quote:Volgens NOS Sportjournaal zou Feyenoord een akkoord hebben met Tim de Cler. Marcel Brands van AZ bevestigde tegenover Radio Rijnmond dat de clubs dichtbij een akkoord zijn. ,,Nadat wij onze voorwaarden kenbaar hebben gemaakt, liet Feyenoord ons weten er met ons wel uit te komen. Maar ik weet niet beter dan dat Tim ver is met PSV.''
PSV Netwerk
Volgens zaakwaarnemer Rob Jansen van De Cler wortd er echter nog niet gepraat met Feyenoord: ,,Feyenoord is een serieuze optie, maar we zijn al zo ver met PSV dat het niet netjes is met Feyenoord te praten.'
Mooi. Ik heb graag Denen bij PSV, maar Perez ben ik niet zo weg van.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Geen Perez, is afgekets aldus van Geel.
Over geld moet PSV niet zeiken, zoveel is er de laatste seizoenen niet besteed aan transfers. Nu mogen ze ook wel een seizoen iets meer investerenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:43 schreef cultheld het volgende:
Dat Koeman persé De Cler op links wil hebben zegt mij genoeg. Hij gaat "gewoon" 4-4-2 of 4-3-3 spelen met 2 aanvallend ingestelde backs, met Simons, Da Costa en Salcido als verdedigend blok. Aissati gaat banken, Afellay en "de opvolger van Cocu die geen Aissati mag heten" zullen de flanken wel gaan bezetten en voorin lopen 3 aanvallers die niet complementair aan elkaar zijn. Koeman is weer eens zonder visie aan het inkopen en dat gaat PSV vroeg of laat geld kosten.
Dat werkt sowieso niet als je met aanvallende backs speelt. Als Koeman een visie had, dan had hij een elftal om Aissati en Afellay heen gebouwd. Het zou me niks verbazen als hij Zonneveld op de plek van Cocu zet en Aissati als wisselspeler voor Afellay gebruikt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:46 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat er voor Koeman alleen plaats voor Aissati in 4-4-2. Ik pleit al een tijdje voor een Aissati-Simons-Afellay middenveld, maar dat zal wel een utopie zijn.
Als je een trainer hebt die persé weer een spits wil kopen voor de hoofdprijs, dan houdt het snel op hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Over geld moet PSV niet zeiken, zoveel is er de laatste seizoenen niet besteed aan transfers. Nu mogen ze ook wel een seizoen iets meer investeren
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:55 schreef KELDER het volgende:
wie mochten we ook alweer 'marken' dat het 'vandaag' (lees: gister) ging rondkomen ?dylan dog toch ?
Inderdaad, Afellay en Aissati moeten altijd in de basis en andere spelers op het middenveld moeten hun ondersteuning zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat werkt sowieso niet als je met aanvallende backs speelt. Als Koeman een visie had, dan had hij een elftal om Aissati en Afellay heen gebouwd. Het zou me niks verbazen als hij Zonneveld op de plek van Cocu zet en Aissati als wisselspeler voor Afellay gebruikt.
Aissati moet je sowieso niet achter de spitsen zetten, want daar heeft ie niet genoeg body en duelkracht voor. Aissati is iemand die het liefst zo kort mogelijk aan de bal is: Een verdeelstation pur sang. Afellay daarentegen beschikt over loopvermogen, een leuk schot, pikt z'n doelpuntjes mee en heeft ook wel een leuk overzicht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, Afellay en Aissati moeten altijd in de basis en andere spelers op het middenveld moeten hun ondersteuning zijn.
Maar je kan toch Zonneveld op de plek van Cocu zetten, Aissati achter de spitsen,Afellay op rechts en Simons als controleur. Dan heb je zowel solide als creatieve spelers.
Net zoals Sneijder?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef cultheld het volgende:
Aissati moet je sowieso niet achter de spitsen zetten, want daar heeft ie niet genoeg body en duelkracht voor.
Sneijder is een betere linkshalf dan nummer 10, maar om andere redenen dan Aissati. Aissati kan best een nummer 10 worden hoor, maar daarvoor komt hij op dit moment nog te kort. Afellay is daar geschikter voor. Aissati is wel een briljante passer die aan een jonge Zidane doet denken en zijn overzicht en voetbalslimheid zijn fenomenaal. Maar hij is op dit moment een verdeelstation van het zuiverste water: Dat verdelen gaat hem echter heel erg goed af en daarom zou hij best de wereldtop kunnen bereiken, al zijn er maar bitter weinig pure verdelers die de absolute wereldtop daadwerkelijk bereiken. Die gaat hij overigens sowieso bereiken als hij zich controlerend dan wel offensief verbetert waardoor hij een completere voetballer wordt.quote:
Die zit lekker aan de Red Bull. Scoort 5 keer in 35 wedstrijden in de Oostenrijkse Bundesliga.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:12 schreef Sloggi het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat wereldtalent van jullie, Vonlanthen?
Volgens mij is hij al eigendom van Red Bullquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al eigendom van Red Bull
Als ik jou posts lees vraag ik me altijd af hoe het toch komt dat psv de afgelopen 3 jaar de CL niet heeft gewonnen. Als ik psv was zou ik jou als coach nemenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sneijder is een betere linkshalf dan nummer 10, maar om andere redenen dan Aissati. Aissati kan best een nummer 10 worden hoor, maar daarvoor komt hij op dit moment nog te kort. Afellay is daar geschikter voor. Aissati is wel een briljante passer die aan een jonge Zidane doet denken en zijn overzicht en voetbalslimheid zijn fenomenaal. Maar hij is op dit moment een verdeelstation van het zuiverste water: Dat verdelen gaat hem echter heel erg goed af en daarom zou hij best de wereldtop kunnen bereiken, al zijn er maar bitter weinig pure verdelers die de absolute wereldtop daadwerkelijk bereiken. Die gaat hij overigens sowieso bereiken als hij zich controlerend dan wel offensief verbetert waardoor hij een completere voetballer wordt.
Van voetbalzone (ben te lui om de krant er zelf bij te pakken)quote:Update 8.45
Het Algemeen Dagblad meldt in haar papieren uitgave dat De Cler definitief voor een transfer naar Feyenoord heeft gekozen. De Rotterdammers hebben de transfer echter nog niet bevestigd, waardoor de onzekerheid nog enigzins aanblijft.
http://www.ad.nl/sport/article1453711.ecequote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:59 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Van voetbalzone (ben te lui om de krant er zelf bij te pakken)
Heb het ook net beneden zitten lezen, lijkt me redelijk duidelijk!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/article1453711.ece
De vlag kan uit, Cultquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef cultheld het volgende:
Mooi, nu moet de De Cler transfer nog ff afketsen en dan ben ik tevreden.
En VI meldt dat PSV al zo ver is met de Cler dat Feyenoord te laat komtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:24 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
De vlag kan uit, Cult
http://www.ad.nl/sport/article1453711.ece
Het is gisteren rond gekomen maar beide clubs hebben besloten het nieuws pas naar buiten te brengen als Tim Vincken en Erik Pieters gepresenteerd zijn bij Ajax.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:55 schreef KELDER het volgende:
wie mochten we ook alweer 'marken' dat het 'vandaag' (lees: gister) ging rondkomen ?dylan dog toch ?
*editquote:PSV onderhandelt niet langer over De Cler
Uitgegeven: 22 juni 2007 12:22
Laatst gewijzigd: 22 juni 2007 12:23
AMSTERDAM - PSV en AZ onderhandelen niet langer over Tim de Cler. De onderhandelingen zouden voor de club uit Eindhoven zijn stukgelopen op de vraagprijs van AZ. De 28-jarige verdediger zag eerder af van een contractverlenging bij AZ en is op zoek naar een andere club.
PSV leek lang de beste papieren te hebben om de linksback aan te trekken. De Cler mocht vertrekken bij de Alkmaarse club omdat zijn contract volgend jaar afloopt. AZ wil de verdediger dan niet transfervrij laten vertrekken. PSV-woordvoerder Pedro Salazar zegt vrijdag dat beide clubs niet tot een overeenkomst zijn gekomen en dat niet met Tim de Cler is gesproken.
Het AD meldde vrijdag dat De Cler naar Feyenoord vertrekt. De Rotterdamse club wil de komst van de tienvoudig international nog niet bevestigen en hoopt later op de dag met meer informatie te komen. De zaakwaarnemer van de verdediger, Karel Jansen, was niet bereikbaar voor commentaar.
Tim de Cler begon zijn carrière bij Ajax. Na vijf seizoenen vertrok de verdediger naar AZ. In totaal speelde hij 157 competitiewedstrijden voor de Alkmaarders en daarin kwam hij viermaal tot scoren.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
*edit
Inmiddels bevestigd op www.feyenoord.nl
De Cler dus definitief niet naar PSV. Ben benieuwd wat de volgende namen zijn die langs gaan komen.
Whoa, De Cler is wel goed. Hij past wel beter bij Feyenoord dan bij PSV, ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:59 schreef ganzenherder het volgende:
Zelden zon feest geweest na het afketsen van een transfer![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het meer de visie van Koeman die te wensen overlaat. Persoonlijk heb ik liever De Cler linksback dan Zonneveld. Had PSV De Cler aangetrokken, hadden ze eindelijk van de achilleshiel op links afgeweest met dubbele bezetting.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:02 schreef BB-boy het volgende:
Jullie kunnen wel blij zijn, maar blijkbaar laat het onderhandelen van Valckx te wensen over.
Allicht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:06 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer de visie van Koeman die te wensen overlaat.
Kromkamp en Zonneveld zijn ook geen wereldspelers, maar altijd nog stukken beter dan Tim de Cler. Zonneveld heeft bovendien een veel betere traptechniek.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef twi het volgende:
Ik zeg nergens dat De Cler een zaligmakende optie is, maar als Zonneveld en Kromkamp al achterin mogen staan bij jullie, dan is De Cler van die drie zeker niet de minste optie.
Voor 10 miljoen + mogen ze hem ophalenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:00 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens the Sun zou West Ham bekijken of Koné iets voor hen is.![]()
Nee iets meer! Er gaan geruchten dat Tevez voor 40M verkocht gaat worden, dan de helft voor een vervanger lijkt me een mooi bedrag!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:07 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen + mogen ze hem ophalen
Alleen jammer dat The Sun het schrijft
Ik denk dat Madrid wel de laatste plaats is waar Koeman trainer zou worden, of het zou Atletico moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:28 schreef ganzenherder het volgende:
Kone naar West Ham voor 20 mil en dan Koeman naar Madrid voor een mooi afkoopsommetje![]()
Ik denk dat we al blij mogen zijn als we er ook maar een euro meer voor krijgen dan dat we er voor hebben betaald, 20 miljoen is niet geheel realistischquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:09 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Nee iets meer! Er gaan geruchten dat Tevez voor 40M verkocht gaat worden, dan de helft voor een vervanger lijkt me een mooi bedrag!
Is natuurlijk afwachten, maar ik denk dat Koné blijft!
Moet ook niet altijd realistisch zijn, toch? Ik zou er iig niet over klagen! Maar was Koné niet voor 9M gekocht + 30% van een volgende transfer? Zoiets kan ik mij herrinnerenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:44 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik denk dat we al blij mogen zijn als we er ook maar een euro meer voor krijgen dan dat we er voor hebben betaald, 20 miljoen is niet geheel realistisch![]()
Jullie mogen hem ook naar ons terugsturen als jullie niet tevreden over hem zijn, heb ik geen problemen mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:44 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik denk dat we al blij mogen zijn als we er ook maar een euro meer voor krijgen dan dat we er voor hebben betaald, 20 miljoen is niet geheel realistisch![]()
Beetje aandacht is nooit verkeerd. Deportivo zoekt toch ook nog een trainer?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:36 schreef cultheld het volgende:
Hij staat vast op plek 5 of 6: Is nu nog niet echt de aandacht waard. Ik ga er vanuit dat Schüster het gewoon wordt.
quote:Ronald Koeman mogelijk trainer Real Madrid'
Real Madrid heeft, mocht het zich ontdoen van Fabio Capello, interesse in Ronald Koeman. Dit zegt voorzitter Ramon Calderón in een interview met de Spaanse krant AS.
Technisch directeur Pedrag Mijatovic brengt komende week een rapport uit, waarin staat wat er met Capello moet gebeuren. "We zijn in afwachting van het rapport van zijn departement. Daarin staan aanbevelingen of we door moeten gaan met Capello of niet. Op maandag of dinsdag valt de beslissing"
Opvallend genoeg is er al gesproken met kandidaten, mocht Capello niet doorgaan. "Mijatovic heeft al met me gesproken over kandidaten in het geval Capello niet blijft. Hij had het onder meer over Wenger, Koeman en Laudrup."
Bernd Schuster zit er volgens de voorzitter niet bij. "Dat kunnen we niet maken: Schuster heeft een contract. Maar wanneer we een coach nodig hebben en hij is beschikbaar, dan kan ik me goed voorstellen dat Mijatovic hem overweegt."
Volgens mij wordt er in die Zuid Europese competities meer gekeken hoe iemand was als voetballer dan dat hij nu is als trainerquote:
Ik hoop dat hij Rijkaard vervangt bij Barca.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:39 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Beetje aandacht is nooit verkeerd. Deportivo zoekt toch ook nog een trainer?
Koeman heeft toch ook nog een contractquote:Ronald Koeman mogelijk trainer Real Madrid'
...
Bernd Schuster zit er volgens de voorzitter niet bij. "Dat kunnen we niet maken: Schuster heeft een contract. Maar wanneer we een coach nodig hebben en hij is beschikbaar, dan kan ik me goed voorstellen dat Mijatovic hem overweegt."
Of Sergio Ramos naar ons of zo...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koeman heeft toch ook nog een contract.
Maar tegen een vergoeding van 2mil mogen ze hem best contracteren hoor, ik hoef er niet eens geld voor.
van dichtbij ook trouwens, ik zat in het stadion. In de verdediging daar is hij echt de man die het regelt en ging ook af en toe mee naar voren zoals Alex dat ook kan. Mooi een ervaren verdediger naar Da Costa en het komt helemaal goedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:21 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik vond Da Costa gisteren trouwens en goede indruk maken
Verdedigend goed, aardige passes, nou waren de Italianen niet heel sterk aanvallend, maar toch, hij stond er wel.
Nog niet helemaal einde verhaal dus.quote:PSV: 'Tot eind augustus de tijd voor Perez'
22/6/2007 19:38
Wat PSV betreft is de komst van Kenneth Perez nog niet definitief van de baan. De gesprekken met Ajax over de overname van de 32-jarige Deen zijn weliswaar afgebroken, maar de Eindhovense club wanhoopt niet.
'We hebben nog tot eind augustus de tijd', tekende RTV Noord-Holland op uit de mond van PSV-woordvoerder Pedro Salazar-Hewitt. 'We laten het even bezinken en komen dan mogelijk wel weer terug in de race.'
PSV heeft met Perez al een persoonlijk akkoord bereikt, maar kon het tot op heden niet eens worden met Ajax over de afkoopsom. De Amsterdammers zouden een vergoeding van 1,8 miljoen euro eisen om Perez' tot medio 2009 doorlopende contract te ontbinden.
En voor Tevez ontvangt WHU geen cent.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:09 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Nee iets meer! Er gaan geruchten dat Tevez voor 40M verkocht gaat worden, dan de helft voor een vervanger lijkt me een mooi bedrag!
Is natuurlijk afwachten, maar ik denk dat Koné blijft!
En ik maar denken dat wij tegen de graafschap zouden beginnen! Ook leuk, promoveren en dan gelijk de nummer 2/3 van vorig jaar tegen komen!quote:Kraker in eerste speelronde Eredivisie
Geschreven door Pieter Ooms op zaterdag, 23 juni om 10:18
Gisteren is het conceptprogramma van de Eredivisie 2007/2008 bij de Betaald Voetbal Organisaties op de mat gevallen. Opvallend: in het eerste speelweekend staat er met het duel FC Utrecht - Feyenoord direct al een risicoduel op het programma.
Op 17 augustus zal in Heerenveen de aftrap plaats vinden van het nieuwe seizoen. De Friezen zullen in het Abe Lenstra Stadion op vrijdagavond aantreden tegen Willem II. De Graafschap en VVV Venlo, beide gepromoveerd naar de Eredivisie, zullen starten tegen respectievelijk Ajax en AZ.
Programma van de eerste speelronde
Vrijdag 17 augustus
Heerenveen - Willem II
Zaterdag 18 augustus
Sparta - Vitesse
NEC - Roda JC
NAC - FC Groningen
AZ - VVV
Zondag 19 augustus
FC Utrecht - Feyenoord
Heracles - PSV
De Graafschap - Ajax
Excelsior - FC Twente
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Kunnen we niet gewoon Lee terughalen voor linksback?
is toch ongeveer elk jaar zo, de promovendi hebben t altijd moeilijk, net zoals dat de meeste topploegen met een niet zo moeilijke wedstrijd beginnen (en de programma makers in zeist zien feyenoord dus kennelijk niet als topploegquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:46 schreef GodsSon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat wij tegen de graafschap zouden beginnen! Ook leuk, promoveren en dan gelijk de nummer 2/3 van vorig jaar tegen komen!
Heerlijk LEE terugquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Kunnen we niet gewoon Lee terughalen voor linksback?
Goede zaak! Hij valt me tijdens het EK iig positief op!quote:OB: PSV wil contract Beerens verlengen
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.
PSV wil het contract met Roy Beerens openbreken en verlengen. De aanvaller werd in de winterstop verhuurd aan NEC, maar ontwikkelt zich zo goed dat hij nu een verbeterd contract aangeboden krijgt. Beerens speelt met Jong Oranje zaterdagavond de finale van het Europees kampioenschap. Na het toernooi wil PSV snel met hem om de tafel. Beerens heeft bij PSV nog een contract voor één seizoen. De club is wel van plan om hem komend seizoen opnieuw te verhuren. NEC en NAC hebben zich al bij de Eindhovense club gemeld.
Goede, succesvolle traditie!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ligt dat nu aan mij of starten we al 2 jaar lang tegen Heracles, NEC en Twente?
Hoe kun je nou in twee jaar tegen drie ploegen starten?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ligt dat nu aan mij of starten we al 2 jaar lang tegen Heracles, NEC en Twente?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |