quote:PSV in Korea
Uitzendschema Peace Cup:
15 juli 12.00 PSV - Seongnam Ilhwa ES
16 juli 12:00 Sundowns FC - Real Sociedad ES2
19.00 Tottenham Hotspur - Boca Juniors ES
17 juli 13.00 Olympique Lyon - Seongnam Ilhwa ES2
14.00 PSV - Once Caldas ES2
18 juli 12.00 Boca Juniors - Real Socieda ES2
14.30 Boca Juniors - Real Sociedad ES
19 juli 22.00 Tottenham Hotspur - Sundowns FC ES2
20 juli 12.00 PSV - Olympique Lyon ES
12.00 Seongnam Ilhwa - Once Caldas ES2
21 juli 12.00 Tottenham Hotspur - Real Sociedad ES
12.00 Boca Juniors - Sundowns FC ES2
24 juli 12.00 Finale ES2
18.45 Finale ES
ES=Eurosport
ES2=Eurosport2
quote:Voor de tweede keer in drie dagen tijd was het echter Robert de Pinho de Souza die de wedstrijd besliste met een doelpunt. Voor zo’n 55.000 toeschouwers plaatste hij de bal beheerst met een boog in het doel. Wat weinig mensen eerder op de dag zagen was dat hij op de training doelman Zoetebier uitdaagde bij het strafschoppen nemen, maar vervolgens zijn bluf moest bekopen met een pijnlijke misser. Zoetebier kon het op zijn beurt niet laten om ‘Brasil, Brasil’ te zingen.
De sfeer is blijkbaar goedquote:
Gelukkig wel, hopelijk blijft dat het hele seizoen zo. Maar daar heb ik eigenlijk wel vertrouwen in.quote:
Woeiquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:54 schreef R4V3 het volgende:
Nou Ooijer is dus ook nog zeker niet weg. Bericht op PSV website: http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=9476
Dat bericht wil nog niks zeggen. Hij zou nog weg kunnen....quote:
Jawel... maar de deal is nog lang niet rond ....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat bericht wil nog niks zeggen. Hij zou nog weg kunnen....
Sowieso werken zijn woorden al zalvend. Ik herinner me nog wel wat woorden van verontruste fokkers hier die een beetje gepikeerd waren omdat Ooijer gezegd zou hebben altijd bij PSV te willen blijven en nu snel het hazepad zou kiezen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat bericht wil nog niks zeggen. Hij zou nog weg kunnen....
Klopt, maar hij zegt ook een buitenlandsavontuur niet uit te sluiten, dus je weet nooit of er nog een mooie club met een aanbieding op te proppen komt. De kans zal niet zo groot zijn, maar zeker aanwezig. Vanmorgen las ik wel de naam Celtic (Eindhovens Dagblad), dus ja ik ben niet overtuigd dat hij 100 % zeker bij PSV blijftquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:58 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Sowieso werken zijn woorden al zalvend. Ik herinner me nog wel wat woorden van verontruste fokkers hier die een beetje gepikeerd waren omdat Ooijer gezegd zou hebben altijd bij PSV te willen blijven en nu snel het hazepad zou kiezen.
Je merkt duidelijk uit zn woorden dat ie wel degelijk veel clubliefde heeft en niet zomaar te zullen vertrekken. Ja het risico is er wel, maar hij maakt dat wel op een manier duidelijk waarmee ik nog vrede zou kunnen hebben![]()
Het enige concrete gerucht over een rechtsback is die Costa Ricaan die op proef is.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:21 schreef JustJunior het volgende:
Toch raar dat we meer vervanging hebben voor Ooijer, en dat je ook veel geruchten hoort over rechtsbacks (Medrano, Zabaleta, Rafael (?) ), terwijl een vertrek van Lee aanstaander en vervelender is
ja, dat zeg ik toch ookquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij zegt ook een buitenlandsavontuur niet uit te sluiten, dus je weet nooit of er nog een mooie club met een aanbieding op te proppen komt. De kans zal niet zo groot zijn, maar zeker aanwezig. Vanmorgen las ik wel de naam Celtic (Eindhovens Dagblad), dus ja ik ben niet overtuigd dat hij 100 % zeker bij PSV blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |