quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:43 schreef Djekko het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de nieuwe banner?
Gewoon 4-3-3 blijven spelen, absoluut niet te veel veranderen. Robinho ipv Vennegoor en de rest gewoon laten staan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:49 schreef cultheld het volgende:
Als Robinho daadwerkelijk komt, zou ik 4-1-2-1-2 gaan spelenRobinho met Vonlanthen in de spits, Farfán of Leandro achter Robinho en Vonlanthen, linkshalf Van Bommel of z'n vervanger, rechtshalf Park, centraal verdedigende middenvelder Cocu, Lee en Ooijer als backs, Bouma en Alex centraal in de verdediging en helikopter Gomes op doel: Wereldteam
Das jammer, hij was goed bezig de laatste weken. Gelukkig hebben we toch wel voldoende kwaliteit in huis om hem te vervangen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:49 schreef Djekko het volgende:
Overigens is John de Jong 3 weken out
Maar we hebben 2 potentiële super spelverdelers die dus op '10' zouden kunnen spelen: Leandro en Farfán. Als die Vonlanthen en Robinho in beweging zetten heeft PSV 1 van de gevaarlijkste aanvalstrio's van Europa. Verdedigend staat 't dan ook als een huis met Cocu, Alex en Bouma en als opkomende backs Lee en Ooijer om de vleugels van de tegenstander te verstoren. Dan heb je op de links- en rechtshalf positie Van Bommel en Park en dan staat er een supergevaarlijke outsider in de Champions Leaguequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:51 schreef Djekko het volgende:
[..]
Gewoon 4-3-3 blijven spelen, absoluut niet te veel veranderen. Robinho ipv Vennegoor en de rest gewoon laten staan.
Verdomme, dat is slecht voor mijn managerspelletjesquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:49 schreef Djekko het volgende:
Overigens is John de Jong 3 weken out
Het klinkt allemaal zo mooi hoe jij het zegt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar we hebben 2 potentiële super spelverdelers die dus op '10' zouden kunnen spelen: Leandro en Farfán. Als die Vonlanthen en Robinho in beweging zetten heeft PSV 1 van de gevaarlijkste aanvalstrio's van Europa. Verdedigend staat 't dan ook als een huis met Cocu, Alex en Bouma en als opkomende backs Lee en Ooijer om de vleugels van de tegenstander te verstoren. Dan heb je op de links- en rechtshalf positie Van Bommel en Park en dan staat er een supergevaarlijke outsider in de Champions League
Robinho z'n kosten worden waarschijnlijk alleen al met reclame- en shirtjesinkomsten gedekt. Hij zal excelleren in de Champions League en aan de lopende band scoren in de competitie. Wellicht levert ie nog een Amstel Cup op ook en krijgt PSV er in de zomer dankzij een speler als Robinho een lucratieve Amerika tour bij of iets dergelijks. Deze speler is voor íedere club een versterking, beter dan spitsen als Gudjohnsen, Drogba, Inzaghi en Nuno Gomes; Vergelijkbaar met Tevéz dus.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar heeft PSV Robinho voor nodig? hij is wel erg duur...
Dat zou lullig zijn. Ik dacht dat hij eigenlijk meer een Robben zou zijn. Die kunnen ze wel gebruiken maar een spits hebben ze juist niet echt nodig. Want Jan doet het erg vind ik.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:55 schreef RedGuy het volgende:
Wel erg lullig voor Jan, toch vrij goed spelen de laatste tijd maar toch zijn basisplek kwijtraken als Robinho daadwerkelijk komt.
De Jong is een goede kracht voor dit huidige PSV, maar ik ben er van overtuigd dat Farfán en Leandro nu al betere spelmakers zijn dan De Jong.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:57 schreef Djekko het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo mooi hoe jij het zegt.Maar van Bommel moet niet linkshalf, dan kun je hem beter ruilen met Park. En wat moet je dan met De Jong? Op de bank zetten? Het is toch een van de belangrijkste PSV'ers.
Robinho met Vonlanthen zou een gouden duo zijn, beter nog dan Kuijt en Kalou en Feyenoord heeft een topaanval. Zelfs Stam en Nesta kunnen Robinho en Vonlanthen niet afstoppen. Want we doen vaak nogal makkelijk over Vonlanthen, maar als hij een speler naast zich heeft die een bal lang vast kan houden, zal ook hij op dreef komen en z'n status van talent inruilen voor vedettequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:01 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dat zou lullig zijn. Ik dacht dat hij eigenlijk meer een Robben zou zijn. Die kunnen ze wel gebruiken maar een spits hebben ze juist niet echt nodig. Want Jan doet het erg vind ik.
Hij zal wel graag naar Europa willen want volgens mij kan PSV hem toch niet echt een vet salaris bieden.
Milan zat dan ook achter hem aan net als Barca (die 'm niet kocht omdat er te veel spelers van buiten de E.U. spelen)quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:19 schreef Chadi het volgende:
Stam en Nesta .. mijn godstam legt ze tegelijk onder de zoden man. Beetje reeel blijven. Vonlanthen moet eerst van die hiddink een normale kans krijgen want daar zit genoeg potentie in om een hele goede 10 te worden Robihno heb ik niet zien voetballen maar als hij zo goed zou zijn om stam te dollen zou AC Milan al op zijn deur hebben geklopt met een hoger bod dan PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |