Dat zou doodzonde zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:04 schreef Dven het volgende:
Ik vermoed dat we hier veel Immers terug gaan zien.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:34 schreef Bugno het volgende:
Haha, zie nu dat t geen clipje met acties is
Deze telt niet mee.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:54 schreef hafcfan het volgende:
Alles op techniek zoals TS graag ziet. Geen enkele kracht in zijn iele lichaam
Juan Arangodquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:38 schreef Grifte het volgende:
Goed topic
En Ono bewijst het op hoge leeftijd gewoon nog steeds![]()
Arango ben ik fan van.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:38 schreef Grifte het volgende:
Goed topic
En Ono bewijst het op hoge leeftijd gewoon nog steeds![]()
Die maakt eigenlijk teveel kilometers voor dit topic. Pereiro zou er wel in passen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Helaas het enige acceptabele filmpje van propGod
LeGod. Oftewel LeTissier. Over lui gesproken inderdaad. Mijn held.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:46 schreef fathank het volgende:
En hoe heet die iets te dikke Engelsman ook al weer. Voetbalde bij een middenmoter of laagvlieger.
Ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar wisten jullie ook dat Pereiro, de nieuwe Argentijnse Uruguayaanse sensatie in dienst van Psv, een tattoo van deze man op zijn lichaam draagt!
Ik wilde eerst de nieuwe Messi zeggen of iets in die trantquote:
Je excuses zijn niet nodig. Ik ben blij met je bijdrage. Doe je goed schurk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de nieuwe Messi zeggen of iets in die trant
Nu zal ik stoppen met dit topic te vervuilen, sorry Lans.
Die jaquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
LeGod. Oftewel LeTissier. Over lui gesproken inderdaad. Mijn held.
Als je zijn noem zeker wel jaquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:45 schreef Rabieluh het volgende:
Del Piero valt hier zeker niet niet onder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |