje mager. PSV speelt geen knokvoetbal, nooit gedaan ook. De kracht van Hiddink was dat hij zelfs de wissels beter liet spelen. Bij Stevens is dat niet het geval, is mijn indruk.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Selectie van Roda is ook niet veel bijzonders.
Bij PSV kan hij er meer uithalen.
PSV moet anders gaan spelen dan hij deed met Schalke of nu doet met Roda, maar hij zou bij PSV ook andere spelers hebben. Twee bekers bij Schalke vind ik niet zo slecht hoor, de Duitse top is vrij breed en daarboven heb je Bayern nog.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Te makkelijk, Stevens is een net-niet trainer. Twee bekers gewonnen met Schalke, beetje mager. PSV speelt geen knokvoetbal, nooit gedaan ook.
Misschien een buitenlandse trainer dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij heeft het niet slecht gedaan met Schalke'04, maar ook niet heel erg goed. Hij teert eigenlijk nog steeds op die 2e plek die hij toen heeft behaald met Roda JC. Ik vind hem meer een trainer voor Feyenoord dan voor PSV.
Plus een UEFA Cupquote:Op zondag 19 maart 2006 15:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
PSV moet anders gaan spelen dan hij deed met Schalke of nu doet met Roda, maar hij zou bij PSV ook andere spelers hebben. Twee bekers bij Schalke vind ik niet zo slecht hoor, de Duitse top is vrij breed en daarboven heb je Bayern nog.
Deed ie met Schalke ook, dat scheelde niet veel toen met de titel.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij heeft het niet slecht gedaan met Schalke'04, maar ook niet heel erg goed. Hij teert eigenlijk nog steeds op die 2e plek die hij toen heeft behaald met Roda JC. Ik vind hem meer een trainer voor Feyenoord dan voor PSV.
Schalke deed het onder Stevens juist goed.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Te makkelijk, Stevens is een net-niet trainer. Twee bekers gewonnen met Schalke, beetje mager. PSV speelt geen knokvoetbal, nooit gedaan ook. De kracht van Hiddink was dat hij zelfs de wissels beter liet spelen. Bij Stevens is dat niet het geval, is mijn indruk.
Sinds het nieuwe stadion is het achteruit gehold, maar dat is bekend. Dat heeft vrijwel elke club. Stevens had gewoon het geluk dat ie goede Nederlandse secondanten had. Ik vind zijn aantreden kortom geen garantie voor succes.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Schalke heeft onder Stevens juist zijn beste jaren gehad sinds hele lange tijd !
Alleen Hiddink lijkt tegenwoordig een garantie vor succes.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Sinds het nieuwe stadion is het achteruit gehold, maar dat is bekend. Dat heeft vrijwel elke club. Stevens had gewoon het geluk dat ie goede Nederlandse secondanten had. Ik vind zijn aantreden kortom geen garantie voor succes.
Vergeet de Roemenen niet. Die hebben goed geinvesteerd in een organisatie. Hiddink kan natuurlijk ook alleen maar zoveel bereiken omdat hij van de schaarse middelen alles goed aanpakt. Organisatie is de sleutel. Ajax heeft het niet, Feyenoord niet en AZ mist zakelijke voetbalslimheid.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Alleen Hiddink lijkt tegenwoordig een garantie vor succes.
Ik denk dat ie stopt. Hij ziet er vermoeid uit en baalt van de arbitrage.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:13 schreef Dylan Dog het volgende:
methodmich, denk je nu echt dat Cocu zijn carrière afsluit bij AZ? Komop joh...
Grapjasquote:
Sef Vergoossen, Foeke Booy, Erwin Koeman.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:00 schreef Cart_man het volgende:
Hiddink is de enige die tot zulke resultaten in staat is met psv. Zou zo snel geen andere trainer weten, die hetzelfde kan...
Aan wie zit je dan te denken? Het zal niet meevallen een geschikte trainer te interesseren voor de Nederlandse competitie en dan is er ook nog het taalprobleem. Weinig trainers die Nederlands spreken...quote:Op zondag 19 maart 2006 15:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Misschien een buitenlandse trainer dan?
mourinho naar psv...0.0% kansquote:Op zondag 19 maart 2006 18:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Erwin Koeman is mijn eerste keus. Of Mourinho, zou mooi zijn.
Die kans is ook 0%. Zou wel gaaf zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:45 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
mourinho naar psv...0.0% kans![]()
erwin koeman naar psv zal ook niet doorgaan omdat die net lekker bij feyenoord zit
dat zal hij ook niet doen denk ik, maar dat lijken mij de kandidaten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou Jol de Spurs verlaten voor PSV?
Nu begrijp ik je nicknamequote:Op zondag 19 maart 2006 19:16 schreef leolinedance het volgende:
Ik ging vanmorgen ff ontbijten bij de Burger King op Ekkersrijt![]()
En wie komt er binnen....? Het is Theo!!
[afbeelding]
Heb hem even een hart onder de riem gestoken, het komt goed Theo!
let trouwens niet op de kwaliteit, lichtinval was beetje kut voor een telefoonfoto![]()
quote:
dat is niet te combinerenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Als Hiddink naar Chelsea zou gaan, dan kan die bondscoach van rusland ook zijn
Abramovich zou het wel toelaten denk ik, tis nog altijd "zijn" rusland
weet ikquote:
Hiddink zou Chelsea beter dan Barcelona laten voetballen. Ballack, Farfán, Alex, Miguel en Torres halen en Hiddink is klaar.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Als Hiddink naar Chelsea zou gaan, dan kan die bondscoach van rusland ook zijn
Abramovich zou het wel toelaten denk ik, tis nog altijd "zijn" rusland
ik kots met je meequote:
anders hou je gewoon je mondquote:Jan Timmer, president-commissaris van PSV, verwacht niet dat Guus Hiddink volgend seizoen nog op de bank zit bij de Eindhovense club.
'Ik weet het nog niet officieel, maar alles wijst erop dat Guus Hiddink weggaat bij PSV', vertelt Timmer in De Telegraaf. 'Als je alle speculaties en berichten in kranten op een rij zet, dan moet je toch wel een heel slechte lezer zijn om iets anders te concluderen.'
'En ook de body-language van Hiddink geeft het aan. Maar de enige die het echt kan zeggen is Hiddink zelf', aldus Timmer, die niet blij is met de onduidelijkheid omtrent de trainer/technisch directeur en zijn staf (assistenten René Eijkelkamp en Fred Rutten, die bij FC Twente aan de slag zouden gaan).
'Ik vind het storend hoe het allemaal is gegaan. Een besluitvormingsproces moet naar mijn mening niet op deze manier tot stand komen. Ik ben het totaal niet eens met de gang van zaken en dat heb ik ook tegen Hiddink gezegd.'
Beetje jammer dat je Ricardo Carvalho eruit hebt gelaten, aangezien dat een held is. Maar voor de rest zou ik zeer content zijn mocht dat het elftal zijn volgend jaar. Hiddink en Mourinho zijn toch al de twee trainers bovenaan mijn lijstje, dus wat het ook wordt: wat een topteam. Ik hoop echt dat Chelsea en PSV bij elkaar in de poule komen volgend jaar.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hiddink zou Chelsea beter dan Barcelona laten voetballen. Ballack, Farfán, Alex, Miguel en Torres halen en Hiddink is klaar.
---------------Cech---------------------
Miguel---Alex--Terry--Del Horno----
--------------Makelele------------------
----------Ballack-----Lampard--------
Farfán-------Torres----------Robben
Onverslaanbaar.
Ik hoop het niet. Liever in de finalequote:Op maandag 20 maart 2006 00:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je Ricardo Carvalho eruit hebt gelaten, aangezien dat een held is. Maar voor de rest zou ik zeer content zijn mocht dat het elftal zijn volgend jaar. Hiddink en Mourinho zijn toch al de twee trainers bovenaan mijn lijstje, dus wat het ook wordt: wat een topteam. Ik hoop echt dat Chelsea en PSV bij elkaar in de poule komen volgend jaar.
Maken ze Alex Rusquote:Op zondag 19 maart 2006 23:48 schreef cultheld het volgende:
Abramovich kan wel iets regelen denk ik.
en uiteindelijk zit Timmer huilend op de stoep, helemaal alleen. Je bent toch wel een kluns als je je zo uitlaat in de pers. Volwassen kerels spreken dergelijke dingen onderling uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Timmer is gewoon net zo'n haantje als Hiddink en kan het niet velen dat die zoveel macht heeft.
Een paar jaar terug moest hij ook zonodig de pers opzoeken toen het om de contract velenging van Hiddink ging.... dat koste ons bijna van raaij destijdsquote:Op maandag 20 maart 2006 11:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
en uiteindelijk zit Timmer huilend op de stoep, helemaal alleen. Je bent toch wel een kluns als je je zo uitlaat in de pers. Volwassen kerels spreken dergelijke dingen onderling uit.
quote:Boussoufa in verband gebracht met PSV
(Gepost door RvN)
In de Belgische krant Het Nieuwsblad wordt Mbark Boussafa in verband gebracht met PSV. "Ik heb het ook gehoord, maar ze zullen zich toch moeten melden bij AA Gent. Uiteraard is de top in Nederland een stap vooruit. En voor grote clubs voetballen is wel een eer. Ik ben er niet mee bezig. De voorzitter heeft gezegd dat we gaan praten. De ambities zijn er."
PSV Netwerk
Na de jeugdopleiding evrtrok hij naar Chelsea. daar brak de middenvelder echter niet door waarna hij een langduring contract bij AA gent tekende.
dat bod ligt er al een tijdje en de onderhandelingen schijnen al in een vergevoderd stadium te zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 13:57 schreef Crudus het volgende:
Er is een flink bod op Gomes uitgebracht (9 mln) door Corinthians. And here we go.
Dag Gomes.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:11 schreef Suijk het volgende:
Vonk toch?
Nee, het is meer een vleugelspits.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Neoktheone het volgende:
PSV kan het geld voor Gomes niet laten liggen en zal hem dus wel laten gaan... Misschien weet een Coe door te breken volgend jaar?
Van Bousoufa heb ik nog nooit gehoord. Wat voor middenvelder is het (een vervanger voor Cocu neem ik aan...)
Een '10' en een winger.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Neoktheone het volgende:
PSV kan het geld voor Gomes niet laten liggen en zal hem dus wel laten gaan... Misschien weet een Coe door te breken volgend jaar?
Van Bousoufa heb ik nog nooit gehoord. Wat voor middenvelder is het (een vervanger voor Cocu neem ik aan...)
Nee, die gaat naar NEC.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
Oscar Moens als keeper naar PSV??
Dat is nieuw voor mij. Wel een goed zet van NEC, want Babos kunnen ze toch nooit kopen. En dan kan PSV mooi Van Emmerik overnemenquote:
ik vraag me af wat voor domme dingen ie dit keer weer gaat zeggenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Vanavond kunnen jullie je voorzitter van alles vragen in Voetbal Insite!
Vleugelspitsen volgend seizoen: kone, farfan (waarschijnlijk niet), beasley (waarschijnlijk niet), volanthen (waarschijnlijk wel?), culina.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, het is meer een vleugelspits.
daar zou ik maar niet al teveel op rekenenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het rommelt lekker binnen de club...
Misschien nog net op tijd om op dramatische wijze de titel nog mis te lopen?![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien nog net op tijd om op dramatische wijze de titel nog mis te lopen?![]()
Zulke posts vragen om een bookmark.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
omgquote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ronaldihno komt naar PSVquote:Op maandag 20 maart 2006 19:40 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ik vraag me af wat voor domme dingen ie dit keer weer gaat zeggen![]()
Understatement van het jaar.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:28 schreef JeroenV het volgende:
Handig, zo'n voorzitter die zich 10 keer per uitzending verlult.
Wel dom dat ze die Fransoos lieten lopen.
dik 30.000 dusquote:Op maandag 20 maart 2006 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel tickets zijn er verkocht voor woensdag ?
wie?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:30 schreef twi het volgende:
Le Guen bij PSV had gewoon een regelrechte internationale stunt geweest.
Ik wist dat ik jullie hier een plezier mee deedquote:Op maandag 20 maart 2006 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zulke posts vragen om een bookmark.
Hoerenloper.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef cultheld het volgende:
Als PSV geen kampioen wordt, loop ik naar Amsterdam toe.
Mag ik jouw route dan gebruiken?quote:
dan drink ik twee maanden lang elke dagquote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wist dat ik jullie hier een plezier mee deed.
Als PSV geen kampioen wordt drink ik een maand geen bier meer![]()
Ja, en Hiddink ook volgens Westerhof.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:30 schreef dndiek het volgende:
Cocu blijft volgens Westerhof voor wat het waard is
bron psv.netwerk.toquote:Gomes: ik heb aanbieding geaccepteerd, verzoek PSV voor transfer
In een interview met het Braziliaanse radiostation Jovem Pan zou Gomes aangegeven hebben definitief terug te willen naar Corinthians. "Ik heb het erg naar mijn zin hier, maar wat op dit moment zwaarder weegt is de selectie voor het Braziliaanse nationale elftal." Bij PSV verwacht hij niet in aanmerking te komen voor de nationale selectie.
Brazilianen zijn anders dan Nederlanders. Die sterven nog voor de eer van hun land.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:24 schreef mcyodogg het volgende:
Alleen om in aanmerking te komen voor het Braziliaanse elftal? Ik vind het wat magertjes om daarvoor weg te willen. Bovendien zijn er geen garanties.
quote:PSV terug naar oude constructie
EINDHOVEN, dinsdag
Na de periode Guus Hiddink wil PSV terugkeren naar de oude situatie, waarin een trainer-coach functioneert naast een technisch directeur. In 2004 bij de contractverlenging van Hiddink zijn beide functies op initiatief van oud-voorzitter Harry van Raaij samengevoegd, waardoor PSV nu bij een vertrek van Hiddink in een technisch vacuüm terechtkomt.
,,Zo’n functieverdeling is van belang voor de continuiteit van het technische beleid”, aldus voorzitter Rob Westerhof. ,,Dit heeft onze voorkeur, maar in een nieuwe situatie zal het wel weer van het type trainer afhangen, waar je voor kiest. Zo sta ik nog steeds achter de constructie, zoals we die nu met Guus hebben, omdat ik denk dat een combinatie van Guus met een technisch directeur niet goed zou hebben gewerkt.”
Huidig technisch manager Stan Valckx is voor Westerhof een kandidaat om door te schuiven. ,,We hebben met Stan de afspraak, dat indien Guus weg zou gaan, we met hem gaan praten over zijn functie.”
Dat wordt Stevens dus.quote:PSV wil snel nieuwe trainer
EINDHOVEN, dinsdag
Zo gauw Guus Hiddink het verlossende woord heeft gesproken over zijn alom verwachte vertrek bij PSV, wil de Eindhovense club snel werk maken van de aanstelling van een opvolger. Uiterlijk op 31 maart moet Hiddink laten weten wat zijn plannen zijn en vóór 1 mei wil PSV een nieuwe trainer hebben benoemd. PSV richt zich op Nederlandse kandidaten met veel ervaring.
ajb niet.quote:
quote:Supportersactie voor Hiddink
EINDHOVEN - De harde kern van de supporters van PSV heeft dinsdagmorgen een actie gehouden om trainer...
Guus Hiddink. FOTO PICS UNITED
...Guus Hiddink voor de club te behouden. Voor het begin van de training werd een spandoek uitgerold met daarop de tekst: ,,Hiddink laat je niet wegtimmeren''.
Dat was een directe verwijzing naar PSV's president-commissaris Jan Timmer, die afgelopen weekeinde de verwachting uitsprak dat Hiddink zou vertrekken bij de club.
Hiddink stapte even van het veld en had een kort gesprek met de supporters. De ongeveer zeventig trouwe fans spraken hun bezorgdheid uit over het naderende afscheid van Hiddink.
In Nederland lijkt het alsof je een selectie bij je Bonuskaart kan sparen inderdaad, bedankt Marco!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Brazilianen zijn anders dan Nederlanders. Die sterven nog voor de eer van hun land.
Inderdaad, speelt de laatste tijd solide en absoluut eredivisie waardig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:29 schreef cultheld het volgende:
Addo ligt goed in de groep, zeurt nooit als hij op de bank zit en is relatief goedkoop. Daarnaast is hij een adequate eredivisie-verdediger. Prima nieuws dus.
Eenschquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:29 schreef cultheld het volgende:
Addo ligt goed in de groep, zeurt nooit als hij op de bank zit en is relatief goedkoop. Daarnaast is hij een adequate eredivisie-verdediger. Prima nieuws dus.
nou ik moest nooit lachen, meer aan mn hart denkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:44 schreef Crudus het volgende:
Vaag ja. In het begin van het seizoen werd 'ie constant uitgelachen... (letterlijk)
Hiddink heeft voor PSV gespeeld hoor,quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:52 schreef Messenga het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Hiddink zijn opvolger een Ex-Psver gaat worden. Niet iemand van buitenaf. Dat is vaak zo geweest. Zie Hiddink, Advocaat etc.
Dat bedoel ik juistquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hiddink heeft voor PSV gespeeld hoor,
Maar ik snap je punt. Ik zie ook liever iemand komen die de club goed kent
hoe kende Advocaat PSV al dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. Hiddink kende PSV al. Advocaat ook.
Oke, ik dacht dat je die 2 namen gaf als voorbeelden van mensen die trainer van PSV werden zonder PSV verleden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. Hiddink kende PSV al. Advocaat ook.
Hoe ziet het lijstje eruit? Op volgorde van waarschijnlijkheid... Ik doe een poging:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:52 schreef Messenga het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Hiddink zijn opvolger een Ex-Psver gaat worden. Niet iemand van buitenaf. Dat is vaak zo geweest. Zie Hiddink, Advocaat etc.
ik denk ook dat het van Marwijk wordt, daar zou ik opzich prima mee kunnen leven. Maar ik hoop op ten Cate.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat het Van Marwijk wordt...
Ik hoop dat het Jol wordt.
Van Marwijk. Vergeten ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat het Van Marwijk wordt...
Ik hoop dat het Jol wordt.
Door die internationals leer je de club echt niet kennen. DIe leer je pas kennen als je er een paar jaar dagelijks rondlooptquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
PSVers die hij trainde bij het Nederlands elftal?
Da's waar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Door die internationals leer je de club echt niet kennen. DIe leer je pas kennen als je er een paar jaar dagelijks rondloopt
ja hij heeft de toezegging dat bij een vertrek van Hiddink hij als eerste komt praten voor die functie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:19 schreef Suijk het volgende:
Stan Valckx zou technisch directeur worden?
Ik weet niet of hij over de technische kwaliteiten beschikt, maar als persoon past hij maa bij 1 club en dat is PSV.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij heeft de toezegging dat bij een vertrek van Hiddink hij als eerste komt praten voor die functie.
Ik zou het totaal niet weten. Het maakt me ook niet zo heel veel uit, eigenlijk. Zolang hij maar een club op dit niveau kan leiden en dat het liefste al bewezen heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Da's waar.
Wie denk jij dat het word?
hij heeft de afgelopen jaren al veel gedaan voor PSV op technisch gebied en is veel op reis geweest, beheerst zn talen. Portugees, da's handig vanwege onze Brazilië connectie. En hij ligt goed binnen de club.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij over de technische kwaliteiten beschikt, maar als persoon past hij maa bij 1 club en dat is PSV.
Als er iemand in staat is om buitenlandse spelers zich hier te laten thuisvoelen dan is hij het wel, bovendien is dat al jaren een visitiekaartje van de club. Topman die Valckx, een échte Brabander.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft de afgelopen jaren al veel gedaan voor PSV op technisch gebied en is veel op reis geweest, beheerst zn talen. Portugees, da's handig vanwege onze Brazilië connectie. En hij ligt goed binnen de club.
En dat voor iemand uit Arcen, Limburgquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als er iemand in staat is om buitenlandse spelers zich hier te laten thuisvoelen dan is hij het wel, bovendien is dat al jaren een visitiekaartje van de club. Topman die Valckx, een échte Brabander.
Hij is Limburger maar gedraagt zich als een Brabander hequote:
Dat is wel waar, een echte PSV-er kun Stan zeer zeker noemen, denk ik welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij is Limburger maar gedraagt zich als een Brabander he![]()
1. Een optie en wat mij betreft mag hij komen, maar er zijn betere alternatievenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef Crudus het volgende:
[..]
Hoe ziet het lijstje eruit? Op volgorde van waarschijnlijkheid... Ik doe een poging:
1. Foeke Booy
[afbeelding]
2. Bert van Marwijk
[afbeelding]
3. Huub Stevens
[afbeelding]
4. Henk ten Cate
[afbeelding]
5. Ron Jans
[afbeelding]
6. Martin Jol
[afbeelding]
Wat is jullie mening/verwachting?
dat riepen jullie ook toen koeman gingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:23 schreef Nashje het volgende:
Ten Cate komt al naar ons. Streep 'm maar door dus.
Nee, toen riepen we dat Rijkaard en Ten Cate wel even zouden komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat riepen jullie ook toen koeman ging
Ik denk dat ie lekker aan de Costa wil blijven eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:23 schreef Nashje het volgende:
Ten Cate komt al naar ons. Streep 'm maar door dus.
Wereldtransfer, we staan allemaal te trappelen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:47 schreef F1Bas het volgende:
Gefeliciteerd, hebben jullie toch weer eens een keer bij Ajax geshopped, ook al was hij transfervrij.
Ach als reserve keeper kan het niet veel kwaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wereldtransfer, we staan allemaal te trappelen.
Oh, ik dacht even dat Hatem werd gekochtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:47 schreef F1Bas het volgende:
Gefeliciteerd, hebben jullie toch weer eens een keer bij Ajax geshopped, ook al was hij transfervrij.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:11 schreef StarGazer het volgende:
Succes met Vonk.
Uitstraling boeit me niet. Prestaties zijn veel belangrijker en Jans doet het dit jaar erg goed met Groningen en heeft dus verstand van het spelletje. Daarnaast vind ik hem een prettige persoonlijkheid en straalt hij erg veel rust uit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:53 schreef JustJunior het volgende:
Ron Jans
Mooie gast, maar geen enkele buitenlandse club zal onder de indruk zijn als Ron Jans binnen komt waggelen. Dan heb ik liever een trainer met uitstraling, Jol, Ten Cate of zelfs van Marwijk.
Stevens is te aggressief, dat past niet bij het imago wat PSV nu heeft
Ja, al betwijfel ik of het gewerkt had. Moet je toch met een tolk gaan werken enzo.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:30 schreef twi het volgende:
Le Guen bij PSV had gewoon een regelrechte internationale stunt geweest.
Lijkt me dat le Guen ook wel een aardig mondje engels spreekt anders zou hij niet in dienst treden bij de Rangers denk ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, al betwijfel ik of het gewerkt had. Moet je toch met een tolk gaan werken enzo.
dank je altijd nog beter dan steekjelaat losquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:11 schreef StarGazer het volgende:
Succes met Vonk.
Guus heeft alleen Vonk gehaald voor volgend seizoen, voor de rest vrij weinig, dus als binnenkort alles duidelijk is kan er meer gedaan worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:47 schreef LuukBes het volgende:
Ik vind het echt raar en een zeer slechte zaak dat Guus nu de aankopen voor volgend seizoen aan het regelen is terwijl ie zelf eruit naait.
Wie zegt dat Vonk de eerste keus is van de volgende TD en trainer die er komt. Kan iedereen wel zeggen dat Guus de expertise heeft en het wel allemaal scherp ziet en goedkomt, maar je hebt toch altijd te maken met individuele visie's en meningen over spelers die kunnen verschillen.
Guus vond Thompson, Reiziger en Robert een bruikbare speler, ik denk een hele hoop trainers niet. Guus zet Lamey linksback, ik denk een hele hoop trainers niet. Van Bommel was vaste keus bij Guus, van Basten had zijn kanttekeningen. Had te maken met speelwijze en taken die bij verschillende traners anders kunnen zijn.
Afgezien van wie er gelijk heeft in de keuzes hierin, heb je gewoon vaak te maken met allerlei verschillende visie's op voetbal en spelers, en dus moet Guus vanaf heden alle privileges rondom aankoopbeleid afgenomen worden, en moet heel heel snel een nieuwe TD en trainer gestrikt worden die dan weer hun visie en aankoopbeleiod kunnen bepalen voordat het WK begint, zeker met het oog op transferprijzen.
Dat is er al 1 teveel. Misschien wil Stevens wel Waterreus of Westerveld. Misschien wil Booy wel Timmer. Guus moet kappen met shoppen en zich puur richten op de titel en de beker en de trainingen, i.p.v. zijn nageslacht opzadelen met zijn aankopen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Guus heeft alleen Vonk gehaald voor volgend seizoen, voor de rest vrij weinig, dus als binnenkort alles duidelijk is kan er meer gedaan worden.
Na de wedstrijd van morgenavond zal hij bekend maken dat hij vertrekt bij PSV.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:00 schreef Onderbroek het volgende:
door al die berichtgevingen rond hiddink is het mij niet meer duidelijk -wanneer- hiddink zegt wat ie gaat doen, iemand die er wellicht meer over weet?
Mwah, ik vond hem zondag uitstekend keepen hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dank je altijd nog beter dan steekjelaat los
heb je al iets meer aanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah, ik vond hem zondag uitstekend keepen hoor.
En anders hebben we Gentenaar nog
okéquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Na de wedstrijd van morgenavond zal hij bekend maken dat hij vertrekt bij PSV.
Dat gebeurt nog wel eens....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben alleen er wat aan als Steek niet speelt
Gentenaar zou je eigenlijk meteen voor de basis moeten halen.quote:
Amen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef Zapper het volgende:
Ron Jans zou prachtig zijn!
Jol en Ten Cate zijn niet haalbaar, Stevens is een mafiabaas.
Maar nu hebben wij Martin van Geel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat riepen jullie ook toen koeman ging
Nee inderdaad. Jaap Stam en Kenneth Perez zijn aankopen a la Ferdi Vierklau.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar heb je nog niet veel aan gehad zie dit seizoen.
Le Guen is afgewezen omdat er vanuit gegaan werd dat Hiddink nog gewoon een jaar door zou gaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:58 schreef cultheld het volgende:
1 ding is zeker: Westerhof en consorten moeten toch wel met een verdomd goede trainer aan komen zetten, nu bekend is geworden dat Le Guen gewoon is afgewezen.
Aankopen met naam ja, maar als ze zullen slagen weet je nog niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Jaap Stam en Kenneth Perez zijn aankopen a la Ferdi Vierklau.
Ik dacht omdat men graag een Nederlandse trainer wilde...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Le Guen is afgewezen omdat er vanuit gegaan werd dat Hiddink nog gewoon een jaar door zou gaan.
Als PSV niet de belachelijke regeling had getroffen dat je TD in april nog even gaat bedenken of hij misschien toch nog weg wilt, dan hadden we nu inderdaad een topcoach gehad jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Le Guen is afgewezen omdat er vanuit gegaan werd dat Hiddink nog gewoon een jaar door zou gaan.
Geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik dacht omdat men graag een Nederlandse trainer wilde...
Hoe weet jij dat Hiddink toen nog "gewoon" bij PSV zou blijven? Misschien speelde dit al wel langer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.
Le Guen heeft al een tijd geleden getekend bij de Rangers toen Hiddink nog "gewoon" bij PSV zou blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |