abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:42:16 #1
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_22892942
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:43:35 #2
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_22892974
Hoe gaat het eigenlijk met de nieuwe banner?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_22892996
Goede topictitel, matige fipo djekko

't is wachten op de actie: een tientje voor Robinho
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22893006
Nounounou, rustig aan een beetje
pi_22893080
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_22893088
#47 al, jullie ook bijna een jubileum.
Kiezen tussen Benfica en psv lijkt me trouwens best lastig...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22893121
Als Robinho daadwerkelijk komt, zou ik 4-1-2-1-2 gaan spelen Robinho met Vonlanthen in de spits, Farfán of Leandro achter Robinho en Vonlanthen, linkshalf Van Bommel of z'n vervanger, rechtshalf Park, centraal verdedigende middenvelder Cocu, Lee en Ooijer als backs, Bouma en Alex centraal in de verdediging en helikopter Gomes op doel: Wereldteam
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:49:51 #8
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_22893135
Overigens is John de Jong 3 weken out
pi_22893183
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:43 schreef Djekko het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de nieuwe banner?
rustig
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:51:53 #10
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_22893201
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:49 schreef cultheld het volgende:
Als Robinho daadwerkelijk komt, zou ik 4-1-2-1-2 gaan spelen Robinho met Vonlanthen in de spits, Farfán of Leandro achter Robinho en Vonlanthen, linkshalf Van Bommel of z'n vervanger, rechtshalf Park, centraal verdedigende middenvelder Cocu, Lee en Ooijer als backs, Bouma en Alex centraal in de verdediging en helikopter Gomes op doel: Wereldteam
Gewoon 4-3-3 blijven spelen, absoluut niet te veel veranderen. Robinho ipv Vennegoor en de rest gewoon laten staan.
pi_22893232
Waar heeft PSV Robinho voor nodig? hij is wel erg duur...
That's all folks!
pi_22893260
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:49 schreef Djekko het volgende:
Das jammer, hij was goed bezig de laatste weken. Gelukkig hebben we toch wel voldoende kwaliteit in huis om hem te vervangen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_22893288
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:51 schreef Djekko het volgende:

[..]

Gewoon 4-3-3 blijven spelen, absoluut niet te veel veranderen. Robinho ipv Vennegoor en de rest gewoon laten staan.
Maar we hebben 2 potentiële super spelverdelers die dus op '10' zouden kunnen spelen: Leandro en Farfán. Als die Vonlanthen en Robinho in beweging zetten heeft PSV 1 van de gevaarlijkste aanvalstrio's van Europa. Verdedigend staat 't dan ook als een huis met Cocu, Alex en Bouma en als opkomende backs Lee en Ooijer om de vleugels van de tegenstander te verstoren. Dan heb je op de links- en rechtshalf positie Van Bommel en Park en dan staat er een supergevaarlijke outsider in de Champions League
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:55:33 #14
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22893304
Wel erg lullig voor Jan, toch vrij goed spelen de laatste tijd maar toch zijn basisplek kwijtraken als Robinho daadwerkelijk komt.
The Most Incredible, Baby
pi_22893338
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:49 schreef Djekko het volgende:
Verdomme, dat is slecht voor mijn managerspelletjes
...drop it like it's hot...
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:57:40 #16
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_22893361
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar we hebben 2 potentiële super spelverdelers die dus op '10' zouden kunnen spelen: Leandro en Farfán. Als die Vonlanthen en Robinho in beweging zetten heeft PSV 1 van de gevaarlijkste aanvalstrio's van Europa. Verdedigend staat 't dan ook als een huis met Cocu, Alex en Bouma en als opkomende backs Lee en Ooijer om de vleugels van de tegenstander te verstoren. Dan heb je op de links- en rechtshalf positie Van Bommel en Park en dan staat er een supergevaarlijke outsider in de Champions League
Het klinkt allemaal zo mooi hoe jij het zegt. Maar van Bommel moet niet linkshalf, dan kun je hem beter ruilen met Park. En wat moet je dan met De Jong? Op de bank zetten? Hij is toch een van de belangrijkste PSV'ers.
pi_22893368
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar heeft PSV Robinho voor nodig? hij is wel erg duur...
Robinho z'n kosten worden waarschijnlijk alleen al met reclame- en shirtjesinkomsten gedekt. Hij zal excelleren in de Champions League en aan de lopende band scoren in de competitie. Wellicht levert ie nog een Amstel Cup op ook en krijgt PSV er in de zomer dankzij een speler als Robinho een lucratieve Amerika tour bij of iets dergelijks. Deze speler is voor íedere club een versterking, beter dan spitsen als Gudjohnsen, Drogba, Inzaghi en Nuno Gomes; Vergelijkbaar met Tevéz dus.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 23:00:12 #18
32974 Xante
Levend en wel
pi_22893419
Zoals cultheld het zegt klinkt het altijd mooi. In theorie zou dat ook wel zijn, maar in theorie is Ajax ook zeker weten beter dan AZ, FC Utrecht en Heerenveen. Maar ze staan lager op de ranglijst.

Je moet maar afwachten of hij wel zijn draai vindt bij PSV (als hij komt), er zijn zoveel oorzaken die een mooie theorie omver kunnen werpen.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_22893452
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:55 schreef RedGuy het volgende:
Wel erg lullig voor Jan, toch vrij goed spelen de laatste tijd maar toch zijn basisplek kwijtraken als Robinho daadwerkelijk komt.
Dat zou lullig zijn. Ik dacht dat hij eigenlijk meer een Robben zou zijn. Die kunnen ze wel gebruiken maar een spits hebben ze juist niet echt nodig. Want Jan doet het erg vind ik.

Hij zal wel graag naar Europa willen want volgens mij kan PSV hem toch niet echt een vet salaris bieden.
...drop it like it's hot...
pi_22893462
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:57 schreef Djekko het volgende:

[..]

Het klinkt allemaal zo mooi hoe jij het zegt. Maar van Bommel moet niet linkshalf, dan kun je hem beter ruilen met Park. En wat moet je dan met De Jong? Op de bank zetten? Het is toch een van de belangrijkste PSV'ers.
De Jong is een goede kracht voor dit huidige PSV, maar ik ben er van overtuigd dat Farfán en Leandro nu al betere spelmakers zijn dan De Jong.

Helaas zal Van Bommel waarschijnlijk in de winterstop al vertrekken, dus hopelijk tovert Hiddink een waardige vervanger uit z'n hoed, zodat we meteen een goede vervanging hebben voor hem (Landzaat?). Park kan de strijd op 't middenveld prima aangaan, Cocu controleert, Alex en Bouma dekken.

Wie weet lukt het alsnog om een speler als Né of Mascherano te halen, dan denk ik dus aan zo'n speler naast Park op het middenveld.

Wat heb je dan? Een wereld aanval, een wereld verdediging, een goede keeper en een degelijk middenveld
pi_22893547
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:01 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Dat zou lullig zijn. Ik dacht dat hij eigenlijk meer een Robben zou zijn. Die kunnen ze wel gebruiken maar een spits hebben ze juist niet echt nodig. Want Jan doet het erg vind ik.

Hij zal wel graag naar Europa willen want volgens mij kan PSV hem toch niet echt een vet salaris bieden.
Robinho met Vonlanthen zou een gouden duo zijn, beter nog dan Kuijt en Kalou en Feyenoord heeft een topaanval. Zelfs Stam en Nesta kunnen Robinho en Vonlanthen niet afstoppen. Want we doen vaak nogal makkelijk over Vonlanthen, maar als hij een speler naast zich heeft die een bal lang vast kan houden, zal ook hij op dreef komen en z'n status van talent inruilen voor vedette
pi_22893885
Stam en Nesta .. mijn god stam legt ze tegelijk onder de zoden man. Beetje reeel blijven. Vonlanthen moet eerst van die hiddink een normale kans krijgen want daar zit genoeg potentie in om een hele goede 10 te worden Robihno heb ik niet zien voetballen maar als hij zo goed zou zijn om stam te dollen zou AC Milan al op zijn deur hebben geklopt met een hoger bod dan PSV
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 23:20:14 #23
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22893890
mwah ik zou het zo doen:

----------------------------VoH/Vonlanthen-----------------------------
--Farfán/Beasley-----------------------------------Park/Farfán------
----------------------------Robinho/Leandro----------------------------
-----------Cocu/Vogel-------------------Bommel/Lucius-------------
--------------------------------------------------------------------------------
Lee/Jakobsen--Bouma/Addo--Alex/Lamey--Ooijer/Bogelund
--------------------------------------------------------------------------------
----------------------------Gomes/Zoetebier----------------------------
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_22894468
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:19 schreef Chadi het volgende:
Stam en Nesta .. mijn god stam legt ze tegelijk onder de zoden man. Beetje reeel blijven. Vonlanthen moet eerst van die hiddink een normale kans krijgen want daar zit genoeg potentie in om een hele goede 10 te worden Robihno heb ik niet zien voetballen maar als hij zo goed zou zijn om stam te dollen zou AC Milan al op zijn deur hebben geklopt met een hoger bod dan PSV
Milan zat dan ook achter hem aan net als Barca (die 'm niet kocht omdat er te veel spelers van buiten de E.U. spelen)
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 23:46:31 #25
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_22894488
TVP
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')