Bouma is reserveaanvoerder achter Van Bommel en Ooijer. Als Cocu komt en van Bommel gaat, wordt Cocu de nieuwe captain lijkt me.quote:Op woensdag 2 juni 2004 02:21 schreef rubbereend het volgende:
andere vraag zou hiddink, in het geval dat cocu komt, de aanvoerdersband van bouma afnemen en aan cocu geven?
k zou voor zijn!
Da's mooiquote:PSV ontloopt topclubs in voorronde UCL
1 juni 2004 13:00
Op 10 en 11 augustus en 24 en 25 augustus aanstaande worden de wedstrijden gespeeld in de derde voorronde van de UEFA Champions League, waarin ook PSV zal uitkomen. Hierbij volgt het overzicht van de geplaatste ploegen.
De zestien clubs die al zeker zijn van deelname aan de Champions League zijn:
Porto
Valencia
Barcelona
AC Milan
AS Roma
Arsenal
Chelsea
Werder Bremen
Bayern München
Lyon
Paris SG
Panathinaikos
Olympiakos
Ajax
Celtic
Fenerbahçe
Ploegen die in de derde voorronde in actie moeten komen zijn:
Deportivo
Real Madrid
Juventus
Inter
Manchester United
Liverpool
Bayer Leverkusen
Monaco
PAOK Saloniki
Benfica
PSV
Glasgow Rangers
Anderlecht
Banik Ostrava
Dynamo Kiev *
Maccabi Haifa
Basel
Grazer AK
Bij deze 18 ploegen komen nog 14 ploegen die overblijven uit de eerste en tweede voorronde, de uiteindelijke 16 winnaars komen in het hoofdtoernooi.
In de derde voorronde zitten 16 ploegen die geplaatst zijn aan de hand van de clubranking. Deze clubs zijn vetgedrukt weergegeven in de tabel. Geplaatste ploegen kunnen niet tegen elkaar uitkomen. PSV zal hierdoor bijvoorbeeld niet tegen topclubs als Manchester United en Real Madrid spelen om zich te kwalificeren.
De loting van de derde voorronde vindt plaats op 30 juli 2004.
* Competitie nog niet afgelopen. Op dit moment staat Dynamo Kiev er het beste voor om zich te kwalificeren voor de derde voorronde UCL
Het is niet dat ik er weer ben, ik kom hier gewoon minder vaak.quote:hahaha. Leuk dat je er weer bent joh! Ik zie dat je nog steeds niks van het spelletje begrijpt. Gelukkig hebben we die zekerheid in ieder geval wel!
Dat vind ik ook. HIj kan daarna altijd nog ff 1 of 2 jaartjes bij psv spelen. Ik denk dat als hij nu voor psv kiest, het een grote teleurstelling voor hem wordt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef navvy het volgende:
Cocu moet gewoon ff lekker 2 jaartjes in Engeland gaan spelen.
O jij hebt zitten geniete dan van het spel? Maar goed, je bent snel tevreden als ajacied...quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:38 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er weer ben, ik kom hier gewoon minder vaak.
Maar idd van Bommel is echt een onmisbare schakel binnen het Nederlands elftal. Dat hebben de laatste wedstrijden van het Nederlands elftal wel uit gewezen.
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
O jij hebt zitten geniete dan van het spel? Maar goed, je bent snel tevreden als ajacied...
Moldavië uitquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:38 schreef Speed1971 het volgende:
Maar idd van Bommel is echt een onmisbare schakel binnen het Nederlands elftal. Dat hebben de laatste wedstrijden van het Nederlands elftal wel uit gewezen.
Vonlanthen op het EKquote:Vonlanthen alsnog opgeroepen voor EK
Door het uitvallen van twee Zwitserse spelers is Johan Vonlanthen alsnog opgeroepen voor de Zwitserse EK-selectie. Aanvaller Streller liep tijdens de training een dubbele beenbreuk op en de spierscheuring van aanvaller Thurre bleek na uitgebreid onderzoek te ernstig om tijdens het EK nog in actie te komen. Vonlanthen speelt vanavond nog in Duitsland voor het EK onder 21 en zal zich daarna melden bij de nationale ploeg.
Kan 'ie weer na 2 minuten vertrekken jaquote:Jammer dat de Joego's er niet bij zijn, had graag Kezman op het EK gezien
Hij toonde iig de welbekende inzetquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kan 'ie weer na 2 minuten vertrekken ja
quote:Doelman Nathan Coe naar PSV
2 juni 2004 20:00
PSV heeft de Australische doelman Nathan Coe gecontracteerd voor een periode van drie jaar. Met de in Brisbane geboren Coe (1 juni 1984) voegt trainer Guus Hiddink aan zijn selectie een door hem gewenste jonge keeper toe.
Coe speelde in Australië voor Brisbane Strikers en het afgelopen seizoen stond hij onder contract bij Inter Milaan. Ook kwam hij uit voor het Australisch team onder 17 en onder 20. Tijdens de winterstop van dit seizoen ging hij met PSV mee op trainingskamp naar Turkije en speelde daar twee maal een halve wedstrijd.
Jongen ik zit te stangen, je komt dus te weinig.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:30 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Beetje slap argument DD dat je snel tevreden bent als Ajacied........
Herr von Bommel is gewoon niet je van het. Lastig toe te geven voor een PSVer natuurlijk. Als van Bommel zo vreselijk geweldig zou zijn waarom willen clubs dan niet zoveel voor hem betalen?
Komt bij dat ik liever VDV, Sneijder, Seedorf, Davids, Cocu of Bosvelt op het middelveld zie dan die Duitser.
de prijs loopt al op, wie biedt meer?quote:Dortmund hoopt op Van Bommel
Uitgegeven: 3 juni 2004 11:49
AMSTERDAM - Borussia Dortmund wil toch nog een serieuze poging ondernemen om Mark van Bommel over te nemen van PSV. De Bundesliga-club, die begin deze week Van Bommels schoonvader Bert van Marwijk presenteerde als nieuwe trainer, meldde eerder nog dat het aantrekken van de middenvelder financieel niet haalbaar zou zijn.
Volgens AD Sportwereld heeft BVB ongeveer vier miljoen euro over voor de international, die het EK mist vanwege een achillespeesblessure. Het is echter de vraag op PSV met dat bod akkoord gaat. Vorige maand wezen de Eindhovenaren een bod van Borussia af en ook onderhandelingen met Schalke 04 liepen al twee maal stuk op de vraagprijs.
inderdaad, die komen binnenkort met een nieuw bod en die zullen zich niet willen laten verslaan door Borusiaquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:26 schreef twi het volgende:
Ik weet niet als je als schoonzoon graag wilt spelen onder je schoonvader. Misschien sociaal wel, maar sportief lijkt het me een ramp. Collega's kunnen je schuin aankijken, persoonlijke problemen als 'ie je op de bank zet, etc. etc.
Als ik van Bommel was zou ik lekker op Schalke wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |