Ja, maar dat was al bekend. Maar nog een nieuwe dus?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef ruud.nl het volgende:
Ene Rajkovic wellicht.
Ja.quote:
O?quote:
Als je het al wist, waarom vroeg je het dan?quote:
Om te checken of je niet uit je nek lultquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je het al wist, waarom vroeg je het dan?
En, ben je met de vraag opgeschoten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef leolinedance het volgende:
Om te checken of je niet uit je nek lult![]()
Wat? Dat ik niet wens te vertellen wie het is? Dat zou ik al hebben begrepen uit het feit dat ik het niet de eerste keer er meteen bij had gezet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef leolinedance het volgende:
Ja, het begint wel duidelijk te worden
Het gaat over voetbal in een discussieforum. Wat verwacht je in vredesnaam?quote:
Maar ik weet al wie het isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat? Dat ik niet wens te vertellen wie het is? Dat zou ik al hebben begrepen uit het feit dat ik het niet de eerste keer er meteen bij had gezet...![]()
Heel goed.quote:
Ik vind t gewoon grappig, mag datquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het gaat over voetbal in een discussieforum. Wat verwacht je in vredesnaam?
Dat mag. Ik ook nl.quote:
Nou Jordi, fijn dat je dit met ons hebt willen delen. Ik heb overigens nooit gehoord van Schrik Niet. Wie is dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zal ik dan maar verklappen wie PSV gecontracteerd heeft?
Komtie..
Boula
Van Bommel
Kaka
en.. schrik niet.
Jordi Cruijf.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou Jordi, fijn dat je dit met ons hebt willen delen. Ik heb overigens nooit gehoord van Schrik Niet. Wie is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |