abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36148651
Gomes,
Addo, Alex, Ball,
Simons, Cocu, Culina, Afellay,
Farfán, Vennegoor of Hesselink en Koné.

Bank: Zoetebier, Reiziger, Lucius, Väyrynen, Aissati, Beasley en Thompson.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_36149192
Archie Thompson is tot nu toe ook geen inspirerende aanwinst.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36149454
quote:
Ajax A1 verslaat PSV in Eindhoven

Ajax A1 heeft goede zaken gedaan in de hoogste jeugdcompetitie. Uit in Eindhoven werd PSV A1 met 1-2 verslagen. Het winnende doelpunt viel in blessuretijd. Goossens en Poepon waren de doelpuntenmakers. Ajax A1 blijft koploper en staat drie punten voor op Feyenoord. Daarnaast hebben de Amsterdammers nog een duel minder gespeeld.
pi_36152802
Vind je dat zo bijzonder, Nashje?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36152976
Niet echt een hoogstaande wedstrijd vanavond. NEC viel me erg tegen, moet ik zeggen. 3 verdiende punten met wederom een mooie vrije trap van Farfán
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_36153023
Aan het eind van komende week wordt bekend wat Guus gaat doen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_36153031
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Nee maar dat ook niemand verwacht volgens mij..
pi_36156397
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36156489
methodmich, denk je nu echt dat Cocu zijn carrière afsluit bij AZ? Komop joh...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36156516
quote:
Op zondag 19 maart 2006 00:13 schreef Dylan Dog het volgende:
methodmich, denk je nu echt dat Cocu zijn carrière afsluit bij AZ? Komop joh...
Inderdaad die doet dat echt niet, of nog 1 seizoen bij PSV of een mooi afscheid met een wedstrijd tegen Barca ofzo.
pi_36156630
Cocu gaat inderdaad naar AZ volgens geruchten. Meldde ik al eerder in het AZ topic.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36156683
Cocu gaat stoppen, ik zag het in z'n ogen.
pi_36156757
Sorry hoor maar Cocu naar AZ? Dat kan ik gewoonweg niet geloven...

Als hij in zijn laatste jaar mee wilt doen om prijzen, kan hij toch niet serieus naar Alkmaar vertrekken? Ik zou het wel een ontzettende flutactie van hem vinden trouwens...
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 19 maart 2006 @ 00:22:37 #64
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36156762
quote:
Op zondag 19 maart 2006 00:20 schreef Radegast het volgende:
Knap dat jij dat ziet. Meestal heb ik het idee, dat hij zwaar aan de coke zit.

We mogen trouwens al wel vaststellen dat psv dit jaar weer kampioen wordt, toch? Zie de stand niet zo snel meer veranderen. Ja, tenzij wij morgen verliezen.
A.M.A.B
pi_36156786
quote:
Die ogen blijven eng idd .
pi_36156793
quote:
Op zondag 19 maart 2006 00:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar Cocu naar AZ? Dat kan ik gewoonweg niet geloven...

Als hij in zijn laatste jaar mee wilt doen om prijzen, kan hij toch niet serieus naar Alkmaar vertrekken? Ik zou het wel een ontzettende flutactie van hem vinden trouwens...
Ik kon het ook niet geloven. Maar de geruchten zijn er toch echt.
pi_36156833
quote:
Dat was coke

edit
Ow dat is hierboven ook al gezegd
pi_36156925
quote:
Op zondag 19 maart 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik kon het ook niet geloven. Maar de geruchten zijn er toch echt.
Het zijn waarschijnlijk geruchten die zijn 'bedacht' op feestjes...

'Zou Cocu doorgaan bij PSV?'
'Niet als Hiddink weggaat.'
'Waar kan ie dan heen?'
'Manchester of zo?'
'Nee, hij is teruggekomen naar Nederland voor zijn kinderen. '
'Oh ja. Hij komt toch van Vitesse?'
'Ja maar daar gaat ie niet heen man.'
'Hij heeft ook bij AZ gespeeld. Onder Van Gaal toch?'
'Ja! Dan gaat ie daarheen!'

Gerucht geboren...
Wat een vrouw!
spits!
pi_36157079
Ik hoop het. Als hij naar AZ gaat, dan is dat gewoon erg jammer van hem.
pi_36157216
quote:
Op zondag 19 maart 2006 00:32 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop het. Als hij naar AZ gaat, dan is dat gewoon erg jammer van hem.
Helemaal mee eens.

Maar goed, we zullen wel zien.
Wat een vrouw!
spits!
pi_36157622
quote:
Op zondag 19 maart 2006 00:36 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Maar goed, we zullen wel zien.
Al gaat ie naar Best Vooruit, hij heeft ons de afgelopen twee jaar (en zijn vorige periode) heel veel gegeven en dus zullen we ieders besluit van Cocu moeten respecteren..
Yeah baby Yeah!
pi_36157863
quote:
Op zondag 19 maart 2006 00:50 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Al gaat ie naar Best Vooruit, hij heeft ons de afgelopen twee jaar (en zijn vorige periode) heel veel gegeven en dus zullen we ieders besluit van Cocu moeten respecteren..
Klopt maar AZ .
pi_36157950
quote:
Op zondag 19 maart 2006 00:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Klopt maar AZ .
Tja het is niet anders, we kunnen hem als supporter gewoon niet claimen. Ik had liever Vitesse ofzo gezien, want die zijn niet echt een bedreiging.
Yeah baby Yeah!
pi_36157998
Ik moet dat allemaal nog zien gebeuren, AZ is toch geen team dat meer voor de prijzen speelt tov PSV.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_36158010
quote:
Op zondag 19 maart 2006 01:02 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Tja het is niet anders, we kunnen hem als supporter gewoon niet claimen. Ik had liever Vitesse ofzo gezien, want die zijn niet echt een bedreiging.
Ach het is nu nog allemaal vage toekomstmuziek. misschien blijft Hiddink nog gewoon een jaartje net als Cocu. Dit samen met een rijpere Affelay, Aisatti farfan en Gomes .
pi_36158026
quote:
Op zondag 19 maart 2006 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet dat allemaal nog zien gebeuren, AZ is toch geen team dat meer voor de prijzen speelt tov PSV.
Cocu heeft blijkbaar al voldoende gewonnen voor zichzelf, van de andere kant is het wel weer een uitdaging.
Yeah baby Yeah!
pi_36158511
3 verdiende punten.

Keeper van NEC pakte veel, maar bij de vrije trap zat hij er goed naast ! ( ging al naar andere hoek toen bal nog geschoten moest hebben )

Cocu gaat echt niet naar AZ.
Is man uit Eindhoven,
pi_36159135
quote:
Op zondag 19 maart 2006 01:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Keeper van NEC pakte veel, maar bij de vrije trap zat hij er goed naast ! ( ging al naar andere hoek toen bal nog geschoten moest hebben )
Plus, het was gewoon zijn hoek. Maar van Emmerik vond ik verder een goede wedstrijd keepen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_36159315
Ja was gewoon zijn hoek dus een fout, maar hij hield NEC wel op de been anders was gewoon
5-0 geweest
pi_36159349
quote:
Op zondag 19 maart 2006 02:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja was gewoon zijn hoek dus een fout, maar hij hield NEC wel op de been anders was gewoon
5-0 geweest
Beetje matige wedstrijd, goed koud en het leek alsof Kone daardoor nóg slechter ging spelen dan ie de laatste tijd al deed. Dat Beasley erin kwam en het beter ging lopen zegt heel veel...
Keeper zat er vaak goed bij, een keer te weinig voor hem.
Yeah baby Yeah!
pi_36159528
Kone had bij kans gewoon om keeper heen moeten gaan
pi_36159893
quote:
Op zondag 19 maart 2006 02:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Kone had bij kans gewoon om keeper heen moeten gaan
De goal is dik 7 meter breed, ook een normaal schot had erin gemogen, maar de keeper omspelen was op zeker kassa geweest.
Yeah baby Yeah!
pi_36160336
bij de vrije trap 4 man erbij
moet echt verwarrend zijn voor een keeper
pi_36161043
De Telegraaf opent vandaag met:
quote:
PSV-topman is Hiddink zat

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, zondag
President-commissaris van PSV Jan Timmer gaat ervan uit dat Guus Hiddink stopt bij de landskampioen. Dat zegt hij vandaag in een exclusief interview met De Telegraaf. „Alles wijst erop dat Guus vertrekt”, aldus een geïrriteerde Timmer.
Hiddinks gelonk naar voetbalavonturen in het buitenland en het nog steeds uitblijven van een besluit zijn Timmer in het verkeerde keelgat geschoten. „Ik vind het storend hoe het momenteel allemaal gaat. Een besluitvorming moet en mag niet op deze manier totstandkomen”, aldus de PSV-topman, die in het verleden ook al botste met Hiddink.

In De Telegraaf zegt Timmer: „Alles wijst erop dat Guus vertrekt. Je leest het niet alleen in kranten, ook Hiddinks body language spreekt boekdelen.” Naar verwachting ontstaat er de komende dagen duidelijkheid over de toekomst van Hiddink. „Zijn contract bij ons loopt in principe nog een jaar door”, aldus Timmer, die verwacht dat er deze week knopen worden doorgehakt.

Overgang
De Eindhovense club bevindt zich deze dagen in cruciaal vaarwater voor wat betreft de toekomst nu ook is uitgelekt dat Hiddinks technisch assistenten Fred Rutten en René Eykelkamp op het punt staan te vertrekken. Hun overgang naar FC Twente lijkt een kwestie van tijd. Daarmee vervallen in een keer verschillende opties bij de landskampioen. Ook Rutten was in beeld in het nieuwe technische plaatje in Eindhoven.

Timmer: „Ik ben het totaal oneens met de huidige gang van zaken. Dat heb ik Hiddink inmiddels laten weten.”
quote:
Jan Timmer: ’Hiddink vertrekt’

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, zondag
Nog altijd blijft het verlossende woord uit, maar Jan Timmer, presidentcommissaris van PSV, heeft voor zichzelf de conclusie al getrokken. ,,Ik weet het niet officieel, maar alles wijst erop dat Guus Hiddink weggaat bij PSV. Als je alle speculaties en berichten in kranten op een rij zet, dan moet je toch wel een heel slechte lezer zijn om iets anders te concluderen. En ook de ‘body language’ van Hiddink geeft het aan. Maar de enige die het echt kan zeggen is Hiddink zelf”, aldus de voormalige president-directeur van Philips.

In de komende week wordt er van Hiddink duidelijkheid verwacht, maar Timmer is zelf vanwege een verblijf in het buitenland niet bij die gesprekken aanwezig. ,,De situatie is heel simpel. Hiddink moet zeggen of hij doorgaat of niet. Er ligt gewoon nog een contract voor een jaar en verder is er geen onderwerp van onderhandeling, dus daar hoef ik dan ook niet bij te zijn.”
De relatie tussen Hiddink en de raad van commissarissen is in de afgelopen vier seizoenen moeizaam tot zelfs zeer slecht geweest. Zo botsten Hiddink en oud-voorzitter Harry van Raaij hard met de commissarissen rondom de contractverlenging van Hiddink twee jaar geleden.

Sindsdien zijn de verhoudingen gespannen. Hiddink ergert zich aan de ver doorgevoerde bezuinigingsdrift en het weinig visionaire beleid van de ‘captains of industry’, terwijl anderzijds de bijbaan van de PSV-trainer en de voortdurende onrust over diens toekomst niet in goede aarde vallen.
De huidige situatie geeft opnieuw voeding aan de onderlinge ergernissen. De stroperige wijze waarop het besluit tot stand komt en de voortdurende stroom van berichten en geruchten zijn Timmer in het verkeerde keelgat geschoten. ,,Ik vind het storend hoe dat allemaal is gegaan. Een besluitvormingsproces moet naar mijn mening niet op deze manier tot stand komen. Ik ben het totaal niet eens met de gang van zaken en dat heb ik ook tegen Hiddink gezegd.”
  zondag 19 maart 2006 @ 09:46:13 #85
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_36161816
Toch opvallend dat een EXCLUSIEF interview van de telegraaf precies hetzelfde zegt met dezelfde quotes als een stukje uit het ED. Zeker aangezien ze allebei van vandaag zijn

En die stukjes hangen ook nog eens aan elkaar van speculaties en conclusies getrokken uit die speculaties (wel slim hoor Timmer, om dit allemaal te zeggen in zo'n belangrijke fase.......)
pi_36162089
Cocu naar AZ? Hij wil weg omdat hij mee wil doen om de prijzen en dan gaat hij naar AZ. Dat omhooggevallen clubje uit Alkmaar dat elk seizoen haar beste spelers moet verkopen...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 19 maart 2006 @ 12:08:56 #87
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_36164024
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Is ook nooit de bedoeling geweest.
Gr.
pi_36164255
quote:
Op zondag 19 maart 2006 09:46 schreef Lemming22 het volgende:
Toch opvallend dat een EXCLUSIEF interview van de telegraaf precies hetzelfde zegt met dezelfde quotes als een stukje uit het ED. Zeker aangezien ze allebei van vandaag zijn

En die stukjes hangen ook nog eens aan elkaar van speculaties en conclusies getrokken uit die speculaties (wel slim hoor Timmer, om dit allemaal te zeggen in zo'n belangrijke fase.......)
Timmer kan opzouten. Hij weet vast niet wie PSV de enige EC1 bracht. En hoe er in de rest van de wereld naar Hiddink gekeken wordt. Zo'n trainer heb je niet snel weer. Zoek lekker een ander slachtoffer.
  zondag 19 maart 2006 @ 13:09:22 #89
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36165544
quote:
PSV-topman: 'Hiddink vertrekt vrijwel zeker'

Uitgegeven: 19 maart 2006 08:50
Laatst gewijzigd: 19 maart 2006 08:55

EINDHOVEN - President-commissaris van PSVJan Timmer gaat ervan uit dat de Eindhovense club voor komend seizoen op zoek moet naar een nieuwe trainer. Dat zegt hij zondag in De Telegraaf. "Ik weet het niet officieel, maar alles wijst erop dat Guus vertrekt."

Timmer merkt aan alles om hem heen dat Hiddink bezig is aan zijn laatste maanden bij PSV. "Als je alle speculaties en berichten in kranten op een rij zet, dan moet je toch wel een heel slechte lezer zijn om iets anders te concluderen", zegt hij. "En ook de body language van Hiddink geeft het aan. Maar de enige die het echt kan zeggen is Hiddink zelf."
Toekomst

Timmer ergert zich aan alle onduidelijkheid rond de toekomst van de hoofdcoach van zijn club. Ook lijkt hij teleurgesteld dat assistent-trainers Fred Rutten en René Eykelkamp waarschijnlijk de overstap gaan maken naar FC Twente. "Ik vind het storend hoe het momenteel allemaal gaat. Ik ben het totaal oneens met de huidige gang van zaken. Dat heb ik Hiddink inmiddels laten weten."
  zondag 19 maart 2006 @ 13:53:00 #90
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36166644
Vi ook .
quote:
Commissaris Timmer: 'Guus Hiddink vertrekt'

19/3/2006 12:32

Jan Timmer, president-commissaris van PSV, verwacht niet dat Guus Hiddink volgend seizoen nog op de bank zit bij de Eindhovense club.

'Ik weet het nog niet officieel, maar alles wijst erop dat Guus Hiddink weggaat bij PSV', vertelt Timmer in De Telegraaf. 'Als je alle speculaties en berichten in kranten op een rij zet, dan moet je toch wel een heel slechte lezer zijn om iets anders te concluderen.'

'En ook de body-language van Hiddink geeft het aan. Maar de enige die het echt kan zeggen is Hiddink zelf', aldus Timmer, die niet blij is met de onduidelijkheid omtrent de trainer/technisch directeur en zijn staf (assistenten René Eijkelkamp en Fred Rutten, die bij FC Twente aan de slag zouden gaan).

'Ik vind het storend hoe het allemaal is gegaan. Een besluitvormingsproces moet naar mijn mening niet op deze manier tot stand komen. Ik ben het totaal niet eens met de gang van zaken en dat heb ik ook tegen Hiddink gezegd.'
pi_36166718
Ik denk, dat na die uitlatingen van Timmer, Hiddink zeker gaat. Dan wordt die stap alleen maar makkelijker om te zetten.
Keep the faith!!
pi_36167962
quote:
Op zondag 19 maart 2006 13:55 schreef lookinforyou het volgende:
Ik denk, dat na die uitlatingen van Timmer, Hiddink zeker gaat. Dan wordt die stap alleen maar makkelijker om te zetten.
Denk je dat Hiddink nog niks beslist heeft dan?

Die weet exact wat ie volgend seizoen gaat doen, hij wacht alleen op het voor hem juiste moment om dat naar buiten te brengen en dat is ongunstig voor PSV, terecht dat Timmer die visie hekelt.
Niemand is groter dan de club en haar continuatie, ook Guusje niet.
Yeah baby Yeah!
pi_36168151
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:42 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Denk je dat Hiddink nog niks beslist heeft dan?

Die weet exact wat ie volgend seizoen gaat doen, hij wacht alleen op het voor hem juiste moment om dat naar buiten te brengen en dat is ongunstig voor PSV, terecht dat Timmer die visie hekelt.
Niemand is groter dan de club en haar continuatie, ook Guusje niet.
Ergens terecht, maar het is nergens voor nodig dat deze captain of industry zijn nederlaag op zijn manier ventileert. Doe dat dan achteraf, maar het was hem natuurlijk om de aandacht te doen. Ik vind deze uitspraken ook niet in het belang van de club. Het is bekend dat Timmer en Hiddink niet door een deur passen.

De ambitie van Hiddink is groter dan de club opbrengen kan. Dat kan je ook in nette woorden onder woorden brengen. Helaas ontberen we in de Raad van bestuur een man van het formaat Hiddink.
pi_36168307
Laat Hiddink dan maar weggaan PSV komt vast met een goede opvolger !
pi_36168308
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:48 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ergens terecht, maar het is nergens voor nodig dat deze captain of industry zijn nederlaag op zijn manier ventileert. Doe dat dan achteraf, maar het was hem natuurlijk om de aandacht te doen. Ik vind deze uitspraken ook niet in het belang van de club. Het is bekend dat Timmer en Hiddink niet door een deur passen.

De ambitie van Hiddink is groter dan de club opbrengen kan. Dat kan je ook in nette woorden onder woorden brengen. Helaas ontberen we in de Raad van bestuur een man van het formaat Hiddink.
Ik snap ook niet waarom Timmer in de Telegraaf zijn pijlen afschiet op Hiddink, dat vind ik niet netjes.

Ik ben het met Timmer eens dat Hiddink speelt met de continuatie van PSV en dat is schandalig.
Aan de andere kant zou je van een daadkrachtige RvC ook kunnen verwachten dat zij dan het heft in handen nemen en nu al openlijk op zoek gaan naar een vervanger voor Hiddink (en evt zijn assistenten).
Ik gok Stevens.
Yeah baby Yeah!
pi_36168368
Hiddink is wel de man die PSV 3 maal kampioen heeft gemaakt in 4 jaar.. en dat steeds nadat het elftal werd leeggekocht.

En dan zeg ik nog niks over 88
pi_36168406
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:54 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom Timmer in de Telegraaf zijn pijlen afschiet op Hiddink, dat vind ik niet netjes.

Ik ben het met Timmer eens dat Hiddink speelt met de continuatie van PSV en dat is schandalig.
Aan de andere kant zou je van een daadkrachtige RvC ook kunnen verwachten dat zij dan het heft in handen nemen en nu al openlijk op zoek gaan naar een vervanger voor Hiddink (en evt zijn assistenten).
Ik gok Stevens.
PSV leeft van de goede transfers. Als je Hiddink te vriend hebt, kan je dat wat opleveren. Ik geloof trouwens niet dat zo'n verzuurde en uitgerangeerde Stevens een optie zou zijn voor PSV. Vergelijk Gerets, die het ook niet kon maken, hoewel die nog meer geliefd was. Dan liever een Foeke Booy, die tenminste (technisch) de poppetjes op de goede manier weet op te stellen.
pi_36168418
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Hiddink is wel de man die PSV 3 maal kampioen heeft gemaakt in 4 jaar.. en dat steeds nadat het elftal werd leeggekocht.

En dan zeg ik nog niks over 88
Niets dan lof over de prestaties van Hiddink bij PSV, laat daar absoluut geen twijfel over zijn.
zeker knap omdat hij ieder jaar een ander elftal had, dat zegt iets over zijn hart voor de club.
Yeah baby Yeah!
pi_36168427
Beste trainer ooit bij PSV !
  zondag 19 maart 2006 @ 15:00:06 #100
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36168451
Hiddink is de enige die tot zulke resultaten in staat is met psv. Zou zo snel geen andere trainer weten, die hetzelfde kan...
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')