tegelijk met Hofland kwamen Bouma en Bommel toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:23 schreef andre347 het volgende:
[..]
PSV haalde vroeger maar wat spelers van Fortuna
uiteraard, maar ze kwamen toch tegelijk?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef dndiek het volgende:
Bouma was verhuurd aan Fortuna
Klopt in de zomer van 1999quote:Op maandag 18 juni 2007 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uiteraard, maar ze kwamen toch tegelijk?
Dirkx. En Jürgen was ook verhuurd. Eigen opleiding.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:28 schreef RayMania het volgende:
En Dirkcx (hoe schrijf je dat?) kwam toch ook van Fortuna?.
Ooit hebben we hem verkocht ja, toen hij bij PSV terug kwam kochten we hem van Fortuna.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
Dirkx was niet verhuurd volgens mij?
Die was verkocht inderdaad, en later tegelijkertijd met Fuchs teruggekocht.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
Dirkx was niet verhuurd volgens mij?
Dat zou ook kunnen. Hij is iig van de eigen opleiding.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ooit hebben we hem verkocht ja, toen hij bij PSV terug kwam kochten we hem van Fortuna.
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
Goeie aankopen waren dat ja, in de winterstop. Robson jaar?
quote:'Hofland voor vier miljoen naar Feyenoord'
Uitgegeven: 19 juni 2007 00:39
Laatst gewijzigd: 19 juni 2007 06:41
AMSTERDAM - Feyenoord neemt voor vier miljoen euro Kevin Hofland over van VfL Wolfsburg. Dit meldt de Duitse krant Wolfsburger Allgemeine.
Oud-PSV'er Hofland hoopt dat de transfer doorgaat, zo zegt hij tegen de krant. De zevenvoudig international kan de geruchten echter nog niet bevestigen. "Wanneer alles geregeld is zal ik de overstap maken."
"Eerst moet Feyenoord het eens worden met Wolfsburg en pas daarna ga ik naar Rotterdam", aldus de verdediger. Het contract van Hofland (28) loopt nog tot medio 2008.
Hofland begon zijn carriere in 1998 bij Fortuna Sittard. Daar speelde de 28-jarige verdediger tot de zomer van 2000. Bert van Marwijk was zijn trainer bij de Limburgse club. Na vier jaar PSV maakte hij de overstap naar Duitsland.
Eigenlijk waren het baggeraankopen maar vergeleken met het gestuntel wat Robsons zomeraankopen lieten zien was het idd heel watquote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
Goeie aankopen waren dat ja, in de winterstop. Robson jaar?
Gaat denk ik wel doorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef leolinedance het volgende:
Hoe zit het met Kenneth?
Als hij inderdaad 4 miljoen moet gaan kosten, dan kan ik er eerlijk gezegd niet mee zitten. Volgens mij is een Sankoh minstens net zo goed en ook haalbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:22 schreef appelsientje het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1119987&c=41&rss
[..]
Waarschijnlijk deze week rond + waarschijnlijk nog een speler.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef leolinedance het volgende:
Hoe zit het met Kenneth?
Wie dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk deze week rond + waarschijnlijk nog een speler.
Dat zal bekend gemaakt worden als het rond komt...quote:
Maar jij weet dus wie het isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zal bekend gemaakt worden als het rond komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |