abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 maart 2006 @ 00:21:09 #201
90464 R4V3
Forza PSV
pi_36219831
quote:
Gomes: ik heb aanbieding geaccepteerd, verzoek PSV voor transfer
In een interview met het Braziliaanse radiostation Jovem Pan zou Gomes aangegeven hebben definitief terug te willen naar Corinthians. "Ik heb het erg naar mijn zin hier, maar wat op dit moment zwaarder weegt is de selectie voor het Braziliaanse nationale elftal." Bij PSV verwacht hij niet in aanmerking te komen voor de nationale selectie.
bron psv.netwerk.to
pi_36219892
Alleen om in aanmerking te komen voor het Braziliaanse elftal? Ik vind het wat magertjes om daarvoor weg te willen. Bovendien zijn er geen garanties.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_36219940
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:24 schreef mcyodogg het volgende:
Alleen om in aanmerking te komen voor het Braziliaanse elftal? Ik vind het wat magertjes om daarvoor weg te willen. Bovendien zijn er geen garanties.
Brazilianen zijn anders dan Nederlanders. Die sterven nog voor de eer van hun land.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36221933
Bovendien kan hij zeker als PSV morgen verliest nog de Libertadores meepakken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36222820
Westerhof heeft overigens nog alle vertrouwen dat Hiddink zal blijven ...

Toen ik dat las spookte het volgende zinnetje door mijn hoofd: "There are no Americans in Bagdag!".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_36223098
Het staat inderdaad ook in de krant dat Westerhof er alle vertrouwen in heeft dat Hiddink blijft. Vaak is alleen het tegenovergestelde van wat Westerhof zegt waar...

En Gomes is dus ook vertrokken...
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:23:57 #207
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36224494
Westerhof deed voor de verandering verstandige uitspraken. Ook fijn om nog eens een keer live te zien dat hij garandeert dat er 15 tot 20 miljoen euro vrijkomt om te investeren in de spelersgroep, zonder de verkoop van spelers daarin bijgerekend.

Gomes krijgt natuurlijk een vorstelijk salaris van de nieuwe machthebber van Corinthians.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_36224746
Ach, je kon makkelijk uit Westerhof's woorden halen dat Hiddink weggaat. Hij ging het alleen niet expliciet openbaar vertellen omdat het nog niet rond is. Ziet er een beetje lullig uit ja, maar een voorzitter hoort nog geen dingen te verkondigen die niet rond zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door mcyodogg op 21-03-2006 10:43:38 ]
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_36224777
zonde van Gomes, die had gewoon de rest van zijn carriere bij PSV moeten spelen.
pi_36227557
quote:
PSV terug naar oude constructie

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, dinsdag
Na de periode Guus Hiddink wil PSV terugkeren naar de oude situatie, waarin een trainer-coach functioneert naast een technisch directeur. In 2004 bij de contractverlenging van Hiddink zijn beide functies op initiatief van oud-voorzitter Harry van Raaij samengevoegd, waardoor PSV nu bij een vertrek van Hiddink in een technisch vacuüm terechtkomt.

,,Zo’n functieverdeling is van belang voor de continuiteit van het technische beleid”, aldus voorzitter Rob Westerhof. ,,Dit heeft onze voorkeur, maar in een nieuwe situatie zal het wel weer van het type trainer afhangen, waar je voor kiest. Zo sta ik nog steeds achter de constructie, zoals we die nu met Guus hebben, omdat ik denk dat een combinatie van Guus met een technisch directeur niet goed zou hebben gewerkt.”

Huidig technisch manager Stan Valckx is voor Westerhof een kandidaat om door te schuiven. ,,We hebben met Stan de afspraak, dat indien Guus weg zou gaan, we met hem gaan praten over zijn functie.”
quote:
PSV wil snel nieuwe trainer

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, dinsdag
Zo gauw Guus Hiddink het verlossende woord heeft gesproken over zijn alom verwachte vertrek bij PSV, wil de Eindhovense club snel werk maken van de aanstelling van een opvolger. Uiterlijk op 31 maart moet Hiddink laten weten wat zijn plannen zijn en vóór 1 mei wil PSV een nieuwe trainer hebben benoemd. PSV richt zich op Nederlandse kandidaten met veel ervaring.
Dat wordt Stevens dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 maart 2006 @ 12:11:46 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36227642
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Dat wordt Stevens dus.
ajb niet.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36227848
quote:
Supportersactie voor Hiddink

EINDHOVEN - De harde kern van de supporters van PSV heeft dinsdagmorgen een actie gehouden om trainer...

Guus Hiddink. FOTO PICS UNITED
...Guus Hiddink voor de club te behouden. Voor het begin van de training werd een spandoek uitgerold met daarop de tekst: ,,Hiddink laat je niet wegtimmeren''.

Dat was een directe verwijzing naar PSV's president-commissaris Jan Timmer, die afgelopen weekeinde de verwachting uitsprak dat Hiddink zou vertrekken bij de club.

Hiddink stapte even van het veld en had een kort gesprek met de supporters. De ongeveer zeventig trouwe fans spraken hun bezorgdheid uit over het naderende afscheid van Hiddink.
pi_36227876
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is wel een hele goede actie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 maart 2006 @ 12:18:28 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36227877
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 maart 2006 @ 12:19:24 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36227904

DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:08:16 #216
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_36229327
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Soow. Wat een hart voor de club...
Prrrrrrrr.....talieloe....
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:15:07 #217
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_36229547
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=11237

Ooijer ook weer fit, gelukkig. Wellicht dat hij woensdag weer meedoet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 maart 2006 @ 13:28:24 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36229918
Addo gaat waarschijnlijk voor één jaar bijtekenen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_36229951
Addo ligt goed in de groep, zeurt nooit als hij op de bank zit en is relatief goedkoop. Daarnaast is hij een adequate eredivisie-verdediger. Prima nieuws dus .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36229999
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Brazilianen zijn anders dan Nederlanders. Die sterven nog voor de eer van hun land.
In Nederland lijkt het alsof je een selectie bij je Bonuskaart kan sparen inderdaad, bedankt Marco!

Vrij voorspelbare uitzending gisteren natuurlijk met Westerhof, niets nieuws onder de zon eigenlijk.
Yeah baby Yeah!
pi_36230031
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:29 schreef cultheld het volgende:
Addo ligt goed in de groep, zeurt nooit als hij op de bank zit en is relatief goedkoop. Daarnaast is hij een adequate eredivisie-verdediger. Prima nieuws dus .
Inderdaad, speelt de laatste tijd solide en absoluut eredivisie waardig.
Yeah baby Yeah!
pi_36230169
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:29 schreef cultheld het volgende:
Eensch
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 maart 2006 @ 13:38:27 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36230204
omg, ineens allemaal Addofans
DeLuna vindt me dik ;(
pi_36230284
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:38 schreef rubbereend het volgende:
omg, ineens allemaal Addofans
Zolang het geen Adofans worden ..............
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:44:33 #225
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_36230383
Vaag ja. In het begin van het seizoen werd 'ie constant uitgelachen... (letterlijk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')