Man Uquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:34 schreef Radegast het volgende:
Hopelijk loten jullie eens een keer wat anders dan Arsenal, Liverpool of AC Milan...
second that!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil Real Madrid!
Alleen daarom al zou ik ze graag treffen aankomend CL seizoen.quote:
Ja dat wil ik ook !!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil Real Madrid!
Die komen als ze zich plaatsen toch in pot 3 of niet?quote:
Liever niet zeg.quote:
Als vrijwel alle clubs die ook voorronde moeten spelen en hoger staan genoteerd zich plaatsen voor het hoofdtoernooi, komt Celtic in pot 3, anders in pot 2.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die komen als ze zich plaatsen toch in pot 3 of niet?
Zou een hele mooie tegenstander zijn in ieder geval.
Ga ik voor 100% zeker naar Glasgow voor de uitwedstrijd.
Precies. Liefst Real Madrid, die kunnen we hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:39 schreef mcyodogg het volgende:
Een Spaanse tegenstander zou weer eens leuk zijn.
Doe mij maar AC Milan, Arsenal of Barcelona.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Precies. Liefst Real Madrid, die kunnen we hebben.
Barcelona, ok, maar die andere 2 hoeven niet zo meer! Iets te vaak gezien!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe mij maar AC Milan, Arsenal of Barcelona.
Ja man, nog een keer AC Milan of Arsenalquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe mij maar AC Milan, Arsenal of Barcelona.
Ik denk liever aan de punten eigenlijk. AC Milan is nog een keer van te winnen in de eerste ronde en Arsenal zie ik als het zwakste team van al die clubs. Barcelona schijnt de halve basis om te ploegen, dus ook daar zie ik kansen tegen in het begin van het seizoen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja man, nog een keer AC Milan of Arsenal![]()
'89, alwaar de voet van Lerby net een millimeter tekort schoot om de 2-2 te maken waarmee PSV door zou zijn geweest.quote:
zal hem even in het OP bestandje vermeldenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:09 schreef mcyodogg het volgende:
PSV heeft nou ook een YouTube pagina
http://nl.youtube.com/user/psveindhoven
Al staan die filmpjes ook op psv.tv
Dan zal het wel weer Milan wordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Geen Lyon, Porto of Roma is ook wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |