Het gaat over voetbal in een discussieforum. Wat verwacht je in vredesnaam?quote:
Maar ik weet al wie het isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat? Dat ik niet wens te vertellen wie het is? Dat zou ik al hebben begrepen uit het feit dat ik het niet de eerste keer er meteen bij had gezet...![]()
Heel goed.quote:
Ik vind t gewoon grappig, mag datquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het gaat over voetbal in een discussieforum. Wat verwacht je in vredesnaam?
Dat mag. Ik ook nl.quote:
Nou Jordi, fijn dat je dit met ons hebt willen delen. Ik heb overigens nooit gehoord van Schrik Niet. Wie is dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zal ik dan maar verklappen wie PSV gecontracteerd heeft?
Komtie..
Boula
Van Bommel
Kaka
en.. schrik niet.
Jordi Cruijf.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou Jordi, fijn dat je dit met ons hebt willen delen. Ik heb overigens nooit gehoord van Schrik Niet. Wie is dat?
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:45 schreef ganzenherder het volgende:
Ik denk dat we deze pagina maar zo snel mogelijk moeten vergeten![]()
Dat is natuurlijk zijn voetbalnaam! Waarschijnlijk is hij erg lelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef DS4 het volgende:
Ik heb overigens nooit gehoord van Schrik Niet. Wie is dat?
Begrijp ik. Misschien is het een goede voor op doel. Iedere keer een tegen een, als de aanvaller opkijkt vergeet deze van schrik de bal...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is natuurlijk zijn voetbalnaam! Waarschijnlijk is hij erg lelijk.
Een jong talent ruilen + geld voor een ervaren rotquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat ze 1 miljoen euro betalen en Beerens er bij doen of zo.
Maar wel een speler met een hoog rendement. Hij is 32 dus kan nog wel wat jaartjes mee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef leolinedance het volgende:
1.8...daar valt opzich nog mee te leven (al is het vrij veel voor een speler van zijn leeftijd)
Als hij er 10 maakt dit jaar en ons een ronde verder schiet in de CL is het ook goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:53 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Maar wel een speler met een hoog rendement. Hij is 32 dus kan nog wel wat jaartjes mee.
En nee, een restwaarde heeft hij dan niet.
En daar wordt dan 7 miljoen voor betaald?quote:Lazovic: Als ik de helft van het aantal goals van Kezman maak is dat goed genoeg voor mij
Hij bedoelt vast dat hij in een seizoen de helft van Kezman's totale aantal doelpunten maaktquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En daar wordt dan 7 miljoen voor betaald?![]()
Het is een vrij reëel bedrag voor een speler van zijn kwaliteit, leeftijd en de disharmonie tussen hem en zijn club.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef leolinedance het volgende:
1.8...daar valt opzich nog mee te leven (al is het vrij veel voor een speler van zijn leeftijd)
Dat zeg ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is een vrij reëel bedrag voor een speler van zijn kwaliteit, leeftijd en de disharmonie tussen hem en zijn club.
Jaja en dan is Ajax weer spekkoper zoals toen met Hoekstraquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat ze 1 miljoen euro betalen en Beerens er bij doen of zo.
Zonder 1 milj. is het okquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:07 schreef patrickt37 het volgende:
Jullie Perez, wij 1 milj. en Kluivert.
Zou een briljante deal zijn, want over een paar weken is Kluivert sowieso weg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:07 schreef patrickt37 het volgende:
Jullie Perez, wij 1 milj. en Kluivert.
Ik zat er net aan te denken. Kluivert is einde contract.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zou een briljante deal zijn, want over een paar weken is Kluivert sowieso weg.
Ajax wil Patrick nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken. Kluivert is einde contract.
Dan blijft het dus toch 2 milj. voor Perez![]()
Van 32 ofzo met een contract voor 1 jaar en het niet naar zijn zin heeft bij zijn huidige clubquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds van mening dat 2 Milj. echt niet veel is voor een speler met zoveel kwaliteiten.
Ajax mot hem niet meer, Perez wil weg én hij is al 33. 2m zou een slechte deal zijn van PSVquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds van mening dat 2 Milj. echt niet veel is voor een speler met zoveel kwaliteiten.
Jezus hij wordt met de post ouder...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ajax mot hem niet meer, Perez wil weg én hij is al 33. 2m zou een slechte deal zijn van PSV.
quote:PSV weer in ‘tweede koker’ bij loting Champions League
Bij de loting voor de Champions League wordt PSV net als de voorgaande jaren ingedeeld in koker twee. Dat betekent dat de landskampioen één sterke tegenstander treft en twee, althans op papier, wat lichtere opponenten. Gemeten naar coëfficiënt bezet de Eindhovense club de dertiende plaats op de UEFA-ranglijst.
Groepshoofden
Bij het aanwijzen van de groepshoofden kijkt de Europese voetbalbond naar de prestaties over de voorbije vijf jaar. Elke club verzamelt punten bij een overwinning of gelijkspel. Daarnaast telt het landengemiddelde mee in de rankingscore. PSV drong de laatste drie jaar weliswaar door tot de halve finales, tweede ronde en kwartfinales, maar sneuvelde in de jaren daarvoor al in de eerste ronde. Naast CL-winnaar AC Milan zijn Barcelona, Real Madrid, Inter Milan, Chelsea en Manchester United geplaatst als groepshoofd.
Niet tegen Lyon, Porto of Roma
Andere clubs die al zeker zijn van deelname zijn VfB Stuttgart, Schalke 04, CSKA Moskou, Sporting Lissabon en Olympique Marseille. Liverpool en Arsenal zouden koker één completeren, maar moeten zich wel nog via de derde voorronde kwalificeren voor het hoofdtoernooi. In de groepsfase ontloopt PSV in ieder geval de Franse kampioen Olympique Lyon, Portugees kampioen FC Porto, maar ook AS Roma. Sevilla, Valencia, Benfica en Ajax belanden eveneens in de tweede lotingspot als zijn zich voor het Champions League-toernooi weten te plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |