maar tot zover ik weet heeft hij geen contacten in 'het wereldje' zoals een trainer die heeft die veel (buitenlandse) ervaring heeft..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:05 schreef cultheld het volgende:
Booy lijkt mij eigenlijk de beste man om Hiddink op te volgen.
Dat zijn denk ik wel goede kanditaten. Hoewel O'Neill dan liever niet, want ik zie toch liever iemand die bekend is met het Nederlandse voetbal. Van de overige geniet toch Martin Jol mijn voorkeur. Heeft vind ik een uitstraling die beter bij PSV past dan de uitstraling van Neeskens en Ten Catequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:13 schreef rubbereend het volgende:
als trainer mogen komen:
Neeskens
Jol
Ten Cate
Martin O'Neill
één van die het liefst
Waarom zou Jol de Spurs verlaten voor PSV?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:13 schreef rubbereend het volgende:
als trainer mogen komen:
Neeskens
Jol
Ten Cate
Martin O'Neill
één van die het liefst
quote:PSV in principe rond met Addo
De Telegraaf meldt dat PSV de gesprekken met Addo en Ooijer over contractverlenging is gestart. Met Addo zou PSV in principe rond zijn over een nieuw contract voor één jaar.
quote:PSV in gesprek met Corinthians en Chelsea
Tegenover BN De Stem heeft Guus Hiddink laten weten dat PSV in gesprek is met Corinthians. Het liefst zou PSV doelman Gomes zelf strikken voor een langdurige verbintenis, zowel vanwege diens 'uitstraling als de prestaties'. "Maar ook het zakelijke aspect moet je afwegen. We zijn in gesprek met Corinthians." Verder liet Hiddink weten zijn contacten met Abramovitsj te willen aanwenden om Alex voor de club te behouden, in de vorm van nog een jaar huren danwel kopen van de verdediger.
Maar Dida maakt toch wel zijn fouten de laatste tijd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dida speelt bij AC Milan, da's wel wat anders dan PSV.
United zou een mooie club voor hem zijn waar hij dezelfde rol zou kunnen bekleden als bij PSV met het verschil dat Man. Utd niet iedere seizoen zijn beste spelers moet verkopen en er elke twee weken 80.000 joelende fans op de tribune zitten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:40 schreef Onderbroek het volgende:
vanmorgen op business news radio zeiden ze dat hiddink naar man utd zou gaan![]()
te gast waren wilfred genee en mark van hintum..mja..naar welke club kan hiddink eigenlijk niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |