quote:Volgens NOS Sportjournaal zou Feyenoord een akkoord hebben met Tim de Cler. Marcel Brands van AZ bevestigde tegenover Radio Rijnmond dat de clubs dichtbij een akkoord zijn. ,,Nadat wij onze voorwaarden kenbaar hebben gemaakt, liet Feyenoord ons weten er met ons wel uit te komen. Maar ik weet niet beter dan dat Tim ver is met PSV.''
PSV Netwerk
Volgens zaakwaarnemer Rob Jansen van De Cler wortd er echter nog niet gepraat met Feyenoord: ,,Feyenoord is een serieuze optie, maar we zijn al zo ver met PSV dat het niet netjes is met Feyenoord te praten.'
Mooi. Ik heb graag Denen bij PSV, maar Perez ben ik niet zo weg van.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Geen Perez, is afgekets aldus van Geel.
Over geld moet PSV niet zeiken, zoveel is er de laatste seizoenen niet besteed aan transfers. Nu mogen ze ook wel een seizoen iets meer investerenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:43 schreef cultheld het volgende:
Dat Koeman persé De Cler op links wil hebben zegt mij genoeg. Hij gaat "gewoon" 4-4-2 of 4-3-3 spelen met 2 aanvallend ingestelde backs, met Simons, Da Costa en Salcido als verdedigend blok. Aissati gaat banken, Afellay en "de opvolger van Cocu die geen Aissati mag heten" zullen de flanken wel gaan bezetten en voorin lopen 3 aanvallers die niet complementair aan elkaar zijn. Koeman is weer eens zonder visie aan het inkopen en dat gaat PSV vroeg of laat geld kosten.
Dat werkt sowieso niet als je met aanvallende backs speelt. Als Koeman een visie had, dan had hij een elftal om Aissati en Afellay heen gebouwd. Het zou me niks verbazen als hij Zonneveld op de plek van Cocu zet en Aissati als wisselspeler voor Afellay gebruikt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:46 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat er voor Koeman alleen plaats voor Aissati in 4-4-2. Ik pleit al een tijdje voor een Aissati-Simons-Afellay middenveld, maar dat zal wel een utopie zijn.
Als je een trainer hebt die persé weer een spits wil kopen voor de hoofdprijs, dan houdt het snel op hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Over geld moet PSV niet zeiken, zoveel is er de laatste seizoenen niet besteed aan transfers. Nu mogen ze ook wel een seizoen iets meer investeren
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:55 schreef KELDER het volgende:
wie mochten we ook alweer 'marken' dat het 'vandaag' (lees: gister) ging rondkomen ?dylan dog toch ?
Inderdaad, Afellay en Aissati moeten altijd in de basis en andere spelers op het middenveld moeten hun ondersteuning zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat werkt sowieso niet als je met aanvallende backs speelt. Als Koeman een visie had, dan had hij een elftal om Aissati en Afellay heen gebouwd. Het zou me niks verbazen als hij Zonneveld op de plek van Cocu zet en Aissati als wisselspeler voor Afellay gebruikt.
Aissati moet je sowieso niet achter de spitsen zetten, want daar heeft ie niet genoeg body en duelkracht voor. Aissati is iemand die het liefst zo kort mogelijk aan de bal is: Een verdeelstation pur sang. Afellay daarentegen beschikt over loopvermogen, een leuk schot, pikt z'n doelpuntjes mee en heeft ook wel een leuk overzicht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, Afellay en Aissati moeten altijd in de basis en andere spelers op het middenveld moeten hun ondersteuning zijn.
Maar je kan toch Zonneveld op de plek van Cocu zetten, Aissati achter de spitsen,Afellay op rechts en Simons als controleur. Dan heb je zowel solide als creatieve spelers.
Net zoals Sneijder?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef cultheld het volgende:
Aissati moet je sowieso niet achter de spitsen zetten, want daar heeft ie niet genoeg body en duelkracht voor.
Sneijder is een betere linkshalf dan nummer 10, maar om andere redenen dan Aissati. Aissati kan best een nummer 10 worden hoor, maar daarvoor komt hij op dit moment nog te kort. Afellay is daar geschikter voor. Aissati is wel een briljante passer die aan een jonge Zidane doet denken en zijn overzicht en voetbalslimheid zijn fenomenaal. Maar hij is op dit moment een verdeelstation van het zuiverste water: Dat verdelen gaat hem echter heel erg goed af en daarom zou hij best de wereldtop kunnen bereiken, al zijn er maar bitter weinig pure verdelers die de absolute wereldtop daadwerkelijk bereiken. Die gaat hij overigens sowieso bereiken als hij zich controlerend dan wel offensief verbetert waardoor hij een completere voetballer wordt.quote:
Die zit lekker aan de Red Bull. Scoort 5 keer in 35 wedstrijden in de Oostenrijkse Bundesliga.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:12 schreef Sloggi het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat wereldtalent van jullie, Vonlanthen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |