Ja, al betwijfel ik of het gewerkt had. Moet je toch met een tolk gaan werken enzo.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:30 schreef twi het volgende:
Le Guen bij PSV had gewoon een regelrechte internationale stunt geweest.
Lijkt me dat le Guen ook wel een aardig mondje engels spreekt anders zou hij niet in dienst treden bij de Rangers denk ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, al betwijfel ik of het gewerkt had. Moet je toch met een tolk gaan werken enzo.
dank je altijd nog beter dan steekjelaat losquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:11 schreef StarGazer het volgende:
Succes met Vonk.
Guus heeft alleen Vonk gehaald voor volgend seizoen, voor de rest vrij weinig, dus als binnenkort alles duidelijk is kan er meer gedaan worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:47 schreef LuukBes het volgende:
Ik vind het echt raar en een zeer slechte zaak dat Guus nu de aankopen voor volgend seizoen aan het regelen is terwijl ie zelf eruit naait.
Wie zegt dat Vonk de eerste keus is van de volgende TD en trainer die er komt. Kan iedereen wel zeggen dat Guus de expertise heeft en het wel allemaal scherp ziet en goedkomt, maar je hebt toch altijd te maken met individuele visie's en meningen over spelers die kunnen verschillen.
Guus vond Thompson, Reiziger en Robert een bruikbare speler, ik denk een hele hoop trainers niet. Guus zet Lamey linksback, ik denk een hele hoop trainers niet. Van Bommel was vaste keus bij Guus, van Basten had zijn kanttekeningen. Had te maken met speelwijze en taken die bij verschillende traners anders kunnen zijn.
Afgezien van wie er gelijk heeft in de keuzes hierin, heb je gewoon vaak te maken met allerlei verschillende visie's op voetbal en spelers, en dus moet Guus vanaf heden alle privileges rondom aankoopbeleid afgenomen worden, en moet heel heel snel een nieuwe TD en trainer gestrikt worden die dan weer hun visie en aankoopbeleiod kunnen bepalen voordat het WK begint, zeker met het oog op transferprijzen.
Dat is er al 1 teveel. Misschien wil Stevens wel Waterreus of Westerveld. Misschien wil Booy wel Timmer. Guus moet kappen met shoppen en zich puur richten op de titel en de beker en de trainingen, i.p.v. zijn nageslacht opzadelen met zijn aankopen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Guus heeft alleen Vonk gehaald voor volgend seizoen, voor de rest vrij weinig, dus als binnenkort alles duidelijk is kan er meer gedaan worden.
Na de wedstrijd van morgenavond zal hij bekend maken dat hij vertrekt bij PSV.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:00 schreef Onderbroek het volgende:
door al die berichtgevingen rond hiddink is het mij niet meer duidelijk -wanneer- hiddink zegt wat ie gaat doen, iemand die er wellicht meer over weet?
Mwah, ik vond hem zondag uitstekend keepen hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dank je altijd nog beter dan steekjelaat los
heb je al iets meer aanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah, ik vond hem zondag uitstekend keepen hoor.
En anders hebben we Gentenaar nog
okéquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Na de wedstrijd van morgenavond zal hij bekend maken dat hij vertrekt bij PSV.
Dat gebeurt nog wel eens....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben alleen er wat aan als Steek niet speelt
Gentenaar zou je eigenlijk meteen voor de basis moeten halen.quote:
Amen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef Zapper het volgende:
Ron Jans zou prachtig zijn!
Jol en Ten Cate zijn niet haalbaar, Stevens is een mafiabaas.
Maar nu hebben wij Martin van Geel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat riepen jullie ook toen koeman ging
Nee inderdaad. Jaap Stam en Kenneth Perez zijn aankopen a la Ferdi Vierklau.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar heb je nog niet veel aan gehad zie dit seizoen.
Le Guen is afgewezen omdat er vanuit gegaan werd dat Hiddink nog gewoon een jaar door zou gaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:58 schreef cultheld het volgende:
1 ding is zeker: Westerhof en consorten moeten toch wel met een verdomd goede trainer aan komen zetten, nu bekend is geworden dat Le Guen gewoon is afgewezen.
Aankopen met naam ja, maar als ze zullen slagen weet je nog niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Jaap Stam en Kenneth Perez zijn aankopen a la Ferdi Vierklau.
Ik dacht omdat men graag een Nederlandse trainer wilde...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Le Guen is afgewezen omdat er vanuit gegaan werd dat Hiddink nog gewoon een jaar door zou gaan.
Als PSV niet de belachelijke regeling had getroffen dat je TD in april nog even gaat bedenken of hij misschien toch nog weg wilt, dan hadden we nu inderdaad een topcoach gehad jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Le Guen is afgewezen omdat er vanuit gegaan werd dat Hiddink nog gewoon een jaar door zou gaan.
Geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik dacht omdat men graag een Nederlandse trainer wilde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |