quote:Boussoufa in verband gebracht met PSV
(Gepost door RvN)
In de Belgische krant Het Nieuwsblad wordt Mbark Boussafa in verband gebracht met PSV. "Ik heb het ook gehoord, maar ze zullen zich toch moeten melden bij AA Gent. Uiteraard is de top in Nederland een stap vooruit. En voor grote clubs voetballen is wel een eer. Ik ben er niet mee bezig. De voorzitter heeft gezegd dat we gaan praten. De ambities zijn er."
PSV Netwerk
Na de jeugdopleiding evrtrok hij naar Chelsea. daar brak de middenvelder echter niet door waarna hij een langduring contract bij AA gent tekende.
dat bod ligt er al een tijdje en de onderhandelingen schijnen al in een vergevoderd stadium te zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 13:57 schreef Crudus het volgende:
Er is een flink bod op Gomes uitgebracht (9 mln) door Corinthians. And here we go.
Dag Gomes.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:11 schreef Suijk het volgende:
Vonk toch?
Nee, het is meer een vleugelspits.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Neoktheone het volgende:
PSV kan het geld voor Gomes niet laten liggen en zal hem dus wel laten gaan... Misschien weet een Coe door te breken volgend jaar?
Van Bousoufa heb ik nog nooit gehoord. Wat voor middenvelder is het (een vervanger voor Cocu neem ik aan...)
Een '10' en een winger.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Neoktheone het volgende:
PSV kan het geld voor Gomes niet laten liggen en zal hem dus wel laten gaan... Misschien weet een Coe door te breken volgend jaar?
Van Bousoufa heb ik nog nooit gehoord. Wat voor middenvelder is het (een vervanger voor Cocu neem ik aan...)
Nee, die gaat naar NEC.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
Oscar Moens als keeper naar PSV??
Dat is nieuw voor mij. Wel een goed zet van NEC, want Babos kunnen ze toch nooit kopen. En dan kan PSV mooi Van Emmerik overnemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |