Ajax mot hem niet meer, Perez wil weg én hij is al 33. 2m zou een slechte deal zijn van PSVquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken. Kluivert is einde contract.
Dan blijft het dus toch 2 milj. voor Perez![]()
En ik ben nog steeds van mening dat 2 Milj. echt niet veel is voor een speler met zoveel kwaliteiten.
Jezus hij wordt met de post ouder...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ajax mot hem niet meer, Perez wil weg én hij is al 33. 2m zou een slechte deal zijn van PSV.
quote:PSV weer in ‘tweede koker’ bij loting Champions League
Bij de loting voor de Champions League wordt PSV net als de voorgaande jaren ingedeeld in koker twee. Dat betekent dat de landskampioen één sterke tegenstander treft en twee, althans op papier, wat lichtere opponenten. Gemeten naar coëfficiënt bezet de Eindhovense club de dertiende plaats op de UEFA-ranglijst.
Groepshoofden
Bij het aanwijzen van de groepshoofden kijkt de Europese voetbalbond naar de prestaties over de voorbije vijf jaar. Elke club verzamelt punten bij een overwinning of gelijkspel. Daarnaast telt het landengemiddelde mee in de rankingscore. PSV drong de laatste drie jaar weliswaar door tot de halve finales, tweede ronde en kwartfinales, maar sneuvelde in de jaren daarvoor al in de eerste ronde. Naast CL-winnaar AC Milan zijn Barcelona, Real Madrid, Inter Milan, Chelsea en Manchester United geplaatst als groepshoofd.
Niet tegen Lyon, Porto of Roma
Andere clubs die al zeker zijn van deelname zijn VfB Stuttgart, Schalke 04, CSKA Moskou, Sporting Lissabon en Olympique Marseille. Liverpool en Arsenal zouden koker één completeren, maar moeten zich wel nog via de derde voorronde kwalificeren voor het hoofdtoernooi. In de groepsfase ontloopt PSV in ieder geval de Franse kampioen Olympique Lyon, Portugees kampioen FC Porto, maar ook AS Roma. Sevilla, Valencia, Benfica en Ajax belanden eveneens in de tweede lotingspot als zijn zich voor het Champions League-toernooi weten te plaatsen.
Toch wat pittige in pot 3 en 4, maar dat is elk jaar wel.quote:First Eight Seeds
1 Milan; 2 Barcelona; 3 Liverpool; 4 Inter Milan; 5 Arsenal; 6 Real Madrid; 7= Chelsea, Manchester United.
Second Eight Seeds
9 Valencia; 10 Lyon; 11 Porto; 12 Sevilla; 13 PSV Eindhoven; 14 Roma; 15 Benfica; 16 Ajax.
Third Eight Seeds
17 Werder Bremen; 18 Celtic; 19 Schalke '04; 20 Stuttgart; 21 Steaua Bucharest; 22 CSKA Moscow; 23 Sporting Lisbon; 24 Lazio.
Fourth Eight Seeds
25 Marseille; 26 Rangers; 27 Shakhtar Donetsk; 28 Besiktas; 29 Olympiacos; 30 Anderlecht; 31 Dynamo Kiev; 32 Levski Sofia.
Lyon ben ik inderdaad al wel een beetje beuquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Geen Lyon, Porto of Roma is ook wel mooi
Man Uquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:34 schreef Radegast het volgende:
Hopelijk loten jullie eens een keer wat anders dan Arsenal, Liverpool of AC Milan...
second that!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil Real Madrid!
Alleen daarom al zou ik ze graag treffen aankomend CL seizoen.quote:
Ja dat wil ik ook !!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil Real Madrid!
Die komen als ze zich plaatsen toch in pot 3 of niet?quote:
Liever niet zeg.quote:
Als vrijwel alle clubs die ook voorronde moeten spelen en hoger staan genoteerd zich plaatsen voor het hoofdtoernooi, komt Celtic in pot 3, anders in pot 2.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die komen als ze zich plaatsen toch in pot 3 of niet?
Zou een hele mooie tegenstander zijn in ieder geval.
Ga ik voor 100% zeker naar Glasgow voor de uitwedstrijd.
Precies. Liefst Real Madrid, die kunnen we hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:39 schreef mcyodogg het volgende:
Een Spaanse tegenstander zou weer eens leuk zijn.
Doe mij maar AC Milan, Arsenal of Barcelona.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Precies. Liefst Real Madrid, die kunnen we hebben.
Barcelona, ok, maar die andere 2 hoeven niet zo meer! Iets te vaak gezien!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe mij maar AC Milan, Arsenal of Barcelona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |