Lazovic die er in zijn beste seizoen 19 heeft ingeschoten en voor de rest alleen matige seizoenen heeft gedraaid en bovendien een klootzak is vind je wel geweldig?quote:
Met zo'n verkutte opmerking hoef ik hem niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Het is in principe dezelfde situatie als waarin Aissati bij Twente kwam. Als die Rajkovic echt zo'n geweldig talent is, is hij meer dan welkom, al is het maar voor één jaar.![]()
4 miljoen waar halen ze dat vandaanquote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Met zo'n verkutte opmerking hoef ik hem niet.
Talent of niet.
'Hofland tekent maandag bij Feyenoord'
Feyenoord heeft Kevin Hofland binnen, zo meldt supporterssite Fortunahome.com. De verdediger moet Vfl Wolfsburg vier miljoen euro opleveren.
Maandag zal de 28-jarige oud-speler van Fortuna Sittard en PSV een contract tekenen in Rotterdam, zo weet de site te melden. Hofland stond nog tot de zomer van 2008 onder contract bij Wolfsburg, maar weigerde een nieuwe verbintenis te ondertekenen.
*zucht*
Wel een erg jong centrum dan, ik zie toch liever een ervaren iemand naast één van die twee.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:17 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk Rajkovic en Da Costa in het centrum en dan Salcido LB en Kromkamp RB.
Dus was Hofland ook niet voor de hier eerder genoemde ¤ 1.400.000,- op te halen.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
4 miljoen waar halen ze dat vandaan![]()
Eensch.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als die Rajkovic zo'n attitude heeft dan kan ie voor mij beter oprotten. Al kan ie goed voetballen. Zo'n attitude hoef ik niet bij PSV.
Correctie:quote:Op zondag 17 juni 2007 21:37 schreef LudoSanders het volgende:
Zo sterk vind ik die Rajkovic niet spelen..
Dat zou zo zijn geweest als Hofland zn contract zelf had uitgekocht. Ik kan me best voorstellen dat Hofland dat niet wou, omdat zn relatie met werkgever gewoon goed was, en het de club ook gunde om geld aan hem te verdienen.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:42 schreef ruud.nl het volgende:
Dus was Hofland ook niet voor de hier eerder genoemde ¤ 1.400.000,- op te halen.
Ik begrijp die aankoop/huur niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
die serv is pas 18 he
Ja en dan huren voor één jaartje, niet echt logisch.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
die serv is pas 18 he
ik ben overigens benieuwd wanneer de eerste speler gebruik gaat maken van die nieuwe mogelijkheid, er moeten nogal wat spelers zijn van boven de 27 (of 28?) die een vierjarig contract hebben.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:43 schreef KELDER het volgende:
[..]
Dat zou zo zijn geweest als Hofland zn contract zelf had uitgekocht. Ik kan me best voorstellen dat Hofland dat niet wou, omdat zn relatie met werkgever gewoon goed was, en het de club ook gunde om geld aan hem te verdienen.
Ik vind 4 miljoen voor Hofland best veel...quote:Op zondag 17 juni 2007 21:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus was Hofland ook niet voor de hier eerder genoemde ¤ 1.400.000,- op te halen.
het was de duurste transfer in de clubgeschiedenis van Fortunaquote:Op maandag 18 juni 2007 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind ik ook.
hoeveel kostte hij sv toendertijd ?
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was de duurste transfer in de clubgeschiedenis van Fortunaik heb alleen nog geen bedrag kunnen vinden
bronquote:In het seizoen 99/00 ontwikkelt Hofland zich stormachtig. Het wordt al vrij snel duidelijk dat hij te goed is voor Fortuna en dus dat hij niet te behouden is. En dat blijkt ook het geval. PSV meldt zich en betaalt 4,5 miljoen euro voor Kevin. En daarmee is hij op dat moment de duurste Fortunees ooit! Sinds november 2000 is hij ook al international!
PSV haalde vroeger maar wat spelers van Fortunaquote:Op maandag 18 juni 2007 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was de duurste transfer in de clubgeschiedenis van Fortunaik heb alleen nog geen bedrag kunnen vinden
Salcido zal naast Da Costa spelen, zonder meer. Er zal nog een linksback aangetrokken worden. Er zijn voor die positie meerdere kandidaten. Rajkovic zal zijn minuten in de loop van het seizoen wel pakken.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:17 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk Rajkovic en Da Costa in het centrum en dan Salcido LB en Kromkamp RB.
tegelijk met Hofland kwamen Bouma en Bommel toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:23 schreef andre347 het volgende:
[..]
PSV haalde vroeger maar wat spelers van Fortuna
uiteraard, maar ze kwamen toch tegelijk?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef dndiek het volgende:
Bouma was verhuurd aan Fortuna
Klopt in de zomer van 1999quote:Op maandag 18 juni 2007 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uiteraard, maar ze kwamen toch tegelijk?
Dirkx. En Jürgen was ook verhuurd. Eigen opleiding.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:28 schreef RayMania het volgende:
En Dirkcx (hoe schrijf je dat?) kwam toch ook van Fortuna?.
Ooit hebben we hem verkocht ja, toen hij bij PSV terug kwam kochten we hem van Fortuna.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
Dirkx was niet verhuurd volgens mij?
Die was verkocht inderdaad, en later tegelijkertijd met Fuchs teruggekocht.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
Dirkx was niet verhuurd volgens mij?
Dat zou ook kunnen. Hij is iig van de eigen opleiding.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ooit hebben we hem verkocht ja, toen hij bij PSV terug kwam kochten we hem van Fortuna.
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
Goeie aankopen waren dat ja, in de winterstop. Robson jaar?
quote:'Hofland voor vier miljoen naar Feyenoord'
Uitgegeven: 19 juni 2007 00:39
Laatst gewijzigd: 19 juni 2007 06:41
AMSTERDAM - Feyenoord neemt voor vier miljoen euro Kevin Hofland over van VfL Wolfsburg. Dit meldt de Duitse krant Wolfsburger Allgemeine.
Oud-PSV'er Hofland hoopt dat de transfer doorgaat, zo zegt hij tegen de krant. De zevenvoudig international kan de geruchten echter nog niet bevestigen. "Wanneer alles geregeld is zal ik de overstap maken."
"Eerst moet Feyenoord het eens worden met Wolfsburg en pas daarna ga ik naar Rotterdam", aldus de verdediger. Het contract van Hofland (28) loopt nog tot medio 2008.
Hofland begon zijn carriere in 1998 bij Fortuna Sittard. Daar speelde de 28-jarige verdediger tot de zomer van 2000. Bert van Marwijk was zijn trainer bij de Limburgse club. Na vier jaar PSV maakte hij de overstap naar Duitsland.
Eigenlijk waren het baggeraankopen maar vergeleken met het gestuntel wat Robsons zomeraankopen lieten zien was het idd heel watquote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
Goeie aankopen waren dat ja, in de winterstop. Robson jaar?
Gaat denk ik wel doorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef leolinedance het volgende:
Hoe zit het met Kenneth?
Als hij inderdaad 4 miljoen moet gaan kosten, dan kan ik er eerlijk gezegd niet mee zitten. Volgens mij is een Sankoh minstens net zo goed en ook haalbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:22 schreef appelsientje het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1119987&c=41&rss
[..]
Waarschijnlijk deze week rond + waarschijnlijk nog een speler.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef leolinedance het volgende:
Hoe zit het met Kenneth?
Wie dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk deze week rond + waarschijnlijk nog een speler.
Dat zal bekend gemaakt worden als het rond komt...quote:
Maar jij weet dus wie het isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zal bekend gemaakt worden als het rond komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |