Moeten jullie eerst uit of eerst thuis?quote:Op woensdag 22 december 2004 02:43 schreef cultheld het volgende:
En nu maar met z'n allen hopen dat Monaco ook aan de kant wordt gezet
Spelen eerst thuis op 22 Februari en op 9 Maart spelen we in en tegen Monacoquote:Op woensdag 22 december 2004 07:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moeten jullie eerst uit of eerst thuis?
Als het eerst uit is, zou ik erg defensief aantreden. Monaco - Deportivo anyone?
vorig jaar hebben wij 1-1 gespeeld in Monaco...... later bleek dat een bijzondere uitslag te zijnquote:Op woensdag 22 december 2004 07:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moeten jullie eerst uit of eerst thuis?
Als het eerst uit is, zou ik erg defensief aantreden. Monaco - Deportivo anyone?
Tja mij ook, we moeten thuis gewoon voor de winst gaan.... of 0 - 0 gelijk, zolang we thuis geen doelpunt tegen krijgen is er "bijna" niks aan de hand.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:37 schreef Suijk het volgende:
Met de resultaten die je vorig jaar tegen Monaco haalde, word je nu uitgeschakeld. Eerst thuis lijkt me toch wel een nadeeltje.
Inderdaad, spelen in dat stadion van jullie is nou niet echt een voordeel.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:45 schreef rubbereend het volgende:
och, dat uit en thuis voordeel...... Al vaak zat gezien dat PSV het thuis af kon maken omdat er uit een goed resultaat gehaald was en toch gingen we niet door. En vaak zat eerst thuis gespeeld en daarna uit en vervolgens wel door.
je komt er liever niet spelen met je ploeg hequote:Op woensdag 22 december 2004 11:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad, spelen in dat stadion van jullie is nou niet echt een voordeel.
ik ben het niet eens met het feit dat AZ de échte winterkampioen is, op onderling resultaat is PSV de echte winterkampioenquote:Op woensdag 22 december 2004 11:52 schreef dVTB het volgende:
Er is maar één winterkampioen en dat is AZ.
De winterstop komt voor PSV precies op het goede moment... Er begonnen haarscheurtjes te ontstaan in de ploeg die eerst zo degelijk voetbalde, oppermachtig leek en alles won. Na het verbazingwekkende feit dat het zwakke Feyenoord van een 2-0 achterstand tot 3-3 kon terugkomen tegen PSV, was er een nederlaag tegen middenmoter Roda JC. De winterstop komt echt net op tijd... - Laten we maar eens afwachten hoe PSV daar uit tevoorschijn komt.
De winterstop had inderdaad niet veel later moeten komen. Maar het is gewoon het even het jaarlijks terugkerende dipje. Een dipje die AZ ook nog gaat krijgenquote:Op woensdag 22 december 2004 14:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik ben het niet eens met het feit dat AZ de échte winterkampioen is, op onderling resultaat is PSV de echte winterkampioen
maar je hebt wel gelijk dat de winterstop op een goed moment komt...ik zag het tegen panathinaikos al mis gaan. je kunt wel zeggen dat het nergens meer om ging, maar die 4 tegendoelpunten kwamen toch wel hard aan, vooral omdat ze zo lang de nul hielden in de competitie.
mooi dus, na de winterstop weer fris verder![]()
die 2 wedstrijden zijn gewoon incidenten, net niet de kans benutten en je pakt niet de puntenquote:Op woensdag 22 december 2004 11:52 schreef dVTB het volgende:
Er is maar één winterkampioen en dat is AZ.
De winterstop komt voor PSV precies op het goede moment... Er begonnen haarscheurtjes te ontstaan in de ploeg die eerst zo degelijk voetbalde, oppermachtig leek en alles won. Na het verbazingwekkende feit dat het zwakke Feyenoord van een 2-0 achterstand tot 3-3 kon terugkomen tegen PSV, was er een nederlaag tegen middenmoter Roda JC. De winterstop komt echt net op tijd... - Laten we maar eens afwachten hoe PSV daar uit tevoorschijn komt.
maar weer meer doelpunten tegenquote:Op woensdag 22 december 2004 14:21 schreef PJORourke het volgende:
Maar AZ heeft toch meer gescoord? Lijkt me logisch dat AZ dan boven jullie staat.
Dat komt vooral omdat Ajax het liet afweten, want op meer dan blind en ongefundeerd supportersenthousiasme waren die voorspellingen niet gebaseerd.quote:Op woensdag 22 december 2004 02:24 schreef rubbereend het volgende:
dat klopt cultheld, er is zelden iemand positiever dan jij bent! En je hebt wat dat betreft helemaal gelijk gekregen!
misschien zag hij dat al in, tenslotte gaan teveel verwende voetballertjes een keer vervelend doenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat Ajax het liet afweten, want op meer dan blind en ongefundeerd supportersenthousiasme waren die voorspellingen niet gebaseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |