quote:Een deel van de PSV-aanhang gaat actievoeren tegen de mogelijke komst van Patrick Kluivert naar PSV. Dat zegt Frits Bovers, voorzitter van PSV Fans United. Wat voor actie er komt, is nog niet bekend. Maar volgens Bovers zal het eerder een harde dan een ludieke actie zijn. De komst van Kluivert is omstreden door zijn Ajax-verleden en een aantal gebeurtenissen in zijn privé-leven. Toch is Kluivert een van de belangrijkste kandidaten om spits Jan Vennegoor of Hesselink, die naar Celtic vertrok, op te volgen
??quote:Eerstvolgende wedstrijd: FC Twente - PSV
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:02 schreef rubbereend het volgende:
lekker up to date OP ookben benieuwd wat we tegen Twente gaan doen
en de TTquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik heb hem gewoon geknipt en geplakt (zal aan bos vragen of hij de Op wilt veranderen
)
Afellay komt er wel, maar heeft nog zijn tijd nodig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef koningdavid het volgende:
Hoe vonden jullie Afellay spelen gisteren?
Ik weet nooit echt wat ik van hem moet denken. Hij is vaker geblesseerd dan dat hij speelt en hij heeft nog nooit een echt grote impact op mij gemaakt ofzo.
Wat vinden jullie van hem?
Ik ben ook meer fan van Aissati. Dit puur en alleen, omdat hij sneller lijkt te beslissen, ik vind dat er meer dreiging vnuit komt en hij lijkt fysiek idd sterker dan Affelay.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef koningdavid het volgende:
Hoe vonden jullie Afellay spelen gisteren?
Ik weet nooit echt wat ik van hem moet denken. Hij is vaker geblesseerd dan dat hij speelt en hij heeft nog nooit een echt grote impact op mij gemaakt ofzo.
Wat vinden jullie van hem?
Is Afellay een zelfde soort speler als Aissati, ook een spelverdeler? Of meer een gewone middenvelder. Ik krijg er niet echt hoogte van, ook omdat hij zo weinig speelt waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
Aissati verslaat Afellay op alle fronten.
De periode koeman kan al niet meer stukquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:44 schreef cultheld het volgende:
Aissati is meer een tien dan Afellay. Waar Aissati een spelverdeler annex balvirtuoos is, hangt Afellay meer het spelvertragertje uit. Verder is Afellay vooralsnog vaker geblesseerd dan Aissati en heb ik het idee dat zijn ontwikkeling (en die van Aissati) stil zal komen te staan tijdens de periode Koeman.
Sankoh kost volgens mij iets van 3 miljoen,hebben jullie dat in de kas?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef rubbereend het volgende:
doe maar Kluivert en dan kunnen we nog wat miljoenen investeren in de verdediging.... doe maar Sankoh en dan kunnen we er weer even tegenaan.
dat moet er zijn, er is zojuist voor plus minus 7 miljoen verkocht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:10 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Sankoh kost volgens mij iets van 3 miljoen,hebben jullie dat in de kas?
Ik vrees dat 't daar niet bij blijft...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef Cart_man het volgende:
R. Koeman kost psv het kampioenschap dit seizoen.
Inderdaadquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vrees dat 't daar niet bij blijft...
Ben het niet vaak met je eens, maar ik ben bang deze keer wel...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef Cart_man het volgende:
R. Koeman kost psv het kampioenschap dit seizoen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
Met Hiddink eindigen jullie ook gewoon achter Ajax.
Ajax is sterker geworden met Henk ten Cate, Gabri en Huntelaar. PSV is minder geworden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
net als de afgelopen 2 jaar zeker
Daar heb je een punt, kan niet zeggen dat PSV veel sterker is geworden dan afgelopen jaar..quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax is sterker geworden met Henk ten Cate, Gabri en Huntelaar. PSV is minder geworden.
En ze spelen geen CL dit jaar, dat scheelt weer in de vermoeidheid.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax is sterker geworden met Henk ten Cate, Gabri en Huntelaar. PSV is minder geworden.
en ervaring van de spelers..... bovendien hakken die kleine clubjes er net zo hard in bij ajaxquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
En ze spelen geen CL dit jaar, dat scheelt weer in de vermoeidheid.
Klopt niks van deze zomer is hij van Celta Vigo naar Alaves gegaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens psv.netwerk
Psv strikt Braziliaanse spits Nené van Alaves
Eindhoven- De Braziliaanse aanvaller Nené ruilt Alaves voor Psv eindhoven. Dat maakte Alaves maandag bekend. Met de overgang van de 24-jarige spits is een bedrag van 4,5 miljoen euro gemoeid.
Zondagavond bereikten Deportivo Alavés en Psv een akkoord over de transfer van Anderson Luis de Carvalho *Nené* luidt het in een communiqué.
De 25-jarige Nené scoorde afgelopen seizoen negen keer voor Alaves, dat hij in 2004 vervoegde van Mallorca. De Braziliaan genoot ook interesse van Bordeaux en Betis Sevilla.
Bron Voetbalprimeur.nl
Zonder Ooijer en VoH. Die Kone zou ze er ook niet inschieten als Hiddink er was. Lamey en Addo kunnen niet opeens verdedigen als Hiddink er is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
PSV zou onder Hiddink m.i. niet minder zijn geworden.
De UEFA Cup finale is ook pas eind dit seizoen, raak je ook vermoeid doorquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
[..]
En ze spelen geen CL dit jaar, dat scheelt weer in de vermoeidheid.
komt dat vast lastig uit in jullie play offsquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zonder Ooijer en VoH. Die Kone zou ze er ook niet inschieten als Hiddink er was. Lamey en Addo kunnen niet opeens verdedigen als Hiddink er is.
[..]
De UEFA Cup finale is ook pas eind dit seizoen, raak je ook vermoeid door
Play offs zijn voor ploegen die matig hebben gepresteerd in de competitie en die het daarna wel waarmaken. Dit jaar zal Ajax dus geen playoffs spelen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt dat vast lastig uit in jullie play offs
inderdaad, jullie hebben het al echt waargemaaktquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Play offs zijn voor ploegen die matig hebben gepresteerd in de competitie en die het daarna wel waarmaken. Dit jaar zal Ajax dus geen playoffs spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |