abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20325702

vorige deel: [centraal] PSV-topic deel 27: PSV'ers actief op het EK!

Na Sibon, Cocu en Farfán lijkt er weer een nieuwe held aangetrokken

Niet moeders mooiste, maar dat maakt niets uit.

Vooruit Rood-Witten, game on
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20329998
We worden kampioen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 juli 2004 @ 11:40:08 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20331851
Hasselbaink vind k wel wat voor PSV die schiet er met gemak 30 in in de vaderlandse competitie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_20332766
Sjappie keeper
pi_20332814
is de komst van die Amewikaan al bevestigd?...Beastly oid was het..
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 juli 2004 @ 12:16:53 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20332833
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:16 schreef Onderbroek het volgende:
is de komst van die Amewikaan al bevestigd?...Beastly oid was het..
nee daar zijn de onderhandelingen een weekje geleden over geopend.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_20337204
Zo, Nederland eruit, ik kan me weer volledig richten op mijn cluppie!

* Grrrrrrrr zingt uit volle borst het clublied
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 juli 2004 @ 17:13:58 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20340521
Bouma zal trouwens na dit EK denk k wel zeker een maand rust nodig hebben om alle pijntjes te laten helen!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_20340725
die zal eerst wel genieten van een vakantie en zich in ergens in augustus melden.
  donderdag 1 juli 2004 @ 17:30:47 #10
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20340879
Volgens ED mogelijk een ruil tussen Hasselbaink en Kezman:

Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV vandaag een delegatie ontvangt van een grote Engelse club om de transfer van Mateja Kezman te bespreken. Insiders spreken over Chelsea maar Van Raaij wil dat niet bevestigen of ontkennen. De krant suggereert dat PSV geinteresseerd zou zijn in Hasselbaink. Hoewel zijn salaris veel te hoog ligt voor PSV zou er sprake kunnen zijn van een soort van ruilafspraak met Chelsea. Onduidelijk is waarop de suggestie gebaseerd is.

De krant meldt verder dat de komende directeur Rob Westerhof in Amerika aan de transfer van Beasley werkt en dat Hiddink Feher nu graag wil halen ongeacht een eventuele vertrek van Van Bommel om problemen te voorkomen als Bommel pas in augustus zou verhuizen naar een andere club.

bron: psv netwerk

dat zou wat zijn zeg

PSV is in ieder geval goed bezig op de transfermarkt!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_20340985
Het zou fantastisch zijn, maar voorlopig geloof ik het pas als de contracten getekend zijn. Maar het is idd goed om te zien dat er goed geïnvesteerd wordt, iets wat niet helemaal zeker leek een paar maanden geleden
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 juli 2004 @ 18:00:16 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20341453
zoals ik een stukje eerder al gezegd had; Hasselbaink is van harte welkom; en dat de heer Westerhof in de VS bezig is een goed teken, daar heeft hij een goede naam en veel contacten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_20341541
Toen ik las dat die Hasselbaink weg mocht bij Chelsea dacht ik meteen van:"hm...psv hoeft geen transfergeld te betalen...zou wel wat zijn"
eventjes het ED doorspitten..heb dat artikel niet gelezen

edit--
Heb het stukje gelezen.
Damn..dat zou echt goed zijn ..in het stukje staat dat Jimmy in Engeland goed is voor zo'n 20 doelpunten en in NL rond de 30, dat is zéker geen achteruit gang .
PSV is goed bezig lijkt me zo....hopelijk komt Jimmy naar PSV, dat zou echt goed zijn.
En die Beasly zal wel naar PSV komen lijkt me. Hij was erg 'gecharmeerd' van PSV..volgens het ED.
Ik heb nu al zin in het nieuwe seizoen

[ Bericht 63% gewijzigd door Onderbroek op 01-07-2004 18:11:10 ]
  donderdag 1 juli 2004 @ 18:13:04 #14
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20341705
Beasley komt zeker, is alleen kwestie van handtekening zetten

Ik verwacht morgen meer transfernieuws.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_20341763
Ik heb ook wel zin in het nieuwe seizoen. Het begint nu al te kriebelen, zal wel door het EK komen.
Ze zijn dus flink aan het kopen. Mocht Hasselbaink komen (ik vrees wel dat een hoog loon eist), hebben we een sterke aanval lijkt me. Een mix van ervaring en talent. Dat kan goed werken.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_20342099
Eerlijk gezegd zie ik het niet zo zitten in Hasselbaink, kunnen we ons niet beter richten op een wat jongere speler?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20342126
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik het niet zo zitten in Hasselbaink, kunnen we ons niet beter richten op een wat jongere speler?
hasselbaink is één brok ervaring (en een doelpuntenmachine). Hij kan Vonlanten eventueel begeleiden...dus persoonlijk vind ik het goed als Jimmy komt.
  donderdag 1 juli 2004 @ 18:42:31 #18
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_20342190
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Idd ja, we hebben al zoveel ervaren spitsen. Met mannen als Vonlanthen, Farfan en Qvist beschik je nl. over de meest ervaren eredivisieaanval.
pi_20342243
Als je veel in Engeland scoort. Interlands hebt gespeeld voor Oranje kun je wel iets. Hij is dus ook ervaren. Maar dat is inderdaad geen garantie voor succes. Richten op een jonge speler kan wel, maar we hebben Qvist, Farfan en Vonlanthen. Dat zijn 3 jonge spelers voor in de aanval, lijkt me voldoende

Edit: Ik had Bobu's post nog niet gelezen, was namelijk vergeten om op invoeren te drukken. vandaar enige gelijkenis
pi_20342281
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 18:42 schreef Bobu het volgende:

[..]

Idd ja, we hebben al zoveel ervaren spitsen. Met mannen als Vonlanthen, Farfan en Qvist beschik je nl. over de meest ervaren eredivisieaanval.
Volgens mij heb je je vergist, dit zijn juist onervaren spelers.
pi_20342498
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 18:48 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je je vergist, dit zijn juist onervaren spelers.
Bobu is sarcastisch...

Persoonlijk denk ik dat de spelers die hij noemt niet goed genoeg zijn om PSV naar een hoger plan te tillen. Hasselbaink is dat waarschijnlijk wel, maar toch zie ik liever een wat jongere topspits die nog verkocht kan worden, bovendien hebben we met Sibon en Vennegoor genoeg ervaring in de eerste linie.
pi_20342557
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bobu is sarcastisch...

Persoonlijk denk ik dat de spelers die hij noemt niet goed genoeg zijn om PSV naar een hoger plan te tillen. Hasselbaink is dat waarschijnlijk wel, maar toch zie ik liever een wat jongere topspits die nog verkocht kan worden, bovendien hebben we met Sibon en Vennegoor genoeg ervaring in de eerste linie.
Dat realiseerde ik me pas nadat ik het bericht het ingevoerd.

Met Sibon en Vennegoor heb je wel ervaring, maar geen ervaring op het hoogste niveau. Dat heeft Hasselbaink wel. Maar ik kan het me enigszins voorstellen dat je Hasselbaink niet ziet zitten. Misschien een iets jongere speler is beter, maar ik vraag of of dat haalbaar is.
pi_20343014
Die keeper lijkt echt een Arabier, ik vind hem nu al geweldig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20343128
Verbazend trouwens hoe snel ik over de uitschakeling heen ben en alweer helemaal gericht ben op PSV. De vorige keer dat we eruit vlogen ben ik geloof ik een week aan het kankeren geweest.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 juli 2004 @ 20:14:41 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20344319
mocht hasselbaink komen en die amerikaan ook dan zie k t helemaal zitten voor aankomend seizoen!
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')