abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50712727

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens (stopt ermee)
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger (vertrekt)
04. Alex (vertrokken naar Chelsea)
13. Alcides
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
28. Xiang Sun (vertrokken)
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock (verhuurd aan KV Red Star Waasland)

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Phillip Cocu (gestopt bij PSV)
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert (vertrekt)
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens (verhuurd aan NEC)

Laatst gespeelde wedstrijd:

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ en http://goalzzz.50webs.com/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven

OP PSV Topic
pi_50712790
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50712839
Laatste bericht uit vorige topic:
quote:
Volgens NOS Sportjournaal zou Feyenoord een akkoord hebben met Tim de Cler. Marcel Brands van AZ bevestigde tegenover Radio Rijnmond dat de clubs dichtbij een akkoord zijn. ,,Nadat wij onze voorwaarden kenbaar hebben gemaakt, liet Feyenoord ons weten er met ons wel uit te komen. Maar ik weet niet beter dan dat Tim ver is met PSV.''
PSV Netwerk
Volgens zaakwaarnemer Rob Jansen van De Cler wortd er echter nog niet gepraat met Feyenoord: ,,Feyenoord is een serieuze optie, maar we zijn al zo ver met PSV dat het niet netjes is met Feyenoord te praten.'
pi_50713235
Geen Perez, is afgekets aldus van Geel .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50713490
Mooi, nu moet de De Cler transfer nog ff afketsen en dan ben ik tevreden .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50713515
De Cler wil ik niet nee

Maar Perez vind ik gewoon een versterking hoor
Patat Friet
pi_50713541
Voetballend gezien is hij een versterking, maar hij loopt andere spelers in de weg en hij zorgt voor spanningen in de groep. Liever niet dus.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50713598
TVPSV
pi_50713779
Ik ben het wel met cultheld eens over De Cler en Perez (misschien dat ik laatstgenoemde iets liever wil, omdat hij niet per definitie stoorzender is). Punt is nu wel dat er nu andere spelers gehaald moeten worden, en de meeste transfervrije zijn inmiddels wel aan een club, dus goedkoop gaat het niet worden, lijkt me.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50713928
Dat Koeman persé De Cler op links wil hebben zegt mij genoeg. Hij gaat "gewoon" 4-4-2 of 4-3-3 spelen met 2 aanvallend ingestelde backs, met Simons, Da Costa en Salcido als verdedigend blok. Aissati gaat banken, Afellay en "de opvolger van Cocu die geen Aissati mag heten" zullen de flanken wel gaan bezetten en voorin lopen 3 aanvallers die niet complementair aan elkaar zijn. Koeman is weer eens zonder visie aan het inkopen en dat gaat PSV vroeg of laat geld kosten.
pi_50714028
Ik denk dat er voor Koeman alleen plaats voor Aissati in 4-4-2. Ik pleit al een tijdje voor een Aissati-Simons-Afellay middenveld, maar dat zal wel een utopie zijn.

[ Bericht 67% gewijzigd door mcyodogg op 22-06-2007 00:55:37 ]
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:49:47 #12
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_50714096
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Geen Perez, is afgekets aldus van Geel .
Mooi. Ik heb graag Denen bij PSV, maar Perez ben ik niet zo weg van.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_50714100
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:43 schreef cultheld het volgende:
Dat Koeman persé De Cler op links wil hebben zegt mij genoeg. Hij gaat "gewoon" 4-4-2 of 4-3-3 spelen met 2 aanvallend ingestelde backs, met Simons, Da Costa en Salcido als verdedigend blok. Aissati gaat banken, Afellay en "de opvolger van Cocu die geen Aissati mag heten" zullen de flanken wel gaan bezetten en voorin lopen 3 aanvallers die niet complementair aan elkaar zijn. Koeman is weer eens zonder visie aan het inkopen en dat gaat PSV vroeg of laat geld kosten.
Over geld moet PSV niet zeiken, zoveel is er de laatste seizoenen niet besteed aan transfers. Nu mogen ze ook wel een seizoen iets meer investeren
Patat Friet
pi_50714151
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:46 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat er voor Koeman alleen plaats voor Aissati in 4-4-2. Ik pleit al een tijdje voor een Aissati-Simons-Afellay middenveld, maar dat zal wel een utopie zijn.
Dat werkt sowieso niet als je met aanvallende backs speelt. Als Koeman een visie had, dan had hij een elftal om Aissati en Afellay heen gebouwd. Het zou me niks verbazen als hij Zonneveld op de plek van Cocu zet en Aissati als wisselspeler voor Afellay gebruikt.
pi_50714187
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:49 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Over geld moet PSV niet zeiken, zoveel is er de laatste seizoenen niet besteed aan transfers. Nu mogen ze ook wel een seizoen iets meer investeren
Als je een trainer hebt die persé weer een spits wil kopen voor de hoofdprijs, dan houdt het snel op hoor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juni 2007 @ 00:53:54 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50714205
geen Perez, geen de Cler het komt nog goed

van der Leegte heeft er trouwens totaal geen moeite mee met zn rol op de bank. Voor hem stond het sowieso vast dat als PSV zou komen hij terug kwam
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:55:32 #17
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50714233
wie mochten we ook alweer 'marken' dat het 'vandaag' (lees: gister) ging rondkomen ? dylan dog toch ?
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juni 2007 @ 00:56:55 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50714273
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:55 schreef KELDER het volgende:
wie mochten we ook alweer 'marken' dat het 'vandaag' (lees: gister) ging rondkomen ? dylan dog toch ?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juni 2007 @ 00:57:45 #19
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50714298
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50714324
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat werkt sowieso niet als je met aanvallende backs speelt. Als Koeman een visie had, dan had hij een elftal om Aissati en Afellay heen gebouwd. Het zou me niks verbazen als hij Zonneveld op de plek van Cocu zet en Aissati als wisselspeler voor Afellay gebruikt.
Inderdaad, Afellay en Aissati moeten altijd in de basis en andere spelers op het middenveld moeten hun ondersteuning zijn.

Maar je kan toch Zonneveld op de plek van Cocu zetten, Aissati achter de spitsen,Afellay op rechts en Simons als controleur. Dan heb je zowel solide als creatieve spelers.
pi_50714508
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:58 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Inderdaad, Afellay en Aissati moeten altijd in de basis en andere spelers op het middenveld moeten hun ondersteuning zijn.

Maar je kan toch Zonneveld op de plek van Cocu zetten, Aissati achter de spitsen,Afellay op rechts en Simons als controleur. Dan heb je zowel solide als creatieve spelers.
Aissati moet je sowieso niet achter de spitsen zetten, want daar heeft ie niet genoeg body en duelkracht voor. Aissati is iemand die het liefst zo kort mogelijk aan de bal is: Een verdeelstation pur sang. Afellay daarentegen beschikt over loopvermogen, een leuk schot, pikt z'n doelpuntjes mee en heeft ook wel een leuk overzicht.

Waarom zou je Zonneveld op de plek van Cocu zetten: Daar komt ie echt te kort voor hoor. Zonneveld is alleen bruikbaar als aanvallende half of aanvallende wingback. Verdedigend maakt hij geen indruk op mij.

Het enige systeem waarin de huidige aankopen renderen is zoiets:

----------------------Gomes-------------------------
Kromkamp---Da Costa--Salcido---Zonneveld---
-----------------------Simons-----------------------
Väyrynen---------------------------Aissati--------
---------------------Afellay--------------------------
---------------Koné------Lazovic-------------------
Hierbij ga ik er vanuit dat Farfán wordt verkocht.

Mijn voorkeur gaat uit naar een 3-5-2 met Simons en Van der Leegte als dubbele dekking voor de verdediging en Väyrynen, Aissati en Afellay voor de dynamiek op het middenveld en aanvoer voor de voorhoede.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 01:07:41 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50714538
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef cultheld het volgende:
Aissati moet je sowieso niet achter de spitsen zetten, want daar heeft ie niet genoeg body en duelkracht voor.
Net zoals Sneijder?
pi_50714663
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef twi het volgende:

[..]

Net zoals Sneijder?
Sneijder is een betere linkshalf dan nummer 10, maar om andere redenen dan Aissati. Aissati kan best een nummer 10 worden hoor, maar daarvoor komt hij op dit moment nog te kort. Afellay is daar geschikter voor. Aissati is wel een briljante passer die aan een jonge Zidane doet denken en zijn overzicht en voetbalslimheid zijn fenomenaal. Maar hij is op dit moment een verdeelstation van het zuiverste water: Dat verdelen gaat hem echter heel erg goed af en daarom zou hij best de wereldtop kunnen bereiken, al zijn er maar bitter weinig pure verdelers die de absolute wereldtop daadwerkelijk bereiken. Die gaat hij overigens sowieso bereiken als hij zich controlerend dan wel offensief verbetert waardoor hij een completere voetballer wordt.
pi_50714681
Hoe is het eigenlijk met dat wereldtalent van jullie, Vonlanthen?
pi_50714729
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:12 schreef Sloggi het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat wereldtalent van jullie, Vonlanthen?
Die zit lekker aan de Red Bull. Scoort 5 keer in 35 wedstrijden in de Oostenrijkse Bundesliga.
pi_50714922
Wow. Wereldspits!

Snel verkopen dus.
pi_50716829
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:21 schreef Sloggi het volgende:
Wow. Wereldspits!

Snel verkopen dus.
Volgens mij is hij al eigendom van Red Bull
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_50717574
Viel die jongen even tegen. Die zien we vast nog wel eens in Nederland terug bij een middenmoter.
That's all folks!
pi_50717860
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 05:44 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Volgens mij is hij al eigendom van Red Bull
  vrijdag 22 juni 2007 @ 08:53:47 #30
11102 knep
Mountainfreak
pi_50717986
PSV
pi_50718004
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Sneijder is een betere linkshalf dan nummer 10, maar om andere redenen dan Aissati. Aissati kan best een nummer 10 worden hoor, maar daarvoor komt hij op dit moment nog te kort. Afellay is daar geschikter voor. Aissati is wel een briljante passer die aan een jonge Zidane doet denken en zijn overzicht en voetbalslimheid zijn fenomenaal. Maar hij is op dit moment een verdeelstation van het zuiverste water: Dat verdelen gaat hem echter heel erg goed af en daarom zou hij best de wereldtop kunnen bereiken, al zijn er maar bitter weinig pure verdelers die de absolute wereldtop daadwerkelijk bereiken. Die gaat hij overigens sowieso bereiken als hij zich controlerend dan wel offensief verbetert waardoor hij een completere voetballer wordt.
Als ik jou posts lees vraag ik me altijd af hoe het toch komt dat psv de afgelopen 3 jaar de CL niet heeft gewonnen. Als ik psv was zou ik jou als coach nemen
pi_50718082
quote:
Update 8.45
Het Algemeen Dagblad meldt in haar papieren uitgave dat De Cler definitief voor een transfer naar Feyenoord heeft gekozen. De Rotterdammers hebben de transfer echter nog niet bevestigd, waardoor de onzekerheid nog enigzins aanblijft.
Van voetbalzone (ben te lui om de krant er zelf bij te pakken)
All management is Strategic Management.
pi_50718197
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:59 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Van voetbalzone (ben te lui om de krant er zelf bij te pakken)
http://www.ad.nl/sport/article1453711.ece
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50718946
De Cler naar Feyenoord en Perez komt niet. Wat een heerlijk nieuws op deze ochtend

Nu nog een nieuwe trainer
We sure are cute for two ugly people.
pi_50718954
quote:
Heb het ook net beneden zitten lezen, lijkt me redelijk duidelijk!
Dagdag Perez, dagdag De Cler! Welkom Feyenoord, die gaan straks echt nog ergens komen!
pi_50720163
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef cultheld het volgende:
Mooi, nu moet de De Cler transfer nog ff afketsen en dan ben ik tevreden .
De vlag kan uit, Cult

pi_50720293
Ik houd nog een slag om de arm, VI en Rijnmond melden heel wat anders en op de Feyenoord-site staat nog niks.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:55:12 #38
159022 AminBen
El Maestro
pi_50721188
Ik ben echt benieuwd wat het schaduwlijstje is op linksback
pi_50722046
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:24 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

De vlag kan uit, Cult

En VI meldt dat PSV al zo ver is met de Cler dat Feyenoord te laat komt
Patat Friet
pi_50722111
Ik vond Da Costa gisteren trouwens en goede indruk maken
Verdedigend goed, aardige passes, nou waren de Italianen niet heel sterk aanvallend, maar toch, hij stond er wel.
pi_50722775
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:55 schreef KELDER het volgende:
Het is gisteren rond gekomen maar beide clubs hebben besloten het nieuws pas naar buiten te brengen als Tim Vincken en Erik Pieters gepresenteerd zijn bij Ajax.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_50723802
Geen de Cler . Een verdediger erbij halen en dan gewoon Zonneveld of Salcido op linksback
pi_50726611
quote:
PSV onderhandelt niet langer over De Cler

Uitgegeven: 22 juni 2007 12:22
Laatst gewijzigd: 22 juni 2007 12:23

AMSTERDAM - PSV en AZ onderhandelen niet langer over Tim de Cler. De onderhandelingen zouden voor de club uit Eindhoven zijn stukgelopen op de vraagprijs van AZ. De 28-jarige verdediger zag eerder af van een contractverlenging bij AZ en is op zoek naar een andere club.

PSV leek lang de beste papieren te hebben om de linksback aan te trekken. De Cler mocht vertrekken bij de Alkmaarse club omdat zijn contract volgend jaar afloopt. AZ wil de verdediger dan niet transfervrij laten vertrekken. PSV-woordvoerder Pedro Salazar zegt vrijdag dat beide clubs niet tot een overeenkomst zijn gekomen en dat niet met Tim de Cler is gesproken.

Het AD meldde vrijdag dat De Cler naar Feyenoord vertrekt. De Rotterdamse club wil de komst van de tienvoudig international nog niet bevestigen en hoopt later op de dag met meer informatie te komen. De zaakwaarnemer van de verdediger, Karel Jansen, was niet bereikbaar voor commentaar.

Tim de Cler begon zijn carrière bij Ajax. Na vijf seizoenen vertrok de verdediger naar AZ. In totaal speelde hij 157 competitiewedstrijden voor de Alkmaarders en daarin kwam hij viermaal tot scoren.
*edit
Inmiddels bevestigd op www.feyenoord.nl

De Cler dus definitief niet naar PSV. Ben benieuwd wat de volgende namen zijn die langs gaan komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door En1gma op 22-06-2007 13:48:32 ]
pi_50727537
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:26 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

*edit
Inmiddels bevestigd op www.feyenoord.nl

De Cler dus definitief niet naar PSV. Ben benieuwd wat de volgende namen zijn die langs gaan komen.
Patat Friet
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:52:35 #45
159022 AminBen
El Maestro
pi_50727599
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

!
pi_50727690
www.feyenoord.nl

En weer een miskoop bij het Maasgebouw .
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:58:22 #47
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50727826
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_50727859
Zelden zon feest geweest na het afketsen van een transfer
Patat Friet
pi_50727911
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:59 schreef ganzenherder het volgende:
Zelden zon feest geweest na het afketsen van een transfer
Whoa, De Cler is wel goed. Hij past wel beter bij Feyenoord dan bij PSV, ja.
pi_50727957
Jullie kunnen wel blij zijn, maar blijkbaar laat het onderhandelen van Valckx te wensen over.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:06:40 #51
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50728124
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:02 schreef BB-boy het volgende:
Jullie kunnen wel blij zijn, maar blijkbaar laat het onderhandelen van Valckx te wensen over.
Volgens mij is het meer de visie van Koeman die te wensen overlaat. Persoonlijk heb ik liever De Cler linksback dan Zonneveld. Had PSV De Cler aangetrokken, hadden ze eindelijk van de achilleshiel op links afgeweest met dubbele bezetting.

Tenzij PSV nog een geweldenaar voor centraal achterin haalt, zodat Salcido linksback kan spelen.
pi_50728166
Ik heb liever Zonneveld dan de meest overschatte voetballer van Nederland.
pi_50728237
Verdedigers bij PSV moeten meer kunnen dan af en toe een goede voorzet geven
Patat Friet
pi_50728241
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:06 schreef twi het volgende:

[..]

Volgens mij is het meer de visie van Koeman die te wensen overlaat.
Allicht.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:13:56 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50728401
Ik zeg nergens dat De Cler een zaligmakende optie is, maar als Zonneveld en Kromkamp al achterin mogen staan bij jullie, dan is De Cler van die drie zeker niet de minste optie.
pi_50728553
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef twi het volgende:
Ik zeg nergens dat De Cler een zaligmakende optie is, maar als Zonneveld en Kromkamp al achterin mogen staan bij jullie, dan is De Cler van die drie zeker niet de minste optie.
Kromkamp en Zonneveld zijn ook geen wereldspelers, maar altijd nog stukken beter dan Tim de Cler. Zonneveld heeft bovendien een veel betere traptechniek.
pi_50728976
De Cler afgeketst op de afkoopsom, Perez idem. Ben blij dat het niet gelukt is, maar is de portemonnee van Ronald leeg?
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_50729051
Die van Ronald niet.
pi_50729103
Valckx dan, ook goed.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:34:22 #60
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50729112
Ik denk niet dat z'n portomonnee leeg is, ik denk alleen dat PSV minder om betere spelers verlegen zit dan Feyenoord. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, terwijl PSV gewoon op de zuinige manier gaten aan het vullen is die ze in principe al transfervrij hebben opgevuld met middelmatige voetballers die op eredivisieniveau wel mee zouden moeten kunnen. Bij Feyenoord staat een heel team van dat soort knakkers.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:34:32 #61
57365 Phoolie
Weer kijken hè
pi_50729122
Niet meer wíllen betalen is iets anders dan niet meer kúnnen betalen.....
How 'bout that!?
pi_50729648
De Cler, leuke verdediger, jammer dat hij alleen niet kan verdedigen.
Ik typ straat.
pi_50732461
Volgens the Sun zou West Ham bekijken of Koné iets voor hen is.
pi_50732663
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:00 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens the Sun zou West Ham bekijken of Koné iets voor hen is.
Voor 10 miljoen + mogen ze hem ophalen
Alleen jammer dat The Sun het schrijft
pi_50732711
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:07 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Voor 10 miljoen + mogen ze hem ophalen
Alleen jammer dat The Sun het schrijft
Nee iets meer! Er gaan geruchten dat Tevez voor 40M verkocht gaat worden, dan de helft voor een vervanger lijkt me een mooi bedrag!
Is natuurlijk afwachten, maar ik denk dat Koné blijft!
pi_50733268
Kone naar West Ham voor 20 mil en dan Koeman naar Madrid voor een mooi afkoopsommetje
Patat Friet
pi_50733378
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:28 schreef ganzenherder het volgende:
Kone naar West Ham voor 20 mil en dan Koeman naar Madrid voor een mooi afkoopsommetje
Ik denk dat Madrid wel de laatste plaats is waar Koeman trainer zou worden, of het zou Atletico moeten zijn.
pi_50733837
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:09 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Nee iets meer! Er gaan geruchten dat Tevez voor 40M verkocht gaat worden, dan de helft voor een vervanger lijkt me een mooi bedrag!
Ik denk dat we al blij mogen zijn als we er ook maar een euro meer voor krijgen dan dat we er voor hebben betaald, 20 miljoen is niet geheel realistisch
pi_50734055
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:44 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ik denk dat we al blij mogen zijn als we er ook maar een euro meer voor krijgen dan dat we er voor hebben betaald, 20 miljoen is niet geheel realistisch
Moet ook niet altijd realistisch zijn, toch? Ik zou er iig niet over klagen! Maar was Koné niet voor 9M gekocht + 30% van een volgende transfer? Zoiets kan ik mij herrinneren
pi_50734138
En hij werd voor een miljoen gehuurd.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:10:05 #71
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50734625
Koeman naar Real Madrid? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:15:56 #72
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_50734791
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:44 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Jullie mogen hem ook naar ons terugsturen als jullie niet tevreden over hem zijn, heb ik geen problemen mee.
pi_50735341
http://www.nu.nl/news/112(...)van_Real_Madrid.html
Geen vervelend nieuws als ik eerlijk ben
pi_50735391
Hij staat vast op plek 5 of 6: Is nu nog niet echt de aandacht waard. Ik ga er vanuit dat Schüster het gewoon wordt.
pi_50735467
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:36 schreef cultheld het volgende:
Hij staat vast op plek 5 of 6: Is nu nog niet echt de aandacht waard. Ik ga er vanuit dat Schüster het gewoon wordt.
Beetje aandacht is nooit verkeerd. Deportivo zoekt toch ook nog een trainer?
pi_50735477
quote:
Ronald Koeman mogelijk trainer Real Madrid'

Real Madrid heeft, mocht het zich ontdoen van Fabio Capello, interesse in Ronald Koeman. Dit zegt voorzitter Ramon Calderón in een interview met de Spaanse krant AS.

Technisch directeur Pedrag Mijatovic brengt komende week een rapport uit, waarin staat wat er met Capello moet gebeuren. "We zijn in afwachting van het rapport van zijn departement. Daarin staan aanbevelingen of we door moeten gaan met Capello of niet. Op maandag of dinsdag valt de beslissing"

Opvallend genoeg is er al gesproken met kandidaten, mocht Capello niet doorgaan. "Mijatovic heeft al met me gesproken over kandidaten in het geval Capello niet blijft. Hij had het onder meer over Wenger, Koeman en Laudrup."

Bernd Schuster zit er volgens de voorzitter niet bij. "Dat kunnen we niet maken: Schuster heeft een contract. Maar wanneer we een coach nodig hebben en hij is beschikbaar, dan kan ik me goed voorstellen dat Mijatovic hem overweegt."
pi_50735569
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:40 schreef andre347 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er in die Zuid Europese competities meer gekeken hoe iemand was als voetballer dan dat hij nu is als trainer
Patat Friet
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:44:36 #78
159022 AminBen
El Maestro
pi_50735617
Calderon is een komediant. Hij heeft allang een contract met Schuster
pi_50735665
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:39 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Beetje aandacht is nooit verkeerd. Deportivo zoekt toch ook nog een trainer?
Ik hoop dat hij Rijkaard vervangt bij Barca.
pi_50737977
quote:
Ronald Koeman mogelijk trainer Real Madrid'
...

Bernd Schuster zit er volgens de voorzitter niet bij. "Dat kunnen we niet maken: Schuster heeft een contract. Maar wanneer we een coach nodig hebben en hij is beschikbaar, dan kan ik me goed voorstellen dat Mijatovic hem overweegt."
Koeman heeft toch ook nog een contract .

Maar tegen een vergoeding van 2mil mogen ze hem best contracteren hoor, ik hoef er niet eens geld voor.
Ik typ straat.
pi_50738911
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:58 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Koeman heeft toch ook nog een contract .

Maar tegen een vergoeding van 2mil mogen ze hem best contracteren hoor, ik hoef er niet eens geld voor.
Of Sergio Ramos naar ons of zo...
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juni 2007 @ 19:56:31 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50739913
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:21 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik vond Da Costa gisteren trouwens en goede indruk maken
Verdedigend goed, aardige passes, nou waren de Italianen niet heel sterk aanvallend, maar toch, hij stond er wel.
van dichtbij ook trouwens, ik zat in het stadion. In de verdediging daar is hij echt de man die het regelt en ging ook af en toe mee naar voren zoals Alex dat ook kan. Mooi een ervaren verdediger naar Da Costa en het komt helemaal goed
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50740106
quote:
PSV: 'Tot eind augustus de tijd voor Perez'

22/6/2007 19:38

Wat PSV betreft is de komst van Kenneth Perez nog niet definitief van de baan. De gesprekken met Ajax over de overname van de 32-jarige Deen zijn weliswaar afgebroken, maar de Eindhovense club wanhoopt niet.

'We hebben nog tot eind augustus de tijd', tekende RTV Noord-Holland op uit de mond van PSV-woordvoerder Pedro Salazar-Hewitt. 'We laten het even bezinken en komen dan mogelijk wel weer terug in de race.'

PSV heeft met Perez al een persoonlijk akkoord bereikt, maar kon het tot op heden niet eens worden met Ajax over de afkoopsom. De Amsterdammers zouden een vergoeding van 1,8 miljoen euro eisen om Perez' tot medio 2009 doorlopende contract te ontbinden.
Nog niet helemaal einde verhaal dus.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:20:35 #84
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50740848
Had PSV niet een bod van 1,8 miljoen geboden?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_50741054
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:09 schreef GodsSon het volgende:

[..]

En voor Tevez ontvangt WHU geen cent.

En is het niet zo dat er eerst overeenstemming moet zijn tussen de clubs, voordat er met de speler onderhandeld mag worden?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_50742898
PSV
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_50752374
Zonneveld zal wel gaan linksbacken, maar dat is eigenlijk niet zijn sterkste positie
Al kan hij ons wel gaan verrassen als hij veel opkomt
pi_50754303
quote:
Kraker in eerste speelronde Eredivisie
Geschreven door Pieter Ooms op zaterdag, 23 juni om 10:18

Gisteren is het conceptprogramma van de Eredivisie 2007/2008 bij de Betaald Voetbal Organisaties op de mat gevallen. Opvallend: in het eerste speelweekend staat er met het duel FC Utrecht - Feyenoord direct al een risicoduel op het programma.

Op 17 augustus zal in Heerenveen de aftrap plaats vinden van het nieuwe seizoen. De Friezen zullen in het Abe Lenstra Stadion op vrijdagavond aantreden tegen Willem II. De Graafschap en VVV Venlo, beide gepromoveerd naar de Eredivisie, zullen starten tegen respectievelijk Ajax en AZ.

Programma van de eerste speelronde
Vrijdag 17 augustus
Heerenveen - Willem II

Zaterdag 18 augustus
Sparta - Vitesse
NEC - Roda JC
NAC - FC Groningen
AZ - VVV

Zondag 19 augustus
FC Utrecht - Feyenoord
Heracles - PSV
De Graafschap - Ajax
Excelsior - FC Twente
En ik maar denken dat wij tegen de graafschap zouden beginnen! Ook leuk, promoveren en dan gelijk de nummer 2/3 van vorig jaar tegen komen!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:18:46 #89
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_50754768
Kunnen we niet gewoon Lee terughalen voor linksback?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_50754805
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:18 schreef LuNaTiC het volgende:

Die voorzet die hij gaf waaruit Cocu binnenkopte in de CL
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:29:47 #91
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50754966
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:46 schreef GodsSon het volgende:

[..]

En ik maar denken dat wij tegen de graafschap zouden beginnen! Ook leuk, promoveren en dan gelijk de nummer 2/3 van vorig jaar tegen komen!
is toch ongeveer elk jaar zo, de promovendi hebben t altijd moeilijk, net zoals dat de meeste topploegen met een niet zo moeilijke wedstrijd beginnen (en de programma makers in zeist zien feyenoord dus kennelijk niet als topploeg )
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_50754995
Nog een bron voor het schema:
http://www.ad.nl/sport/article1456434.ece
pi_50755554
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Heerlijk LEE terug
pi_50756290
quote:
OB: PSV wil contract Beerens verlengen

Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.

PSV wil het contract met Roy Beerens openbreken en verlengen. De aanvaller werd in de winterstop verhuurd aan NEC, maar ontwikkelt zich zo goed dat hij nu een verbeterd contract aangeboden krijgt. Beerens speelt met Jong Oranje zaterdagavond de finale van het Europees kampioenschap. Na het toernooi wil PSV snel met hem om de tafel. Beerens heeft bij PSV nog een contract voor één seizoen. De club is wel van plan om hem komend seizoen opnieuw te verhuren. NEC en NAC hebben zich al bij de Eindhovense club gemeld.
Goede zaak! Hij valt me tijdens het EK iig positief op!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 12:47:07 #95
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50756387
Gaan er nog mensen op 14-juli naar Wilhelmina '08 vs. PSV?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50757139
Concept programma Eredivisie 2007/2008:

19 Augustus: Heracles - PSV
25 Augustus: PSV - NEC

01 September: FC Twente - PSV
15 September: PSV - Vitesse
23 September: PSV - Feyenoord (en AZ - Ajax)
29 September: NAC - PSV

06 Oktober: PSV - Willem II
20 Oktober: PSV - VVV
28 Oktober: Sparta - PSV

03 November: SC Heerenveen - PSV
11 November: PSV - AZ (en Feyenoord - Ajax)
24 November: Excelsior - PSV

01 December: De Graafschap - PSV
07 December: PSV - Roda JC
16 December: Ajax - PSV (15/12 Feyenoord - AZ)
22 December: PSV - FC Utrecht
26 December: FC Groningen - PSV
30 December: PSV - NAC

13 Januari: Feyenoord - PSV (en Ajax - AZ)
20 Januari: VVV - PSV
24 Januari: PSV - Sparta
27 Januari: PSV - Excelsior

02 Februari: AZ - PSV (en 03/02 Ajax - Feyenoord)
09 Februari: PSV - SC Heerenveen
16 Februari: Willem II - PSV
24 Februari: PSV - De Graafschap

02 Maart: FC Utrecht - PSV
09 Maart: PSV - Ajax (en AZ - Feyenoord)
16 Maart: Roda JC - PSV
23 Maart: PSV - FC Groningen
29 Maart: NEC - PSV

05 April: PSV - Heracles
13 April: PSV - FC Twente
20 April: Vitesse - PSV

Bron: psv.netwerk.to
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_50757290
Ligt dat nu aan mij of starten we al 2 jaar lang tegen Heracles, NEC en Twente?
Ik typ straat.
pi_50757317
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:25 schreef LudoSanders het volgende:
Goede, succesvolle traditie!
Wat een vrouw!
spits!
pi_50757675
PSV-AZ wordt dus een zondagmiddag-wedstrijd, wat jarenlang een zaterdagavond-wedstrijd was.
pi_50757815
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:25 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe kun je nou in twee jaar tegen drie ploegen starten?

Ah, je bedoelt ieder jaar tegen dezelfde 3 ploegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')