Zegt de Ajacied................. NEC thuis, altijd lastigquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:29 schreef The_Hives het volgende:
zo, de eerste tekenen van verval zijn zichtbaar
jouw uitspraken worden altijd de dagen daarna onderuit gehaaldquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:30 schreef cultheld het volgende:
Ik verwacht dat we nog 19 punten halen tot aan de winterstop
Die van jou ergens in februari voorspel ik, namelijk dat Ajax kampioen zou wordenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
jouw uitspraken worden altijd de dagen daarna onderuit gehaaldwaardeloos dus
Ik heb jou nog nooit op een uitspraak kunnen betrappen die nog waar was ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:30 schreef cultheld het volgende:
Ik verwacht dat we nog 19 punten halen tot aan de winterstop
We zijn kampioen dus voorlopig hebben we die schaal en die houden we ook. Feyenoord maakt meer aanspraak op die schaal dit seizoen dan Ajax of PSV.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die van jou ergens in februari voorspel ik, namelijk dat Ajax kampioen zou worden
In dat geval zet ik de trend voort: Ajax wordt dit seizoen landskampioenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit op een uitspraak kunnen betrappen die nog waar was ook.
Bij deze de eerste die je goed hebtquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
In dat geval zet ik de trend voort: Ajax wordt dit seizoen landskampioen
Ik neem het op wil kan ik doorzappen. Wil alleen de doelpunten zien.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:32 schreef Ludacriss het volgende:
Jongens ga nou maar de samenvatting van Utrecht - Psv kijken op Ned 2!
Je waarheidsgehalte en kans op een goede uitspraak stijgt bij dezequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
In dat geval zet ik de trend voort: Ajax wordt dit seizoen landskampioen
Neem het dan maar niet op.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neem het op wil kan ik doorzappen. Wil alleen de doelpunten zien.
het was te makkelijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zegt de Ajacied.................
Nee hoor, vorig jaar wonnen we ookquote:NEC thuis, altijd lastig
Is een samenvatting... daar worden alleen de leuke momenten uitgehaald. Probleem van Utrecht vandaag was dat als er een voorzet moest komen het niet lukte. Daarom dat het leek dat PSV beter was.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:43 schreef Spideyman het volgende:
Wat ik dan niet vat is dat in in het live-eredivisie topic wordt verteld dat Utrecht licht beter was dan PSV (niet door iedereen), en nu ik de samenvatting zie bij PSV zie je kans na kans op goeie scoringsposities voor PSV.
Farfan en Park beginnen wel erg goed ingespeelt op elkaar te raken. Alleen Hiddink laat Volanthen en Leandro nooit spelen dus dat gaat niet lukken dudequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:46 schreef cultheld het volgende:
Ik denk serieus dat als Alex achterin stond waardoor Cocu op 't middenveld i.p.v. Fehér kon spelen en Vonlanthen i.p.v. Sibon zou spelen, wij hadden gewonnen. 't mooist zou het zijn wanneer Farfán, Park, Vonlanthen en Leandro perfect op elkaar ingespeeld zouden raken, dan hebben we echt een dodelijke aanval
Helaas niet nee, we moeten met z'n allen een mail actie beginnen aan het adres van Hiddinkquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:48 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Farfan en Park beginnen wel erg goed ingespeelt op elkaar te raken. Alleen Hiddink laat Volanthen en Leandro nooit spelen dus dat gaat niet lukken dude
Dat vind ik nou zo jammer aan Hiddink, ook de aankopen zijn niet altijd super. Hulde voor Gomes, Alex, Farfán, Cocu en Beasley in iets mindere mate, maar Sibon en Fehér heb ik echt nooit begrepenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik denk alsnog dat Hiddink toch iets eerder in had moeten grijpen met z'n wissels. Nu waren het van die wissels van 'komop, nog wat speeltijd, dan doen jullie nog wat voor je geld'.(Vonlanthen iig.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |