abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50712727

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens (stopt ermee)
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger (vertrekt)
04. Alex (vertrokken naar Chelsea)
13. Alcides
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
28. Xiang Sun (vertrokken)
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock (verhuurd aan KV Red Star Waasland)

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Phillip Cocu (gestopt bij PSV)
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert (vertrekt)
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens (verhuurd aan NEC)

Laatst gespeelde wedstrijd:

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ en http://goalzzz.50webs.com/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven

OP PSV Topic
pi_50712790
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50712839
Laatste bericht uit vorige topic:
quote:
Volgens NOS Sportjournaal zou Feyenoord een akkoord hebben met Tim de Cler. Marcel Brands van AZ bevestigde tegenover Radio Rijnmond dat de clubs dichtbij een akkoord zijn. ,,Nadat wij onze voorwaarden kenbaar hebben gemaakt, liet Feyenoord ons weten er met ons wel uit te komen. Maar ik weet niet beter dan dat Tim ver is met PSV.''
PSV Netwerk
Volgens zaakwaarnemer Rob Jansen van De Cler wortd er echter nog niet gepraat met Feyenoord: ,,Feyenoord is een serieuze optie, maar we zijn al zo ver met PSV dat het niet netjes is met Feyenoord te praten.'
pi_50713235
Geen Perez, is afgekets aldus van Geel .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50713490
Mooi, nu moet de De Cler transfer nog ff afketsen en dan ben ik tevreden .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50713515
De Cler wil ik niet nee

Maar Perez vind ik gewoon een versterking hoor
Patat Friet
pi_50713541
Voetballend gezien is hij een versterking, maar hij loopt andere spelers in de weg en hij zorgt voor spanningen in de groep. Liever niet dus.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50713598
TVPSV
pi_50713779
Ik ben het wel met cultheld eens over De Cler en Perez (misschien dat ik laatstgenoemde iets liever wil, omdat hij niet per definitie stoorzender is). Punt is nu wel dat er nu andere spelers gehaald moeten worden, en de meeste transfervrije zijn inmiddels wel aan een club, dus goedkoop gaat het niet worden, lijkt me.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50713928
Dat Koeman persé De Cler op links wil hebben zegt mij genoeg. Hij gaat "gewoon" 4-4-2 of 4-3-3 spelen met 2 aanvallend ingestelde backs, met Simons, Da Costa en Salcido als verdedigend blok. Aissati gaat banken, Afellay en "de opvolger van Cocu die geen Aissati mag heten" zullen de flanken wel gaan bezetten en voorin lopen 3 aanvallers die niet complementair aan elkaar zijn. Koeman is weer eens zonder visie aan het inkopen en dat gaat PSV vroeg of laat geld kosten.
pi_50714028
Ik denk dat er voor Koeman alleen plaats voor Aissati in 4-4-2. Ik pleit al een tijdje voor een Aissati-Simons-Afellay middenveld, maar dat zal wel een utopie zijn.

[ Bericht 67% gewijzigd door mcyodogg op 22-06-2007 00:55:37 ]
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:49:47 #12
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_50714096
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Geen Perez, is afgekets aldus van Geel .
Mooi. Ik heb graag Denen bij PSV, maar Perez ben ik niet zo weg van.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_50714100
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:43 schreef cultheld het volgende:
Dat Koeman persé De Cler op links wil hebben zegt mij genoeg. Hij gaat "gewoon" 4-4-2 of 4-3-3 spelen met 2 aanvallend ingestelde backs, met Simons, Da Costa en Salcido als verdedigend blok. Aissati gaat banken, Afellay en "de opvolger van Cocu die geen Aissati mag heten" zullen de flanken wel gaan bezetten en voorin lopen 3 aanvallers die niet complementair aan elkaar zijn. Koeman is weer eens zonder visie aan het inkopen en dat gaat PSV vroeg of laat geld kosten.
Over geld moet PSV niet zeiken, zoveel is er de laatste seizoenen niet besteed aan transfers. Nu mogen ze ook wel een seizoen iets meer investeren
Patat Friet
pi_50714151
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:46 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat er voor Koeman alleen plaats voor Aissati in 4-4-2. Ik pleit al een tijdje voor een Aissati-Simons-Afellay middenveld, maar dat zal wel een utopie zijn.
Dat werkt sowieso niet als je met aanvallende backs speelt. Als Koeman een visie had, dan had hij een elftal om Aissati en Afellay heen gebouwd. Het zou me niks verbazen als hij Zonneveld op de plek van Cocu zet en Aissati als wisselspeler voor Afellay gebruikt.
pi_50714187
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:49 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Over geld moet PSV niet zeiken, zoveel is er de laatste seizoenen niet besteed aan transfers. Nu mogen ze ook wel een seizoen iets meer investeren
Als je een trainer hebt die persé weer een spits wil kopen voor de hoofdprijs, dan houdt het snel op hoor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juni 2007 @ 00:53:54 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50714205
geen Perez, geen de Cler het komt nog goed

van der Leegte heeft er trouwens totaal geen moeite mee met zn rol op de bank. Voor hem stond het sowieso vast dat als PSV zou komen hij terug kwam
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:55:32 #17
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50714233
wie mochten we ook alweer 'marken' dat het 'vandaag' (lees: gister) ging rondkomen ? dylan dog toch ?
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juni 2007 @ 00:56:55 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50714273
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:55 schreef KELDER het volgende:
wie mochten we ook alweer 'marken' dat het 'vandaag' (lees: gister) ging rondkomen ? dylan dog toch ?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juni 2007 @ 00:57:45 #19
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50714298
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50714324
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat werkt sowieso niet als je met aanvallende backs speelt. Als Koeman een visie had, dan had hij een elftal om Aissati en Afellay heen gebouwd. Het zou me niks verbazen als hij Zonneveld op de plek van Cocu zet en Aissati als wisselspeler voor Afellay gebruikt.
Inderdaad, Afellay en Aissati moeten altijd in de basis en andere spelers op het middenveld moeten hun ondersteuning zijn.

Maar je kan toch Zonneveld op de plek van Cocu zetten, Aissati achter de spitsen,Afellay op rechts en Simons als controleur. Dan heb je zowel solide als creatieve spelers.
pi_50714508
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:58 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Inderdaad, Afellay en Aissati moeten altijd in de basis en andere spelers op het middenveld moeten hun ondersteuning zijn.

Maar je kan toch Zonneveld op de plek van Cocu zetten, Aissati achter de spitsen,Afellay op rechts en Simons als controleur. Dan heb je zowel solide als creatieve spelers.
Aissati moet je sowieso niet achter de spitsen zetten, want daar heeft ie niet genoeg body en duelkracht voor. Aissati is iemand die het liefst zo kort mogelijk aan de bal is: Een verdeelstation pur sang. Afellay daarentegen beschikt over loopvermogen, een leuk schot, pikt z'n doelpuntjes mee en heeft ook wel een leuk overzicht.

Waarom zou je Zonneveld op de plek van Cocu zetten: Daar komt ie echt te kort voor hoor. Zonneveld is alleen bruikbaar als aanvallende half of aanvallende wingback. Verdedigend maakt hij geen indruk op mij.

Het enige systeem waarin de huidige aankopen renderen is zoiets:

----------------------Gomes-------------------------
Kromkamp---Da Costa--Salcido---Zonneveld---
-----------------------Simons-----------------------
Väyrynen---------------------------Aissati--------
---------------------Afellay--------------------------
---------------Koné------Lazovic-------------------
Hierbij ga ik er vanuit dat Farfán wordt verkocht.

Mijn voorkeur gaat uit naar een 3-5-2 met Simons en Van der Leegte als dubbele dekking voor de verdediging en Väyrynen, Aissati en Afellay voor de dynamiek op het middenveld en aanvoer voor de voorhoede.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 01:07:41 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50714538
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef cultheld het volgende:
Aissati moet je sowieso niet achter de spitsen zetten, want daar heeft ie niet genoeg body en duelkracht voor.
Net zoals Sneijder?
pi_50714663
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef twi het volgende:

[..]

Net zoals Sneijder?
Sneijder is een betere linkshalf dan nummer 10, maar om andere redenen dan Aissati. Aissati kan best een nummer 10 worden hoor, maar daarvoor komt hij op dit moment nog te kort. Afellay is daar geschikter voor. Aissati is wel een briljante passer die aan een jonge Zidane doet denken en zijn overzicht en voetbalslimheid zijn fenomenaal. Maar hij is op dit moment een verdeelstation van het zuiverste water: Dat verdelen gaat hem echter heel erg goed af en daarom zou hij best de wereldtop kunnen bereiken, al zijn er maar bitter weinig pure verdelers die de absolute wereldtop daadwerkelijk bereiken. Die gaat hij overigens sowieso bereiken als hij zich controlerend dan wel offensief verbetert waardoor hij een completere voetballer wordt.
pi_50714681
Hoe is het eigenlijk met dat wereldtalent van jullie, Vonlanthen?
pi_50714729
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:12 schreef Sloggi het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat wereldtalent van jullie, Vonlanthen?
Die zit lekker aan de Red Bull. Scoort 5 keer in 35 wedstrijden in de Oostenrijkse Bundesliga.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')