Dat is wel waar, een echte PSV-er kun Stan zeer zeker noemen, denk ik welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij is Limburger maar gedraagt zich als een Brabander he![]()
1. Een optie en wat mij betreft mag hij komen, maar er zijn betere alternatievenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef Crudus het volgende:
[..]
Hoe ziet het lijstje eruit? Op volgorde van waarschijnlijkheid... Ik doe een poging:
1. Foeke Booy
[afbeelding]
2. Bert van Marwijk
[afbeelding]
3. Huub Stevens
[afbeelding]
4. Henk ten Cate
[afbeelding]
5. Ron Jans
[afbeelding]
6. Martin Jol
[afbeelding]
Wat is jullie mening/verwachting?
dat riepen jullie ook toen koeman gingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:23 schreef Nashje het volgende:
Ten Cate komt al naar ons. Streep 'm maar door dus.
Nee, toen riepen we dat Rijkaard en Ten Cate wel even zouden komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat riepen jullie ook toen koeman ging
Ik denk dat ie lekker aan de Costa wil blijven eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:23 schreef Nashje het volgende:
Ten Cate komt al naar ons. Streep 'm maar door dus.
Wereldtransfer, we staan allemaal te trappelen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:47 schreef F1Bas het volgende:
Gefeliciteerd, hebben jullie toch weer eens een keer bij Ajax geshopped, ook al was hij transfervrij.
Ach als reserve keeper kan het niet veel kwaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wereldtransfer, we staan allemaal te trappelen.
Oh, ik dacht even dat Hatem werd gekochtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:47 schreef F1Bas het volgende:
Gefeliciteerd, hebben jullie toch weer eens een keer bij Ajax geshopped, ook al was hij transfervrij.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:11 schreef StarGazer het volgende:
Succes met Vonk.
Uitstraling boeit me niet. Prestaties zijn veel belangrijker en Jans doet het dit jaar erg goed met Groningen en heeft dus verstand van het spelletje. Daarnaast vind ik hem een prettige persoonlijkheid en straalt hij erg veel rust uit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:53 schreef JustJunior het volgende:
Ron Jans
Mooie gast, maar geen enkele buitenlandse club zal onder de indruk zijn als Ron Jans binnen komt waggelen. Dan heb ik liever een trainer met uitstraling, Jol, Ten Cate of zelfs van Marwijk.
Stevens is te aggressief, dat past niet bij het imago wat PSV nu heeft
Ja, al betwijfel ik of het gewerkt had. Moet je toch met een tolk gaan werken enzo.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:30 schreef twi het volgende:
Le Guen bij PSV had gewoon een regelrechte internationale stunt geweest.
Lijkt me dat le Guen ook wel een aardig mondje engels spreekt anders zou hij niet in dienst treden bij de Rangers denk ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, al betwijfel ik of het gewerkt had. Moet je toch met een tolk gaan werken enzo.
dank je altijd nog beter dan steekjelaat losquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:11 schreef StarGazer het volgende:
Succes met Vonk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |