Vonlanthen heeft 7 minuten gespeeld, hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:59 schreef ASSpirine het volgende:
Jammer dat Vonalanthen maar geen speeltijd krijgt
volgende wedstrijd dan maar, moet hij de Franse defensie maar effe dollen
wowquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:04 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vonlanthen heeft 7 minuten gespeeld, hoor
die heeft een contract van 5 jaar getekend in januari bij Dinamo Kievquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:10 schreef CasaLevi het volgende:
Ik had liever Verpakovskis gezien. Die gaat het denk ik nog ver schoppen.
was dat nu voor onzin, dat heeft in geen enkel stukje media gestaan, noch gesuggereerd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:11 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat Vennegoor nu weg mocht?
o nee? dan moet je de bekende sites maar eens in de gaten houden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
was dat nu voor onzin, dat heeft in geen enkel stukje media gestaan, noch gesuggereerd.
voetbalonline.nlquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:30 schreef F1Bas het volgende:
o nee? dan moet je de bekende sites maar eens in de gaten houden.
Ik kan het mis hebben hoor, ik las het hier ook ergens. Maar ik volg het nieuws rond psv vast minder intensief dan jij.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
was dat nu voor onzin, dat heeft in geen enkel stukje media gestaan, noch gesuggereerd.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:49 schreef Suijk het volgende:
Ik kan het mis hebben hoor, ik las het hier ook ergens. Maar ik volg het nieuws rond psv vast minder intensief dan jij.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
voetbalonline.nl![]()
Zapperquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:15 schreef Djekko het volgende:
Vennegoor mag weg, mits er een goed bod komt. Staat in het Eindhovens Dagblad.
dat wordt me een partij kapitaal vernietiging..... hij heeft volgens mij iets van 20 of 25 miljoen gulden gekostquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:15 schreef Djekko het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:22 schreef F1Bas het volgende:
Zapper![]()
was het niet 18?quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:44 schreef rubbereend het volgende:
dat wordt me een partij kapitaal vernietiging..... hij heeft volgens mij iets van 20 of 25 miljoen gulden gekost
Iedereen mag weg bij een heel goed bod. Voorlopig blijft ook hijquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:15 schreef Djekko het volgende:
Zoveel?? Wanneer is hij naar psv gekomen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wordt me een partij kapitaal vernietiging..... hij heeft volgens mij iets van 20 of 25 miljoen gulden gekost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |