ik vraag me af wat voor domme dingen ie dit keer weer gaat zeggenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Vanavond kunnen jullie je voorzitter van alles vragen in Voetbal Insite!
Vleugelspitsen volgend seizoen: kone, farfan (waarschijnlijk niet), beasley (waarschijnlijk niet), volanthen (waarschijnlijk wel?), culina.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, het is meer een vleugelspits.
daar zou ik maar niet al teveel op rekenenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het rommelt lekker binnen de club...
Misschien nog net op tijd om op dramatische wijze de titel nog mis te lopen?![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien nog net op tijd om op dramatische wijze de titel nog mis te lopen?![]()
Zulke posts vragen om een bookmark.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
omgquote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ronaldihno komt naar PSVquote:Op maandag 20 maart 2006 19:40 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ik vraag me af wat voor domme dingen ie dit keer weer gaat zeggen![]()
Understatement van het jaar.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:28 schreef JeroenV het volgende:
Handig, zo'n voorzitter die zich 10 keer per uitzending verlult.
Wel dom dat ze die Fransoos lieten lopen.
dik 30.000 dusquote:Op maandag 20 maart 2006 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel tickets zijn er verkocht voor woensdag ?
wie?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:30 schreef twi het volgende:
Le Guen bij PSV had gewoon een regelrechte internationale stunt geweest.
Ik wist dat ik jullie hier een plezier mee deedquote:Op maandag 20 maart 2006 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zulke posts vragen om een bookmark.
Hoerenloper.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef cultheld het volgende:
Als PSV geen kampioen wordt, loop ik naar Amsterdam toe.
Mag ik jouw route dan gebruiken?quote:
dan drink ik twee maanden lang elke dagquote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wist dat ik jullie hier een plezier mee deed.
Als PSV geen kampioen wordt drink ik een maand geen bier meer![]()
Ja, en Hiddink ook volgens Westerhof.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:30 schreef dndiek het volgende:
Cocu blijft volgens Westerhof voor wat het waard is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |