abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50680418
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 01:39 schreef cultheld het volgende:
De Cler komt naar PSV .
Bron?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 21 juni 2007 @ 08:22:36 #252
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50680868
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:20 schreef HL_Dog43 het volgende:

Schijt Ajax.
Nee, Ajax moet de concurrent voor een kip en een ei sterker maken.
Randdebiel .
-
pi_50681702
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 07:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
aangezien hij toch echt voor de bank gehaald zal worden
Daar geloof ik helemaal niks van eerlijk gezegd.
pi_50681770
Vandaag komt het rond, mark my words.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:15:09 #255
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_50681785
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:14 schreef Dylan Dog het volgende:
perez ja. cler weet ikniet
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:28:05 #256
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50682058
quote:
mocht tijd worden, we zitten alweer 10 dagen zonder officiele bevestiging van een aankoop
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:40:24 #257
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50682364
quote:
Oke
marked
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_50688573
quote:
'PSV ziet af van huurperiode dure Rat'

21/6/2007 10:15

Tim de Cler is nog altijd de beoogde nieuwe linksback van PSV. Als alternatief hadden de Eindhovenaren ook belangstelling voor Razvan Rat, maar de komst van de Roemeen is volgens het Algemeen Dagblad van de baan.
Rat staat onder contract bij Shakhtar Donetsk, maar staat bij de Oekraïense club op de nominatie te worden verhuurd. De 39-voudig Roemeens international moet echter een dermate hoge huursom opbrengen dat PSV een streep door zijn naam heeft gezet.
Het is dus echt wachten op de Cler!
All management is Strategic Management.
pi_50691884
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 07:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bron?
Canvas tekst.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:52:09 #260
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_50692417
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Canvas tekst.
Ik krijg het niet gevonden hoor..
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:52:59 #261
159022 AminBen
El Maestro
pi_50692463
quote:

[..]

Canvas tekst.
Als zinnetje om de pagina vol te krijgen achter Pocognoli
pi_50692489
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/219-46.php Hier posten meerdere users dat ze het op de Belgische teletekst hebben gevonden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50692580
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik zag het gisterenavond ook staan, maar het leek er inderdaad op dat dat meer was om de pagina te vullen dan om een bevestiging te geven.
pi_50692611
Opvallend dat Rat nog steeds in eigen land speelt eigenlijk. Het zal wel een Spaanse middenmoter worden voor hem. Dat ze met Rat bezig waren zegt wel dat ze verder dan De Cler kijken.
That's all folks!
pi_50692647
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Opvallend dat Rat nog steeds in eigen land speelt eigenlijk. Het zal wel een Spaanse middenmoter worden voor hem. Dat ze met Rat bezig waren zegt wel dat ze verder dan De Cler kijken.
Donetsk ligt tegenwoordig toch echt in Oekraïne hoor.
pi_50692658
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Rat speelt niet in eigen land.
pi_50694822
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:10 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niks van eerlijk gezegd.
Je denkt echt dat ze de miljoenenaankopen Koné en Lazovic of Farfan op de bank gaan zetten? Als Perez komt komt ie in principe voor een rol op het 2e plan. Al lwil ik zeker niet uitsluiten dat hij Koné of Lazovic gaandeweg het seizoen uit de basis speelt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50694895
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je denkt echt dat ze de miljoenenaankopen Koné en Lazovic of Farfan op de bank gaan zetten? Als Perez komt komt ie in principe voor een rol op het 2e plan. Al lwil ik zeker niet uitsluiten dat hij Koné of Lazovic gaandeweg het seizoen uit de basis speelt.
Perez en De Cler zijn gewoon aankopen waar geen visie achter zit en ik ken Koeman ook niet anders, dus op zich zijn het ook wel weer voorspelbare aankopen.
pi_50695194
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee hoe jullie gaan spelen volgend jaar maar ik geloof er niet in dat Perez op de bank komt te zitten.

Kan ie niet achter Farfan en Lazovic spelen? Die Kone is nou niet echt heel zeker van zn plaats toch?

Er zit verder ook geen beredenering achter maar Koeman haalt m m.i. voor de basis. Verklaart ook wel een beetje waarom Perez zelf ook zo graag wil, die komt echt niet alléén voor de CL.
pi_50695349
Ik weet niet of het iemand was opgevallen, maar het afgelopen seizoen had PSV een probleem in de breedte van de selectie.

Nou even nadenken over de aankopen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50695433
quote:

[..]

Canvas tekst.
Daar zag ik het ook al staan, stond op de pagina over de transfer van Pocognoli naar AZ. Die zou dan de opvolger moeten zijn van Tim de Cler die naar PSV is vertrokken. Ze kijken daar wel erg ver vooruit.
pi_50695463
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:07 schreef DS4 het volgende:
Ik weet niet of het iemand was opgevallen, maar het afgelopen seizoen had PSV een probleem in de breedte van de selectie.

Nou even nadenken over de aankopen...
Aissati op de bank, tribune, helemaal geen zin meer om z'n contract te verlengen, en weg is 'ie.
pi_50695870
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:10 schreef Radegast het volgende:

[..]

Aissati op de bank, tribune, helemaal geen zin meer om z'n contract te verlengen, en weg is 'ie.
Ik vrees het ook ja. Die ellendige Koeman heeft te weinig verstand van voetbal blijkt wel uit z'n aankoopbeleid. Zo'n jongen als Lazovic is een sierlijke aanvaller, maar je betaalt geen 6 miljoen euro voor hem om hem op de bank te laten zitten. Farfán is de beste aanvaller van PSV dus die gaat ook niet banken. En aan Koné moet verdiend worden, dus die laten ze ook niet banken. Dat betekent dat de Koe een 4-3-3 voor zich ziet (tenzij nu al vrij zeker is dat Koné of Farfán verkocht wordt, maar dat lijkt me stug). Simons en Afellay zullen wel mogen blijven staan, maar wie zal die derde middenvelder zijn? Ik zet mijn geld niet op Aissati, want dat durft Koeman gewoon niet. De eindstand is dat in navolging van Huntelaar ook Aissati niet op waarde wordt geschat door PSV en dat hij verkast. Naar AZ, Ajax of het buitenland voor een zacht prijsje .
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:54:11 #274
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50698618
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:10 schreef Radegast het volgende:

[..]

Naah dat gaat zeker niet gebeuren.

Aissati en Afellay zijn beide zeer blessuregevoelig.
Indien ze niet geblesseerd zijn zullen beide zeker 20 wedstrijden spelen (Afellay misschien wel meer indien niet geblesseerd) gedurende het seizoen, iets waar ze ook beide vrede mee zullen hebben.

Er is dus helemaal niks mis mee om je selectie op peil te hebben om situaties zoals de 2e seizoenshelft van afgelopen seizoen te voorkomen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50698866
Aissati is niet blessuregevoelig

Ik vond Beerens wel positief spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')