Da's waar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Door die internationals leer je de club echt niet kennen. DIe leer je pas kennen als je er een paar jaar dagelijks rondloopt
ja hij heeft de toezegging dat bij een vertrek van Hiddink hij als eerste komt praten voor die functie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:19 schreef Suijk het volgende:
Stan Valckx zou technisch directeur worden?
Ik weet niet of hij over de technische kwaliteiten beschikt, maar als persoon past hij maa bij 1 club en dat is PSV.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij heeft de toezegging dat bij een vertrek van Hiddink hij als eerste komt praten voor die functie.
Ik zou het totaal niet weten. Het maakt me ook niet zo heel veel uit, eigenlijk. Zolang hij maar een club op dit niveau kan leiden en dat het liefste al bewezen heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Da's waar.
Wie denk jij dat het word?
hij heeft de afgelopen jaren al veel gedaan voor PSV op technisch gebied en is veel op reis geweest, beheerst zn talen. Portugees, da's handig vanwege onze Brazilië connectie. En hij ligt goed binnen de club.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij over de technische kwaliteiten beschikt, maar als persoon past hij maa bij 1 club en dat is PSV.
Als er iemand in staat is om buitenlandse spelers zich hier te laten thuisvoelen dan is hij het wel, bovendien is dat al jaren een visitiekaartje van de club. Topman die Valckx, een échte Brabander.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft de afgelopen jaren al veel gedaan voor PSV op technisch gebied en is veel op reis geweest, beheerst zn talen. Portugees, da's handig vanwege onze Brazilië connectie. En hij ligt goed binnen de club.
En dat voor iemand uit Arcen, Limburgquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als er iemand in staat is om buitenlandse spelers zich hier te laten thuisvoelen dan is hij het wel, bovendien is dat al jaren een visitiekaartje van de club. Topman die Valckx, een échte Brabander.
Hij is Limburger maar gedraagt zich als een Brabander hequote:
Dat is wel waar, een echte PSV-er kun Stan zeer zeker noemen, denk ik welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij is Limburger maar gedraagt zich als een Brabander he![]()
1. Een optie en wat mij betreft mag hij komen, maar er zijn betere alternatievenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef Crudus het volgende:
[..]
Hoe ziet het lijstje eruit? Op volgorde van waarschijnlijkheid... Ik doe een poging:
1. Foeke Booy
[afbeelding]
2. Bert van Marwijk
[afbeelding]
3. Huub Stevens
[afbeelding]
4. Henk ten Cate
[afbeelding]
5. Ron Jans
[afbeelding]
6. Martin Jol
[afbeelding]
Wat is jullie mening/verwachting?
dat riepen jullie ook toen koeman gingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:23 schreef Nashje het volgende:
Ten Cate komt al naar ons. Streep 'm maar door dus.
Nee, toen riepen we dat Rijkaard en Ten Cate wel even zouden komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat riepen jullie ook toen koeman ging
Ik denk dat ie lekker aan de Costa wil blijven eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:23 schreef Nashje het volgende:
Ten Cate komt al naar ons. Streep 'm maar door dus.
Wereldtransfer, we staan allemaal te trappelen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:47 schreef F1Bas het volgende:
Gefeliciteerd, hebben jullie toch weer eens een keer bij Ajax geshopped, ook al was hij transfervrij.
Ach als reserve keeper kan het niet veel kwaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wereldtransfer, we staan allemaal te trappelen.
Oh, ik dacht even dat Hatem werd gekochtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:47 schreef F1Bas het volgende:
Gefeliciteerd, hebben jullie toch weer eens een keer bij Ajax geshopped, ook al was hij transfervrij.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:11 schreef StarGazer het volgende:
Succes met Vonk.
Uitstraling boeit me niet. Prestaties zijn veel belangrijker en Jans doet het dit jaar erg goed met Groningen en heeft dus verstand van het spelletje. Daarnaast vind ik hem een prettige persoonlijkheid en straalt hij erg veel rust uit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:53 schreef JustJunior het volgende:
Ron Jans
Mooie gast, maar geen enkele buitenlandse club zal onder de indruk zijn als Ron Jans binnen komt waggelen. Dan heb ik liever een trainer met uitstraling, Jol, Ten Cate of zelfs van Marwijk.
Stevens is te aggressief, dat past niet bij het imago wat PSV nu heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |