mourinho naar psv...0.0% kansquote:Op zondag 19 maart 2006 18:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Erwin Koeman is mijn eerste keus. Of Mourinho, zou mooi zijn.
Die kans is ook 0%. Zou wel gaaf zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:45 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
mourinho naar psv...0.0% kans![]()
erwin koeman naar psv zal ook niet doorgaan omdat die net lekker bij feyenoord zit
dat zal hij ook niet doen denk ik, maar dat lijken mij de kandidaten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou Jol de Spurs verlaten voor PSV?
Nu begrijp ik je nicknamequote:Op zondag 19 maart 2006 19:16 schreef leolinedance het volgende:
Ik ging vanmorgen ff ontbijten bij de Burger King op Ekkersrijt![]()
En wie komt er binnen....? Het is Theo!!
[afbeelding]
Heb hem even een hart onder de riem gestoken, het komt goed Theo!
let trouwens niet op de kwaliteit, lichtinval was beetje kut voor een telefoonfoto![]()
quote:
dat is niet te combinerenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Als Hiddink naar Chelsea zou gaan, dan kan die bondscoach van rusland ook zijn
Abramovich zou het wel toelaten denk ik, tis nog altijd "zijn" rusland
weet ikquote:
Hiddink zou Chelsea beter dan Barcelona laten voetballen. Ballack, Farfán, Alex, Miguel en Torres halen en Hiddink is klaar.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Als Hiddink naar Chelsea zou gaan, dan kan die bondscoach van rusland ook zijn
Abramovich zou het wel toelaten denk ik, tis nog altijd "zijn" rusland
ik kots met je meequote:
anders hou je gewoon je mondquote:Jan Timmer, president-commissaris van PSV, verwacht niet dat Guus Hiddink volgend seizoen nog op de bank zit bij de Eindhovense club.
'Ik weet het nog niet officieel, maar alles wijst erop dat Guus Hiddink weggaat bij PSV', vertelt Timmer in De Telegraaf. 'Als je alle speculaties en berichten in kranten op een rij zet, dan moet je toch wel een heel slechte lezer zijn om iets anders te concluderen.'
'En ook de body-language van Hiddink geeft het aan. Maar de enige die het echt kan zeggen is Hiddink zelf', aldus Timmer, die niet blij is met de onduidelijkheid omtrent de trainer/technisch directeur en zijn staf (assistenten René Eijkelkamp en Fred Rutten, die bij FC Twente aan de slag zouden gaan).
'Ik vind het storend hoe het allemaal is gegaan. Een besluitvormingsproces moet naar mijn mening niet op deze manier tot stand komen. Ik ben het totaal niet eens met de gang van zaken en dat heb ik ook tegen Hiddink gezegd.'
Beetje jammer dat je Ricardo Carvalho eruit hebt gelaten, aangezien dat een held is. Maar voor de rest zou ik zeer content zijn mocht dat het elftal zijn volgend jaar. Hiddink en Mourinho zijn toch al de twee trainers bovenaan mijn lijstje, dus wat het ook wordt: wat een topteam. Ik hoop echt dat Chelsea en PSV bij elkaar in de poule komen volgend jaar.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hiddink zou Chelsea beter dan Barcelona laten voetballen. Ballack, Farfán, Alex, Miguel en Torres halen en Hiddink is klaar.
---------------Cech---------------------
Miguel---Alex--Terry--Del Horno----
--------------Makelele------------------
----------Ballack-----Lampard--------
Farfán-------Torres----------Robben
Onverslaanbaar.
Ik hoop het niet. Liever in de finalequote:Op maandag 20 maart 2006 00:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je Ricardo Carvalho eruit hebt gelaten, aangezien dat een held is. Maar voor de rest zou ik zeer content zijn mocht dat het elftal zijn volgend jaar. Hiddink en Mourinho zijn toch al de twee trainers bovenaan mijn lijstje, dus wat het ook wordt: wat een topteam. Ik hoop echt dat Chelsea en PSV bij elkaar in de poule komen volgend jaar.
Maken ze Alex Rusquote:Op zondag 19 maart 2006 23:48 schreef cultheld het volgende:
Abramovich kan wel iets regelen denk ik.
en uiteindelijk zit Timmer huilend op de stoep, helemaal alleen. Je bent toch wel een kluns als je je zo uitlaat in de pers. Volwassen kerels spreken dergelijke dingen onderling uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Timmer is gewoon net zo'n haantje als Hiddink en kan het niet velen dat die zoveel macht heeft.
Een paar jaar terug moest hij ook zonodig de pers opzoeken toen het om de contract velenging van Hiddink ging.... dat koste ons bijna van raaij destijdsquote:Op maandag 20 maart 2006 11:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
en uiteindelijk zit Timmer huilend op de stoep, helemaal alleen. Je bent toch wel een kluns als je je zo uitlaat in de pers. Volwassen kerels spreken dergelijke dingen onderling uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |