Wie dan? Veel keuze is er niet. Van de Nederlandse trainers is alleen Huub Stevens een optie.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat Hiddink dan maar weggaan PSV komt vast met een goede opvolger !
Hiddink en PSV (en iedereen die daar werkt) zullen echt wel als vrienden uit elkaar gaan, daarvoor is het respect zeer groot naar elkaar toe.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:58 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV leeft van de goede transfers. Als je Hiddink te vriend hebt, kan je dat wat opleveren. Ik geloof trouwens niet dat zo'n verzuurde en uitgerangeerde Stevens een optie zou zijn voor PSV. Vergelijk Gerets, die het ook niet kon maken, hoewel die nog meer geliefd was. Dan liever een Foeke Booy, die tenminste (technisch) de poppetjes op de goede manier weet op te stellen.
Precies, op basis daarvan zou ik hem zijn privileges gunnen, daar is hij geil op, dus geef hem die dan ook. Het hele moeilijke gedoe komt natuurlijk door de jacht van justitie op hem. Een relaxte Hiddink had misschien iets meer water bij de wijn willen doen. Nu is er prestigestrijd binnen de club. Hiddink die op zich eenzelfde ambitie koestert als Timmer, maar de club kan niet zo'n sprong maken.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Hiddink is wel de man die PSV 3 maal kampioen heeft gemaakt in 4 jaar.. en dat steeds nadat het elftal werd leeggekocht.
En dan zeg ik nog niks over 88
Stevens is ook een prima optie !quote:Op zondag 19 maart 2006 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wie dan? Veel keuze is er niet. Van de Nederlandse trainers is alleen Huub Stevens een optie.
Denk je dat echt? Zoals al werd gezegd is die kerel echt verzuurd. Bij Roda JC weet hij het ook niet echt te maken tot nu toe.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stevens is ook een prima optie !
Selectie van Roda is ook niet veel bijzonders.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Zoals al werd gezegd is die kerel echt verzuurd. Bij Roda JC weet hij het ook niet echt te maken tot nu toe.
Stevens werkt vanuit de discipline en die is bij PSV wel aanwezig als ik Hiddink mag geloven.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Selectie van Roda is ook niet veel bijzonders.
Bij PSV kan hij er meer uithalen.
Te makkelijk, Stevens is een net-niet trainer. Twee bekers gewonnen met Schalke, beetje mager. PSV speelt geen knokvoetbal, nooit gedaan ook. De kracht van Hiddink was dat hij zelfs de wissels beter liet spelen. Bij Stevens is dat niet het geval, is mijn indruk.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Selectie van Roda is ook niet veel bijzonders.
Bij PSV kan hij er meer uithalen.
PSV moet anders gaan spelen dan hij deed met Schalke of nu doet met Roda, maar hij zou bij PSV ook andere spelers hebben. Twee bekers bij Schalke vind ik niet zo slecht hoor, de Duitse top is vrij breed en daarboven heb je Bayern nog.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Te makkelijk, Stevens is een net-niet trainer. Twee bekers gewonnen met Schalke, beetje mager. PSV speelt geen knokvoetbal, nooit gedaan ook.
Misschien een buitenlandse trainer dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij heeft het niet slecht gedaan met Schalke'04, maar ook niet heel erg goed. Hij teert eigenlijk nog steeds op die 2e plek die hij toen heeft behaald met Roda JC. Ik vind hem meer een trainer voor Feyenoord dan voor PSV.
Plus een UEFA Cupquote:Op zondag 19 maart 2006 15:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
PSV moet anders gaan spelen dan hij deed met Schalke of nu doet met Roda, maar hij zou bij PSV ook andere spelers hebben. Twee bekers bij Schalke vind ik niet zo slecht hoor, de Duitse top is vrij breed en daarboven heb je Bayern nog.
Deed ie met Schalke ook, dat scheelde niet veel toen met de titel.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij heeft het niet slecht gedaan met Schalke'04, maar ook niet heel erg goed. Hij teert eigenlijk nog steeds op die 2e plek die hij toen heeft behaald met Roda JC. Ik vind hem meer een trainer voor Feyenoord dan voor PSV.
Schalke deed het onder Stevens juist goed.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Te makkelijk, Stevens is een net-niet trainer. Twee bekers gewonnen met Schalke, beetje mager. PSV speelt geen knokvoetbal, nooit gedaan ook. De kracht van Hiddink was dat hij zelfs de wissels beter liet spelen. Bij Stevens is dat niet het geval, is mijn indruk.
Sinds het nieuwe stadion is het achteruit gehold, maar dat is bekend. Dat heeft vrijwel elke club. Stevens had gewoon het geluk dat ie goede Nederlandse secondanten had. Ik vind zijn aantreden kortom geen garantie voor succes.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Schalke heeft onder Stevens juist zijn beste jaren gehad sinds hele lange tijd !
Alleen Hiddink lijkt tegenwoordig een garantie vor succes.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Sinds het nieuwe stadion is het achteruit gehold, maar dat is bekend. Dat heeft vrijwel elke club. Stevens had gewoon het geluk dat ie goede Nederlandse secondanten had. Ik vind zijn aantreden kortom geen garantie voor succes.
Vergeet de Roemenen niet. Die hebben goed geinvesteerd in een organisatie. Hiddink kan natuurlijk ook alleen maar zoveel bereiken omdat hij van de schaarse middelen alles goed aanpakt. Organisatie is de sleutel. Ajax heeft het niet, Feyenoord niet en AZ mist zakelijke voetbalslimheid.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Alleen Hiddink lijkt tegenwoordig een garantie vor succes.
Ik denk dat ie stopt. Hij ziet er vermoeid uit en baalt van de arbitrage.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:13 schreef Dylan Dog het volgende:
methodmich, denk je nu echt dat Cocu zijn carrière afsluit bij AZ? Komop joh...
Grapjasquote:
Sef Vergoossen, Foeke Booy, Erwin Koeman.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:00 schreef Cart_man het volgende:
Hiddink is de enige die tot zulke resultaten in staat is met psv. Zou zo snel geen andere trainer weten, die hetzelfde kan...
Aan wie zit je dan te denken? Het zal niet meevallen een geschikte trainer te interesseren voor de Nederlandse competitie en dan is er ook nog het taalprobleem. Weinig trainers die Nederlands spreken...quote:Op zondag 19 maart 2006 15:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Misschien een buitenlandse trainer dan?
mourinho naar psv...0.0% kansquote:Op zondag 19 maart 2006 18:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Erwin Koeman is mijn eerste keus. Of Mourinho, zou mooi zijn.
Die kans is ook 0%. Zou wel gaaf zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:45 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
mourinho naar psv...0.0% kans![]()
erwin koeman naar psv zal ook niet doorgaan omdat die net lekker bij feyenoord zit
dat zal hij ook niet doen denk ik, maar dat lijken mij de kandidaten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou Jol de Spurs verlaten voor PSV?
Nu begrijp ik je nicknamequote:Op zondag 19 maart 2006 19:16 schreef leolinedance het volgende:
Ik ging vanmorgen ff ontbijten bij de Burger King op Ekkersrijt![]()
En wie komt er binnen....? Het is Theo!!
[afbeelding]
Heb hem even een hart onder de riem gestoken, het komt goed Theo!
let trouwens niet op de kwaliteit, lichtinval was beetje kut voor een telefoonfoto![]()
quote:
dat is niet te combinerenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Als Hiddink naar Chelsea zou gaan, dan kan die bondscoach van rusland ook zijn
Abramovich zou het wel toelaten denk ik, tis nog altijd "zijn" rusland
weet ikquote:
Hiddink zou Chelsea beter dan Barcelona laten voetballen. Ballack, Farfán, Alex, Miguel en Torres halen en Hiddink is klaar.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Als Hiddink naar Chelsea zou gaan, dan kan die bondscoach van rusland ook zijn
Abramovich zou het wel toelaten denk ik, tis nog altijd "zijn" rusland
ik kots met je meequote:
anders hou je gewoon je mondquote:Jan Timmer, president-commissaris van PSV, verwacht niet dat Guus Hiddink volgend seizoen nog op de bank zit bij de Eindhovense club.
'Ik weet het nog niet officieel, maar alles wijst erop dat Guus Hiddink weggaat bij PSV', vertelt Timmer in De Telegraaf. 'Als je alle speculaties en berichten in kranten op een rij zet, dan moet je toch wel een heel slechte lezer zijn om iets anders te concluderen.'
'En ook de body-language van Hiddink geeft het aan. Maar de enige die het echt kan zeggen is Hiddink zelf', aldus Timmer, die niet blij is met de onduidelijkheid omtrent de trainer/technisch directeur en zijn staf (assistenten René Eijkelkamp en Fred Rutten, die bij FC Twente aan de slag zouden gaan).
'Ik vind het storend hoe het allemaal is gegaan. Een besluitvormingsproces moet naar mijn mening niet op deze manier tot stand komen. Ik ben het totaal niet eens met de gang van zaken en dat heb ik ook tegen Hiddink gezegd.'
Beetje jammer dat je Ricardo Carvalho eruit hebt gelaten, aangezien dat een held is. Maar voor de rest zou ik zeer content zijn mocht dat het elftal zijn volgend jaar. Hiddink en Mourinho zijn toch al de twee trainers bovenaan mijn lijstje, dus wat het ook wordt: wat een topteam. Ik hoop echt dat Chelsea en PSV bij elkaar in de poule komen volgend jaar.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hiddink zou Chelsea beter dan Barcelona laten voetballen. Ballack, Farfán, Alex, Miguel en Torres halen en Hiddink is klaar.
---------------Cech---------------------
Miguel---Alex--Terry--Del Horno----
--------------Makelele------------------
----------Ballack-----Lampard--------
Farfán-------Torres----------Robben
Onverslaanbaar.
Ik hoop het niet. Liever in de finalequote:Op maandag 20 maart 2006 00:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je Ricardo Carvalho eruit hebt gelaten, aangezien dat een held is. Maar voor de rest zou ik zeer content zijn mocht dat het elftal zijn volgend jaar. Hiddink en Mourinho zijn toch al de twee trainers bovenaan mijn lijstje, dus wat het ook wordt: wat een topteam. Ik hoop echt dat Chelsea en PSV bij elkaar in de poule komen volgend jaar.
Maken ze Alex Rusquote:Op zondag 19 maart 2006 23:48 schreef cultheld het volgende:
Abramovich kan wel iets regelen denk ik.
en uiteindelijk zit Timmer huilend op de stoep, helemaal alleen. Je bent toch wel een kluns als je je zo uitlaat in de pers. Volwassen kerels spreken dergelijke dingen onderling uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Timmer is gewoon net zo'n haantje als Hiddink en kan het niet velen dat die zoveel macht heeft.
Een paar jaar terug moest hij ook zonodig de pers opzoeken toen het om de contract velenging van Hiddink ging.... dat koste ons bijna van raaij destijdsquote:Op maandag 20 maart 2006 11:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
en uiteindelijk zit Timmer huilend op de stoep, helemaal alleen. Je bent toch wel een kluns als je je zo uitlaat in de pers. Volwassen kerels spreken dergelijke dingen onderling uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |