abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 december 2004 @ 02:15:05 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24130854

gedeeld eerste bij de winterstop, dat hadden we niet verwacht aan het begin van het seizoen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24130869
Ik had verwacht dat we boven Ajax en Feyenoord gingen eindigen; Wat dat betreft heb ik gelijk gekregen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 december 2004 @ 02:24:19 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24130921
dat klopt cultheld, er is zelden iemand positiever dan jij bent! En je hebt wat dat betreft helemaal gelijk gekregen!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24131078
En nu maar met z'n allen hopen dat Monaco ook aan de kant wordt gezet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24131643
tvp
pi_24131896
quote:
Op woensdag 22 december 2004 02:43 schreef cultheld het volgende:
En nu maar met z'n allen hopen dat Monaco ook aan de kant wordt gezet
Moeten jullie eerst uit of eerst thuis?

Als het eerst uit is, zou ik erg defensief aantreden. Monaco - Deportivo anyone?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 22 december 2004 @ 09:40:57 #7
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24132918
quote:
Op woensdag 22 december 2004 07:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Als het eerst uit is, zou ik erg defensief aantreden. Monaco - Deportivo anyone?
Spelen eerst thuis op 22 Februari en op 9 Maart spelen we in en tegen Monaco

Hotel en reis zijn al geboekt
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 22 december 2004 @ 09:51:57 #8
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24133076
TVP

mooie titel rubbereend
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 22 december 2004 @ 09:53:07 #9
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24133095
*zucht* ik kan pas 7 Januari een kaartje kopen.........
ik baal er nog steeds van... maar goed eerlijk is eerlijk...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 december 2004 @ 11:35:43 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24135099
quote:
Op woensdag 22 december 2004 07:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

vorig jaar hebben wij 1-1 gespeeld in Monaco...... later bleek dat een bijzondere uitslag te zijn
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24135148
Met de resultaten die je vorig jaar tegen Monaco haalde, word je nu uitgeschakeld. Eerst thuis lijkt me toch wel een nadeeltje.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 22 december 2004 @ 11:41:47 #12
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24135244
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:37 schreef Suijk het volgende:
Met de resultaten die je vorig jaar tegen Monaco haalde, word je nu uitgeschakeld. Eerst thuis lijkt me toch wel een nadeeltje.
Tja mij ook, we moeten thuis gewoon voor de winst gaan.... of 0 - 0 gelijk, zolang we thuis geen doelpunt tegen krijgen is er "bijna" niks aan de hand.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 december 2004 @ 11:45:47 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24135337
och, dat uit en thuis voordeel...... Al vaak zat gezien dat PSV het thuis af kon maken omdat er uit een goed resultaat gehaald was en toch gingen we niet door. En vaak zat eerst thuis gespeeld en daarna uit en vervolgens wel door.

Gewoon thuis een goed resultaat neerzetten!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24135492
Er is maar één winterkampioen en dat is AZ.

De winterstop komt voor PSV precies op het goede moment... Er begonnen haarscheurtjes te ontstaan in de ploeg die eerst zo degelijk voetbalde, oppermachtig leek en alles won. Na het verbazingwekkende feit dat het zwakke Feyenoord van een 2-0 achterstand tot 3-3 kon terugkomen tegen PSV, was er een nederlaag tegen middenmoter Roda JC. De winterstop komt echt net op tijd... - Laten we maar eens afwachten hoe PSV daar uit tevoorschijn komt.
pi_24135597
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:45 schreef rubbereend het volgende:
och, dat uit en thuis voordeel...... Al vaak zat gezien dat PSV het thuis af kon maken omdat er uit een goed resultaat gehaald was en toch gingen we niet door. En vaak zat eerst thuis gespeeld en daarna uit en vervolgens wel door.
Inderdaad, spelen in dat stadion van jullie is nou niet echt een voordeel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 december 2004 @ 12:37:18 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24136334
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:57 schreef Suijk het volgende:

[..]

Inderdaad, spelen in dat stadion van jullie is nou niet echt een voordeel.
je komt er liever niet spelen met je ploeg he dat snap k...... angst heet dat
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24137609
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:52 schreef dVTB het volgende:

De winterstop komt voor PSV precies op het goede moment... Er begonnen haarscheurtjes te ontstaan in de ploeg die eerst zo degelijk voetbalde, oppermachtig leek en alles won. Na het verbazingwekkende feit dat het zwakke Feyenoord van een 2-0 achterstand tot 3-3 kon terugkomen tegen PSV, was er een nederlaag tegen middenmoter Roda JC. De winterstop komt echt net op tijd... - Laten we maar eens afwachten hoe PSV daar uit tevoorschijn komt.
ik ben het niet eens met het feit dat AZ de échte winterkampioen is, op onderling resultaat is PSV de echte winterkampioen

maar je hebt wel gelijk dat de winterstop op een goed moment komt...ik zag het tegen panathinaikos al mis gaan. je kunt wel zeggen dat het nergens meer om ging, maar die 4 tegendoelpunten kwamen toch wel hard aan, vooral omdat ze zo lang de nul hielden in de competitie.
mooi dus, na de winterstop weer fris verder
pi_24137836
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:02 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

ik ben het niet eens met het feit dat AZ de échte winterkampioen is, op onderling resultaat is PSV de echte winterkampioen

maar je hebt wel gelijk dat de winterstop op een goed moment komt...ik zag het tegen panathinaikos al mis gaan. je kunt wel zeggen dat het nergens meer om ging, maar die 4 tegendoelpunten kwamen toch wel hard aan, vooral omdat ze zo lang de nul hielden in de competitie.
mooi dus, na de winterstop weer fris verder
De winterstop had inderdaad niet veel later moeten komen. Maar het is gewoon het even het jaarlijks terugkerende dipje. Een dipje die AZ ook nog gaat krijgen

En winterkampioen of niet, het gaat er om wie er op het eind bovenaan staat. Al dat gedoe over de winterkampioen is gewoon grote onzin. Altijd al geweest.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 22 december 2004 @ 14:21:35 #19
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24137919
Maar AZ heeft toch meer gescoord? Lijkt me logisch dat AZ dan boven jullie staat.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24138841
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:52 schreef dVTB het volgende:

die 2 wedstrijden zijn gewoon incidenten, net niet de kans benutten en je pakt niet de punten
pi_24138863
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:21 schreef PJORourke het volgende:
Maar AZ heeft toch meer gescoord? Lijkt me logisch dat AZ dan boven jullie staat.
maar weer meer doelpunten tegen
pi_24138879
quote:
Op woensdag 22 december 2004 02:24 schreef rubbereend het volgende:
dat klopt cultheld, er is zelden iemand positiever dan jij bent! En je hebt wat dat betreft helemaal gelijk gekregen!
Dat komt vooral omdat Ajax het liet afweten, want op meer dan blind en ongefundeerd supportersenthousiasme waren die voorspellingen niet gebaseerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 december 2004 @ 15:12:25 #23
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24138893
tvp'tje
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24138991
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat komt vooral omdat Ajax het liet afweten, want op meer dan blind en ongefundeerd supportersenthousiasme waren die voorspellingen niet gebaseerd.
misschien zag hij dat al in, tenslotte gaan teveel verwende voetballertjes een keer vervelend doen
pi_24139004
De winterstop komt inderdaad precies op tijd. Voor Ajax juist weer niet. Hoe het na de winterstop zal vergaan, dat valt niet te zeggen. Voor hetzelfde geld breekt Alex z'n been, en stapt Gomez op na een enorme ruzie met Hiddink. Je kan het gewoon niet zeggen.

Niet dat ik denk dat die twee dingen gebeuren, maar dat is irrelevant.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')