quote:Boussoufa in verband gebracht met PSV
(Gepost door RvN)
In de Belgische krant Het Nieuwsblad wordt Mbark Boussafa in verband gebracht met PSV. "Ik heb het ook gehoord, maar ze zullen zich toch moeten melden bij AA Gent. Uiteraard is de top in Nederland een stap vooruit. En voor grote clubs voetballen is wel een eer. Ik ben er niet mee bezig. De voorzitter heeft gezegd dat we gaan praten. De ambities zijn er."
PSV Netwerk
Na de jeugdopleiding evrtrok hij naar Chelsea. daar brak de middenvelder echter niet door waarna hij een langduring contract bij AA gent tekende.
dat bod ligt er al een tijdje en de onderhandelingen schijnen al in een vergevoderd stadium te zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 13:57 schreef Crudus het volgende:
Er is een flink bod op Gomes uitgebracht (9 mln) door Corinthians. And here we go.
Dag Gomes.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:11 schreef Suijk het volgende:
Vonk toch?
Nee, het is meer een vleugelspits.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Neoktheone het volgende:
PSV kan het geld voor Gomes niet laten liggen en zal hem dus wel laten gaan... Misschien weet een Coe door te breken volgend jaar?
Van Bousoufa heb ik nog nooit gehoord. Wat voor middenvelder is het (een vervanger voor Cocu neem ik aan...)
Een '10' en een winger.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Neoktheone het volgende:
PSV kan het geld voor Gomes niet laten liggen en zal hem dus wel laten gaan... Misschien weet een Coe door te breken volgend jaar?
Van Bousoufa heb ik nog nooit gehoord. Wat voor middenvelder is het (een vervanger voor Cocu neem ik aan...)
Nee, die gaat naar NEC.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
Oscar Moens als keeper naar PSV??
Dat is nieuw voor mij. Wel een goed zet van NEC, want Babos kunnen ze toch nooit kopen. En dan kan PSV mooi Van Emmerik overnemenquote:
ik vraag me af wat voor domme dingen ie dit keer weer gaat zeggenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Vanavond kunnen jullie je voorzitter van alles vragen in Voetbal Insite!
Vleugelspitsen volgend seizoen: kone, farfan (waarschijnlijk niet), beasley (waarschijnlijk niet), volanthen (waarschijnlijk wel?), culina.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, het is meer een vleugelspits.
daar zou ik maar niet al teveel op rekenenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het rommelt lekker binnen de club...
Misschien nog net op tijd om op dramatische wijze de titel nog mis te lopen?![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien nog net op tijd om op dramatische wijze de titel nog mis te lopen?![]()
Zulke posts vragen om een bookmark.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
omgquote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ronaldihno komt naar PSVquote:Op maandag 20 maart 2006 19:40 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ik vraag me af wat voor domme dingen ie dit keer weer gaat zeggen![]()
Understatement van het jaar.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:28 schreef JeroenV het volgende:
Handig, zo'n voorzitter die zich 10 keer per uitzending verlult.
Wel dom dat ze die Fransoos lieten lopen.
dik 30.000 dusquote:Op maandag 20 maart 2006 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel tickets zijn er verkocht voor woensdag ?
wie?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:30 schreef twi het volgende:
Le Guen bij PSV had gewoon een regelrechte internationale stunt geweest.
Ik wist dat ik jullie hier een plezier mee deedquote:Op maandag 20 maart 2006 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zulke posts vragen om een bookmark.
Hoerenloper.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef cultheld het volgende:
Als PSV geen kampioen wordt, loop ik naar Amsterdam toe.
Mag ik jouw route dan gebruiken?quote:
dan drink ik twee maanden lang elke dagquote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wist dat ik jullie hier een plezier mee deed.
Als PSV geen kampioen wordt drink ik een maand geen bier meer![]()
Ja, en Hiddink ook volgens Westerhof.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:30 schreef dndiek het volgende:
Cocu blijft volgens Westerhof voor wat het waard is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |