nee daar zijn de onderhandelingen een weekje geleden over geopend.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:16 schreef Onderbroek het volgende:
is de komst van die Amewikaan al bevestigd?...Beastly oid was het..
hasselbaink is één brok ervaring (en een doelpuntenmachine). Hij kan Vonlanten eventueel begeleiden...dus persoonlijk vind ik het goed als Jimmy komt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik het niet zo zitten in Hasselbaink, kunnen we ons niet beter richten op een wat jongere speler?
Idd ja, we hebben al zoveel ervaren spitsen. Met mannen als Vonlanthen, Farfan en Qvist beschik je nl. over de meest ervaren eredivisieaanval.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik het niet zo zitten in Hasselbaink, kunnen we ons niet beter richten op een wat jongere speler?
Volgens mij heb je je vergist, dit zijn juist onervaren spelers.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:42 schreef Bobu het volgende:
[..]
Idd ja, we hebben al zoveel ervaren spitsen. Met mannen als Vonlanthen, Farfan en Qvist beschik je nl. over de meest ervaren eredivisieaanval.
Bobu is sarcastisch...quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je vergist, dit zijn juist onervaren spelers.
Dat realiseerde ik me pas nadat ik het bericht het ingevoerd.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bobu is sarcastisch...
Persoonlijk denk ik dat de spelers die hij noemt niet goed genoeg zijn om PSV naar een hoger plan te tillen. Hasselbaink is dat waarschijnlijk wel, maar toch zie ik liever een wat jongere topspits die nog verkocht kan worden, bovendien hebben we met Sibon en Vennegoor genoeg ervaring in de eerste linie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |