quote:Ajax A1 verslaat PSV in Eindhoven
Ajax A1 heeft goede zaken gedaan in de hoogste jeugdcompetitie. Uit in Eindhoven werd PSV A1 met 1-2 verslagen. Het winnende doelpunt viel in blessuretijd. Goossens en Poepon waren de doelpuntenmakers. Ajax A1 blijft koploper en staat drie punten voor op Feyenoord. Daarnaast hebben de Amsterdammers nog een duel minder gespeeld.
Nee maar dat ook niemand verwacht volgens mij..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Archie Thompson is tot nu toe ook geen inspirerende aanwinst.
Inderdaad die doet dat echt niet, of nog 1 seizoen bij PSV of een mooi afscheid met een wedstrijd tegen Barca ofzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:13 schreef Dylan Dog het volgende:
methodmich, denk je nu echt dat Cocu zijn carrière afsluit bij AZ? Komop joh...
Knap dat jij dat ziet. Meestal heb ik het idee, dat hij zwaar aan de coke zit.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:20 schreef Radegast het volgende:
Cocu gaat stoppen, ik zag het in z'n ogen.
Die ogen blijven eng iddquote:Op zondag 19 maart 2006 00:20 schreef Radegast het volgende:
Ik kon het ook niet geloven. Maar de geruchten zijn er toch echt.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar Cocu naar AZ? Dat kan ik gewoonweg niet geloven...
Als hij in zijn laatste jaar mee wilt doen om prijzen, kan hij toch niet serieus naar Alkmaar vertrekken? Ik zou het wel een ontzettende flutactie van hem vinden trouwens...
Dat was cokequote:Op zondag 19 maart 2006 00:20 schreef Radegast het volgende:
Het zijn waarschijnlijk geruchten die zijn 'bedacht' op feestjes...quote:Op zondag 19 maart 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet geloven. Maar de geruchten zijn er toch echt.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:32 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop het. Als hij naar AZ gaat, dan is dat gewoon erg jammer van hem.
Al gaat ie naar Best Vooruit, hij heeft ons de afgelopen twee jaar (en zijn vorige periode) heel veel gegeven en dus zullen we ieders besluit van Cocu moeten respecteren..quote:Op zondag 19 maart 2006 00:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar goed, we zullen wel zien.
Klopt maar AZquote:Op zondag 19 maart 2006 00:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Al gaat ie naar Best Vooruit, hij heeft ons de afgelopen twee jaar (en zijn vorige periode) heel veel gegeven en dus zullen we ieders besluit van Cocu moeten respecteren..
Tja het is niet anders, we kunnen hem als supporter gewoon niet claimen. Ik had liever Vitesse ofzo gezien, want die zijn niet echt een bedreiging.quote:
Ach het is nu nog allemaal vage toekomstmuziek. misschien blijft Hiddink nog gewoon een jaartje net als Cocu. Dit samen met een rijpere Affelay, Aisatti farfan en Gomesquote:Op zondag 19 maart 2006 01:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja het is niet anders, we kunnen hem als supporter gewoon niet claimen. Ik had liever Vitesse ofzo gezien, want die zijn niet echt een bedreiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |