abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36210905
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Misschien nog net op tijd om op dramatische wijze de titel nog mis te lopen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36210933
quote:
Het rommelt lekker binnen de club ...

Zulke posts vragen om een bookmark.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 maart 2006 @ 20:25:19 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36211128
quote:
Het rommelt lekker binnen de club ...

omg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36211845
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:40 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

ik vraag me af wat voor domme dingen ie dit keer weer gaat zeggen
Ronaldihno komt naar PSV
pi_36213539
Handig, zo'n voorzitter die zich 10 keer per uitzending verlult.

Wel dom dat ze die Fransoos lieten lopen.
pi_36213573
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:28 schreef JeroenV het volgende:
Handig, zo'n voorzitter die zich 10 keer per uitzending verlult.

Wel dom dat ze die Fransoos lieten lopen.
Understatement van het jaar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 20 maart 2006 @ 21:30:03 #187
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36213611
Le Guen bij PSV had gewoon een regelrechte internationale stunt geweest.
pi_36213641
Cocu blijft volgens Westerhof voor wat het waard is
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_36213716
Ik hoef geen Fransen bij PSV
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 maart 2006 @ 21:33:06 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36213725
quote:
Op maandag 20 maart 2006 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel tickets zijn er verkocht voor woensdag ?
dik 30.000 dus
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36213736
volle bak dus
pi_36213755
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:30 schreef twi het volgende:
Le Guen bij PSV had gewoon een regelrechte internationale stunt geweest.
wie?
pi_36214855
Ik had Le Guen dolgraag bij PSV gezien als opvolger van Hiddink. Hij was toch de grondlegger van het huidige Lyon.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_36215157
Geloof dat er nog een trainer voor hem was die eerste kampioenschap binnen haalde
pi_36217713
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zulke posts vragen om een bookmark.
Ik wist dat ik jullie hier een plezier mee deed .

Als PSV geen kampioen wordt drink ik een maand geen bier meer
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_36217807
Als PSV geen kampioen wordt, loop ik naar Amsterdam toe.
  maandag 20 maart 2006 @ 23:13:05 #197
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_36217909
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef cultheld het volgende:
Als PSV geen kampioen wordt, loop ik naar Amsterdam toe.
Hoerenloper.

tvp
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_36217976
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:13 schreef Zapper het volgende:

[..]

Hoerenloper.

tvp
Mag ik jouw route dan gebruiken?
pi_36219057
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik wist dat ik jullie hier een plezier mee deed .

Als PSV geen kampioen wordt drink ik een maand geen bier meer
dan drink ik twee maanden lang elke dag
pi_36219086
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:30 schreef dndiek het volgende:
Cocu blijft volgens Westerhof voor wat het waard is
Ja, en Hiddink ook volgens Westerhof.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 00:21:09 #201
90464 R4V3
Forza PSV
pi_36219831
quote:
Gomes: ik heb aanbieding geaccepteerd, verzoek PSV voor transfer
In een interview met het Braziliaanse radiostation Jovem Pan zou Gomes aangegeven hebben definitief terug te willen naar Corinthians. "Ik heb het erg naar mijn zin hier, maar wat op dit moment zwaarder weegt is de selectie voor het Braziliaanse nationale elftal." Bij PSV verwacht hij niet in aanmerking te komen voor de nationale selectie.
bron psv.netwerk.to
pi_36219892
Alleen om in aanmerking te komen voor het Braziliaanse elftal? Ik vind het wat magertjes om daarvoor weg te willen. Bovendien zijn er geen garanties.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_36219940
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:24 schreef mcyodogg het volgende:
Alleen om in aanmerking te komen voor het Braziliaanse elftal? Ik vind het wat magertjes om daarvoor weg te willen. Bovendien zijn er geen garanties.
Brazilianen zijn anders dan Nederlanders. Die sterven nog voor de eer van hun land.
pi_36221933
Bovendien kan hij zeker als PSV morgen verliest nog de Libertadores meepakken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36222820
Westerhof heeft overigens nog alle vertrouwen dat Hiddink zal blijven ...

Toen ik dat las spookte het volgende zinnetje door mijn hoofd: "There are no Americans in Bagdag!".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_36223098
Het staat inderdaad ook in de krant dat Westerhof er alle vertrouwen in heeft dat Hiddink blijft. Vaak is alleen het tegenovergestelde van wat Westerhof zegt waar...

En Gomes is dus ook vertrokken...
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:23:57 #207
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36224494
Westerhof deed voor de verandering verstandige uitspraken. Ook fijn om nog eens een keer live te zien dat hij garandeert dat er 15 tot 20 miljoen euro vrijkomt om te investeren in de spelersgroep, zonder de verkoop van spelers daarin bijgerekend.

Gomes krijgt natuurlijk een vorstelijk salaris van de nieuwe machthebber van Corinthians.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_36224746
Ach, je kon makkelijk uit Westerhof's woorden halen dat Hiddink weggaat. Hij ging het alleen niet expliciet openbaar vertellen omdat het nog niet rond is. Ziet er een beetje lullig uit ja, maar een voorzitter hoort nog geen dingen te verkondigen die niet rond zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door mcyodogg op 21-03-2006 10:43:38 ]
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_36224777
zonde van Gomes, die had gewoon de rest van zijn carriere bij PSV moeten spelen.
pi_36227557
quote:
PSV terug naar oude constructie

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, dinsdag
Na de periode Guus Hiddink wil PSV terugkeren naar de oude situatie, waarin een trainer-coach functioneert naast een technisch directeur. In 2004 bij de contractverlenging van Hiddink zijn beide functies op initiatief van oud-voorzitter Harry van Raaij samengevoegd, waardoor PSV nu bij een vertrek van Hiddink in een technisch vacuüm terechtkomt.

,,Zo’n functieverdeling is van belang voor de continuiteit van het technische beleid”, aldus voorzitter Rob Westerhof. ,,Dit heeft onze voorkeur, maar in een nieuwe situatie zal het wel weer van het type trainer afhangen, waar je voor kiest. Zo sta ik nog steeds achter de constructie, zoals we die nu met Guus hebben, omdat ik denk dat een combinatie van Guus met een technisch directeur niet goed zou hebben gewerkt.”

Huidig technisch manager Stan Valckx is voor Westerhof een kandidaat om door te schuiven. ,,We hebben met Stan de afspraak, dat indien Guus weg zou gaan, we met hem gaan praten over zijn functie.”
quote:
PSV wil snel nieuwe trainer

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, dinsdag
Zo gauw Guus Hiddink het verlossende woord heeft gesproken over zijn alom verwachte vertrek bij PSV, wil de Eindhovense club snel werk maken van de aanstelling van een opvolger. Uiterlijk op 31 maart moet Hiddink laten weten wat zijn plannen zijn en vóór 1 mei wil PSV een nieuwe trainer hebben benoemd. PSV richt zich op Nederlandse kandidaten met veel ervaring.
Dat wordt Stevens dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')