nou ik moest nooit lachen, meer aan mn hart denkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:44 schreef Crudus het volgende:
Vaag ja. In het begin van het seizoen werd 'ie constant uitgelachen... (letterlijk)
Hiddink heeft voor PSV gespeeld hoor,quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:52 schreef Messenga het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Hiddink zijn opvolger een Ex-Psver gaat worden. Niet iemand van buitenaf. Dat is vaak zo geweest. Zie Hiddink, Advocaat etc.
Dat bedoel ik juistquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hiddink heeft voor PSV gespeeld hoor,
Maar ik snap je punt. Ik zie ook liever iemand komen die de club goed kent
hoe kende Advocaat PSV al dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. Hiddink kende PSV al. Advocaat ook.
Oke, ik dacht dat je die 2 namen gaf als voorbeelden van mensen die trainer van PSV werden zonder PSV verleden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. Hiddink kende PSV al. Advocaat ook.
Hoe ziet het lijstje eruit? Op volgorde van waarschijnlijkheid... Ik doe een poging:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:52 schreef Messenga het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Hiddink zijn opvolger een Ex-Psver gaat worden. Niet iemand van buitenaf. Dat is vaak zo geweest. Zie Hiddink, Advocaat etc.
ik denk ook dat het van Marwijk wordt, daar zou ik opzich prima mee kunnen leven. Maar ik hoop op ten Cate.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat het Van Marwijk wordt...
Ik hoop dat het Jol wordt.
Van Marwijk. Vergeten ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat het Van Marwijk wordt...
Ik hoop dat het Jol wordt.
Door die internationals leer je de club echt niet kennen. DIe leer je pas kennen als je er een paar jaar dagelijks rondlooptquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
PSVers die hij trainde bij het Nederlands elftal?
Da's waar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Door die internationals leer je de club echt niet kennen. DIe leer je pas kennen als je er een paar jaar dagelijks rondloopt
ja hij heeft de toezegging dat bij een vertrek van Hiddink hij als eerste komt praten voor die functie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:19 schreef Suijk het volgende:
Stan Valckx zou technisch directeur worden?
Ik weet niet of hij over de technische kwaliteiten beschikt, maar als persoon past hij maa bij 1 club en dat is PSV.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij heeft de toezegging dat bij een vertrek van Hiddink hij als eerste komt praten voor die functie.
Ik zou het totaal niet weten. Het maakt me ook niet zo heel veel uit, eigenlijk. Zolang hij maar een club op dit niveau kan leiden en dat het liefste al bewezen heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Da's waar.
Wie denk jij dat het word?
hij heeft de afgelopen jaren al veel gedaan voor PSV op technisch gebied en is veel op reis geweest, beheerst zn talen. Portugees, da's handig vanwege onze Brazilië connectie. En hij ligt goed binnen de club.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij over de technische kwaliteiten beschikt, maar als persoon past hij maa bij 1 club en dat is PSV.
Als er iemand in staat is om buitenlandse spelers zich hier te laten thuisvoelen dan is hij het wel, bovendien is dat al jaren een visitiekaartje van de club. Topman die Valckx, een échte Brabander.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft de afgelopen jaren al veel gedaan voor PSV op technisch gebied en is veel op reis geweest, beheerst zn talen. Portugees, da's handig vanwege onze Brazilië connectie. En hij ligt goed binnen de club.
En dat voor iemand uit Arcen, Limburgquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als er iemand in staat is om buitenlandse spelers zich hier te laten thuisvoelen dan is hij het wel, bovendien is dat al jaren een visitiekaartje van de club. Topman die Valckx, een échte Brabander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |