Ja man, nog een keer AC Milan of Arsenalquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe mij maar AC Milan, Arsenal of Barcelona.
Ik denk liever aan de punten eigenlijk. AC Milan is nog een keer van te winnen in de eerste ronde en Arsenal zie ik als het zwakste team van al die clubs. Barcelona schijnt de halve basis om te ploegen, dus ook daar zie ik kansen tegen in het begin van het seizoen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja man, nog een keer AC Milan of Arsenal![]()
'89, alwaar de voet van Lerby net een millimeter tekort schoot om de 2-2 te maken waarmee PSV door zou zijn geweest.quote:
zal hem even in het OP bestandje vermeldenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:09 schreef mcyodogg het volgende:
PSV heeft nou ook een YouTube pagina
http://nl.youtube.com/user/psveindhoven
Al staan die filmpjes ook op psv.tv
Dan zal het wel weer Milan wordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Geen Lyon, Porto of Roma is ook wel mooi
quote:
Het derde bod al ....quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:00 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is alweer het 2e bod wat ze afslaan. Het houdt een keer op.
Nee Ajax moet hem voor een stuiver laten gaan omdat jij dat wil. Wat kan Van Geel er aan doen dat Stan zo'n centenkakker is?quote:
Maar is 1.8 voldoende? Voor Feijenoord ja, maar zouden ze dat ook aan PSV vragen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het derde bod al ....
En ze weten bij jullie dat 1.8 miljoen voldoende is, betaal dat dan gewoon als jullie 'm zo graag willen hebben. We hebben het hier niet over tientallen miljoenen euro's.
Lijkt me wel ja, anders gaat Ajax volgens mij problemen over zich afroepen met betrekking tot de arbitragecomissie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar is 1.8 voldoende? Voor Feijenoord ja, maar zouden ze dat ook aan PSV vragen?
haal dan meteen (Als het aan mij ligt) een paar van die plaatjes weg, heeft weinig toegevoegde waarde meer imho, t nieuwe seizoen staat alweer voor de deur, en iedereen weet toch wel dat we kampioen zijn gewordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zal hem even in het OP bestandje vermelden
Mja, ik vind het prima dat PSV op het scherpst van de snede onderhandelt maar als dit afketst op een paar ton dan zegt dat ook wel het een en ander over hoe "graag" we Perez willen hebben...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Misschien moet Valckx gewoon eens een fatsoenlijk bod uitbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |