quote:Een deel van de PSV-aanhang gaat actievoeren tegen de mogelijke komst van Patrick Kluivert naar PSV. Dat zegt Frits Bovers, voorzitter van PSV Fans United. Wat voor actie er komt, is nog niet bekend. Maar volgens Bovers zal het eerder een harde dan een ludieke actie zijn. De komst van Kluivert is omstreden door zijn Ajax-verleden en een aantal gebeurtenissen in zijn privé-leven. Toch is Kluivert een van de belangrijkste kandidaten om spits Jan Vennegoor of Hesselink, die naar Celtic vertrok, op te volgen
??quote:Eerstvolgende wedstrijd: FC Twente - PSV
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:02 schreef rubbereend het volgende:
lekker up to date OP ookben benieuwd wat we tegen Twente gaan doen
en de TTquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik heb hem gewoon geknipt en geplakt (zal aan bos vragen of hij de Op wilt veranderen
)
Afellay komt er wel, maar heeft nog zijn tijd nodig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef koningdavid het volgende:
Hoe vonden jullie Afellay spelen gisteren?
Ik weet nooit echt wat ik van hem moet denken. Hij is vaker geblesseerd dan dat hij speelt en hij heeft nog nooit een echt grote impact op mij gemaakt ofzo.
Wat vinden jullie van hem?
Ik ben ook meer fan van Aissati. Dit puur en alleen, omdat hij sneller lijkt te beslissen, ik vind dat er meer dreiging vnuit komt en hij lijkt fysiek idd sterker dan Affelay.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef koningdavid het volgende:
Hoe vonden jullie Afellay spelen gisteren?
Ik weet nooit echt wat ik van hem moet denken. Hij is vaker geblesseerd dan dat hij speelt en hij heeft nog nooit een echt grote impact op mij gemaakt ofzo.
Wat vinden jullie van hem?
Is Afellay een zelfde soort speler als Aissati, ook een spelverdeler? Of meer een gewone middenvelder. Ik krijg er niet echt hoogte van, ook omdat hij zo weinig speelt waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
Aissati verslaat Afellay op alle fronten.
De periode koeman kan al niet meer stukquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:44 schreef cultheld het volgende:
Aissati is meer een tien dan Afellay. Waar Aissati een spelverdeler annex balvirtuoos is, hangt Afellay meer het spelvertragertje uit. Verder is Afellay vooralsnog vaker geblesseerd dan Aissati en heb ik het idee dat zijn ontwikkeling (en die van Aissati) stil zal komen te staan tijdens de periode Koeman.
Sankoh kost volgens mij iets van 3 miljoen,hebben jullie dat in de kas?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef rubbereend het volgende:
doe maar Kluivert en dan kunnen we nog wat miljoenen investeren in de verdediging.... doe maar Sankoh en dan kunnen we er weer even tegenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |